FF Boulevard #10

Ik denk ook niet dat het per se een kwestie van schoonheidsstandaarden is (ik vind het zelf iig niet mooi) maar een soort internalisering van wat er ‘goed’ uitziet op beeld. Beroemdheden laten al heel lang van alles doen omdat ze veel gefilmd/gefotografeerd worden en dat een rare vervormde spiegel is van hoe je er in het echt uitziet. Maar nu zien wij normalo’s onszelf ook veel te vaak op beeld een gaan we door die cameralens naar onszelf kijken en onszelf veel directer vergelijken met de gestyleerde beelden van beroemde mensen. Terwijl er een groot verschil is tussen wat er in het echt mooi uitziet en wat er op beeld mooi uitziet. En je gaat dan je eigen gezicht heel anders analyseren en je veel meer focussen op dingen die andere mensen waarschijnlijk niet eens zien. En dan kun je natuurlijk wijzen naar beroemdheden van ‘kijk deze heeft dit laten doen en deze dit en dit is wel of niet natuurlijk’ maar je kijkt uiteindelijk niet naar een echt mens voor je neus dus je kunt alleen maar concluderen hoe een plaatje van iemand eruit ziet, niet de ‘echte’ persoon.

9 likes

Maar de kardashians en jenners liegen constant over ingrepen, ook kendall heeft een skinny bbl bijvoorbeeld maar ontkent dat, ze hebben allemaal een tweede of derde neusjob en ontkennen dat, ze hebben bijna allemaal zo’n foxeye lift en ontkennen dat.

6 likes

lindsay heeft gister onthuld hoe ze aan een compleet nieuw smooth gezicht is gekomen:
'I drink this juice every morning - it’s like carrot, ginger, lemon, olive oil, apple.
'I also drink a lot of green tea, a lot of water.
‘I’m a big pickled beets person, so I put them in almost everything.’
She also detailed her morning routine, which includes ice-cold water splashes to the face, chia seeds in her water, and daily eye patches.

there you have it folks, wij kunnen er ook zo uitzien zonder verdere moeite!

en:

wat is met deze look van heidi montag??

14 likes

Ik dacht dat dit een wassen beeld was

15 likes

Vond de reacties van Spencer op alle kritiek wel goed eigenlijk (still hate him obvs):

We don’t have [a] $20,000 wig budget. So it’s a cute little wig for the money we can afford for a wig. It was just supposed to be a fun little ‘Oh look at the wig.’ And it worked, I guess.

en

For the wig haters please pre-order HEIDIWOOD now so that future wigs have more budget :heart::pray:.

18 likes

Een goede pruik kost echt geen 20k, the fuck. Ze lijkt op die poppen uit de film House of Wax

4 likes

Ja, het ligt echt aan de pruik…

9 likes

True, maar dat maakt zijn reacties niet minder grappig imo

5 likes

Maar wat is er met deze foto aan de hand, zoom eens in op de bandjes van haar jurk/top? En waarom draagt ze een pruik?
Edit: ok nevermind heb haar Instagram account ff bekeken en daar zie je de jurk van de zijkant en nu snap ik hoe dat zit.

2 likes

Ik moet bij dit soort mensen altijd denken aan zo’n aflevering van Eerie Indiana dat mensen ‘s nachts in een soort grote Tupperware bak gingen slapen om niet ouder te worden.

10 likes

Ik aan een aflevering van Dommel waarin de vrouwen allemaal onder een soort kappersföhn gingen en er daarna met hetzelfde gezicht uitkwamen

Hahaha dit heeft zo’n diepe indruk gemaakt en ik heb het nooit terug kunnen vinden

21 likes

Ahahah echt he, de pruik is echt the least of her problems

Wel echt vet eigenlijk dat zij nog steeds samen zijn, couples who are problematic together stay together i guess

8 likes

Ken je dat fragment waarin Heidi’s moeder haar aanspreekt op haar cosmetische ingrepen? Ik vind dat echt zo sneu om te zien.

3 likes

de zoveelste rich white elite van the purge hoor

5 likes

Wow zij lijkt echt op die ene snapchatfilter met die evil laugh

2 likes

Deze girl dan, hoe ziet ze dat zelf niet :joy::smiling_face_with_tear::sob: ze heeft dit zelf gepost op insta.

Dit meisje is dus pas 24, is de dochter van Lisa Rina uit RHOBH en zag er 4 jaar geleden nog normaal uit en nu dus als Handsome Squidward, zo zielig. Ernaast haar zusje die eerst ook een normaal hoofd had.

Is trouwens ook dezelfde die zo slecht gekleed was tijdens het Metgala

8 likes

Ooh memory unlocked! Ik ken deze aflevering ook nog. Zou wel een goede uitvinding voor nu zijn, al die jonge meiden met veel botox, fillers en facings lijken op elkaar

9 likes

Jaaa is dat die van you looked like heidi montag and you were the only one who looked like heidi ofzo

En

17484530298993641766323706105791

:cry:

12 likes

Handsome squidward is kennelijk wel een trend:

8 likes

is dit nou nodig?

14 likes