Oh ik vind het juist niet zo onverwacht, zij is op haar eigen instagram al een tijdje bezig met steeds meer van zichzelf en haar leven laten zien. Vind het vooral heel fijn voor haar dat na jarenlang leven zoals zij heeft gedaan er nu eindelijk ruimte en voldoende veiligheid is om een normaler leven te gaan leiden. Vond haar boeken heel indrukwekkend en hoe ze moest leven zo beklemmend voelen.
Lol ‘onthult identiteit’ iedereen kent haar naam en wie ze is. De meeste mensen weten niet hoe ze eruit ziet maar dat is iets anders ![]()
Wie ging er ook checken of dit een bericht van de speld was? ![]()
‘Astrid Holleeder geeft toe: ik ben de zus van Wim’
Zal wel zijn omdat Miljuschka daar vaak aan de desk staat.
Haaha ze hadden dr net zo goed gelijk aan kunnen melden voor de masked singer. Met hun oNtHuLInG
Ben echt benieuwd naar haar gok
Ergens snap ik haar wel. Zij kan natuurlijk nooit meer normaal werken en ze zal hier van Boulevard wel wat geld voor krijgen
Maar het is toch niet veiliger voor haar? Die beveiliging moet ze nu toch voor een deel zelf betalen en dat kost heel veel geld. Vraag mij af of ze deze stap had gezet als ze de beveiliging niet voor deel zelf hoefde te betalen.
Dan had ze toch gewoon kunnen gaan werken? Zoals hier wordt gezegd weten weinig mensen hoe ze eruit ziet. Waarom moet je meteen op tv vraag ik me af.
Ik denk niet dat ze per se om geld verlegen zit met bestsellers en verfilmingen. Ook niet dat het geld dat je voor een boulevard optreden kan krijgen nou de miljoenen zijn om je toekomst mee zeker te stellen.
Misschien voelt ze zich nu veiliger of juist extreem onveilig en hoopt ze hiermee in plain sight wat veiliger te zijn. Of ze is er gewoon klaar mee en denkt, laat mijn achterlijke broer lekker rotten en ik ga doen waar ik zin in heb.
Wow wat lijkt ze onwijs veel op Willem
Kwam ik net posten idd!
ENORM
Echt uitgekeken naar deze dag, nu ben ik niet langer ‘de andere Neus’ in mijn familie.
Ik weet niet ik vind de manier waarop toch een beetje theatraal ofzo. Maar wel respect voor haar verder, hopelijk blijft ze veilig.
Ik denk eigenlijk ook wel dat je daar gelijk in hebt, nu je het zegt, maar waarom moet dit dan zo… met zo veel sensatie?
Je zou denken dat ze veiliger is als ze dit zonder grote aankondiging zou doen. Maar goed, ik begrijp dat ze nu zelfs gaat presenteren dus dan moet je jezelf wel publiekelijk ‘voorstellen’ natuurlijk
Nja ik lees nu dat ze bij een talkshow gaat werken en beveiliging krijgt die ze eerder nog niet had. En er zijn genoeg mensen die in zo’n situatie überhaupt geen aandacht willen maar zij duidelijk wel, ook al eerder met de boeken etc. Moet zij weten toch.
Ik krijg er ook een wat vreemd gevoel bij van een soort sensatie, ook zo’n hele onthulling enzo?
Echt iets van de media… daar zal ze dan ook in gaan werken begrijp ik.
Ja true, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik dat zo ‘cringe’ of negatief vond. Moet ze inderdaad lekker zelf weten
Ik denk nu dat ze toch wel besties is met Pétra