FF Boulevard #10

https://youtube.com/shorts/_7SOj4iT1dE?si=bPWdTF4gTdtO-vPX

Haha omg :joy:

6 likes

Dat dit level van fandom mij nooit mag bereiken😂

11 likes

Wat gênant voor haar ziel.

13 likes

Maar sowieso die fascinatie van Amerikaanse vrouwen met verloven en trouwen. Nooit begrepen.

38 likes

Ik zie ook heel vaak voorbijkomen dat je je vriend moet dumpen als hij je na 2 of 3 jaar niet ten huwelijk heeft gevraagd

14 likes

Ik volg een Amerikaanse datinginfluencer Danielle Walter en ik vond haar altijd wel leuk om te volgen omdat ze over haar dates vertelde, voor en na de date. En ze had ook podcasts opgenomen over limerence en dat ze daar bewust van wilde zijn. Nu is ze op date geweest en had ze gelijk gefilmd dat ze haar toekomstige man had ontmoet en op instagram steeds dat soft launchen en hem haar toekomstige husband noemen. Ook heeft ze een pinterest pagina gemaakt met allemaal diamanten ringen. Ik vind het zo overdreven dat ik denk dat het nep is maar als ik naar de reacties onder aan videos kijk van Amerikaanse vrouwen denk ik, volgens mij gaat het veel sneller daar.

13 likes

Ja maar zij had toch ook verteld dat zij en haar date celibaat wilden zijn voor het huwelijk? Dan snap ik wel dat alles in een stroomversnelling gaat, je kan ook niet eeuwig wachten :sweat_smile: ik vind haar sowieso erg fascinerend, eerst vond ik haar wel cool met haar boss lady ‘waiting for the right person’ vibe, maar nu is ze wel echt als een blad aan een boom omgeslagen en helemaal hoteldebotel. Ben benieuwd of deze relatie (?) stand houdt.

4 likes

Ja ik vind het ook echt bizar :joy: voor mijn gevoel zitten ze op 5 dates ofzo

4 likes

Als je allebei ouder bent en je hebt de wens om te trouwen, waarom moet dat dan 10 jaar duren om je ten huwelijk te vragen.
Heb dat ook wel gezegd tegen mijn man toen we aan daten waren. Ik was niet van plan om 5-6 jaar vriendin en vriend te zijn. Zag hij zichzelf niet met mij trouwen dan zouden we ook uit elkaar gaan. Moet elkaars tijd niet verdoen.

22 likes

@Janeway Ja ik vond haar ook wel leuk om te volgen. Maar ik heb echt het idee nu dat het ook nep is, zo overdreven hoteldebotel online en gelijk zeggen dat dit de man is waar je mee gaat trouwen, de ringen, een pinterest board met zijn naam en gelijk op hun instagrams laten zien dat ze zoenen. Kan mij zo niet voorstellen dat je zo snel public gaat, tenzij je al langer een relatie hebt dan dat je doet vermoeden.

Je kan zeker niet eeuwig wachten, maar zo snel trouwen is denk ik ook wel risicovol.

2 likes

Geldt net zo goed voor Nederlandse vrouwen, echt vreselijk

1 like

Dat hoeft ook niet, moet iedereen zelf weten. Het ging erom dat (veel) amerikanen op social media verkondigen dat je binnen 3 jaar getrouwd moet zijn, want anders is je partner of relatie niet serieus

10 likes

Ik snap dan weer niet hoe je tot die conclusie komt. Dat er in gevangenissen toegang is tot contrabanden betwist ik niet en daar vroeg ik ook niet naar. Ik ben ook zeker niet persoonlijk verantwoordelijkheid voor de beveiliging in de EBI. Waar ik een probleem mee heb is dat allerlei nieuwsberichten op 1 hoop lijken te worden gegooid en dat de niet-kloppende conclusie maar wordt geventileerd, eigenlijk precies zoals jij nu doet. In de tijd dat Holleeder als knuffelcrimineel werd gezien was hij een vrij man die zelfs in College Tour kwam, dat was niet toen hij in de EBI zat dus dat heeft er werkelijk niets mee te maken.

Er is echt een heleboel aan te merken op allerlei aspecten van onze rechtstaat, maar maar ff zo’n kreet erin gooien als dat de beveiliging in de EBI zo lek als een mandje is, vraagt wat mij betreft toch wel om nadere uitleg (die ik nog steeds niet heb gezien). Het geeft namelijk gevoel van onveiligheid: onze zwaarst beveiligde gevangenis is eigenlijk helemaal niet zwaar beveiligd?!

Het klopt dat er via in ieder geval 1 veroordeelde advocaat een lijn naar buiten was en mogelijk nog via andere advocaten waar een zaak tegen loopt. Lijkt me dat dat al iets zegt over de beveiliging: blijkbaar is dat de enige of in ieder geval “beste” lijn naar buiten.

≠ lek als een mandje

Klein beetje vertrouwen in het gegeven dat de gevaarlijkste criminelen die in de EBI zitten nauwelijks contact met de buitenwereld kunnen hebben is zo gek niet hoor

7 likes

@Rosie In 2013 was nog een heel onderzoek naar de EBI en haar zwakke plekken, en een zwakke plek is altijd het personeel (wat logisch is, want waar mensen werken worden fouten gemaakt en niet iedereen is eerlijk) en het contact tussen de gedetineerden.
Onze zwaarst beveiligde gevangenis is heel erg beveiligd, zo beveiligd dat er onderzoeken gedaan worden of het niet ingaat tegen de rechten en gezondheid van gedetineerden, maar er zijn ook lekken. Dat komt deels door fouten, deels doordat we als samenleving (terecht) hebben bepaald dat je iemand niet voor altijd in zijn eentje op mag sluiten in een ondergrondse kelder zonder contact met anderen.

Daarbij zou ik niet onderschatten hoe veel mensen het nog steeds cool vinden om voor hem te werken ja. Dat is een bekend probleem dat vaak aan de orde komt (in docu’s, in de rechtszaal), ook nu nog.

Dat ik geen moeilijke woorden gebruik, betekent niet dat ik zomaar wat lul of nieuwsberichten op een hoop gooi. Maar dit is wel het boulevard topic, geen debat van de criminologie studievereniging. Dus let’s agree to disagree misschien. *(Ik vind het heel interessant om hier met je over te discussiëren trouwens maar misschien gaan we een beetje offtopic.)

9 likes

Ik ben het met dit bericht wel gewoon eens hoor!

8 likes

waarom doet little j me hier denken aan machine gun kelly

16 likes

Kunnen studio’s eindelijk Chris Pratt gaan cancelen? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de stemmen van Mario en Garfield in te spreken?

5 likes

Mijn god die foto’s van Lilly Collins bij New York fashion week :smiling_face_with_tear: zo dun

5 likes

Ik dacht dat we collectief hadden bedacht niet meer commentaar te hebben op hoe dun of dik iemand is.

24 likes

Lijkt wel de buik van een lijk, zo helemaal ingedroogd en tanig.

15 likes