FF Boulevard #10

Ik zag online mensen zich afvragen waar haar buikorganen zaten. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

9 likes

Ze heeft heel recent een kind gekregen!

Gekregen van een draagmoeder uiteraard, kind gekocht

4 likes

Ja ik wist dat deze opmerking ging komen, maar als je zo op fashion week rondloopt en 80% van je following jonge meisjes zijn die Emily in Paris adoreren mag je daar best wat van vinden

73 likes

Ze heeft een eetstoornis (gehad). Vind het daardoor lastig om er iets van te zeggen

7 likes

Dus ze moet in een oversized trui met broek gaan lopen zodat niemand het ziet?

Nee, maar dit is wel het andere uiterste hè? :sweat_smile:
Helemaal prima, maar het is overduidelijk zichtbaar

23 likes

Ja en dit is niet ‘o ik eet elke week taart maar het is zo moeilijk aankomen’ dun :joy:

4 likes

Maar dit is niet bewerkt???

3 likes

Nee, het is echt. Er staat een hele post op Vogue.com over haar en deze outfit

Echt? Dat wat in de blur staat

2 likes

Ja

Beroemde mensen kopen heel vaak kinderen, of eigenlijk dus een baarmoeder-op-benen.

Vind dat echt een walgelijke industrie en ik vind iemand ook meteen niet sympathiek als ze daarvan gebruik maken. Maarja dat is dus echt half Hollywood inmiddels.

21 likes

Ik vind dit zo bizar omdat het zoiets extreems is in mijn ogen

8 likes

Je kent de achtergrond toch niet?
Het zou kunnen dat ze een draagmoeder heeft ingeschakeld omdat het medisch gezien niet mogelijk is om zelf zwanger te zijn. In dat geval zou ik het niet zo sterk veroordelen.

Of is het in Hollywood echt zo doorgeslagen dat mensen draagmoeders inschakelen zodat ze zelf niet hoeven te dealen met zwangerschapskwaaltjes en aankomen etc.?

6 likes

De achtergrond boeit me niet. Je hebt geen recht op een zelfgeproduceerd kind. Zwangerschap is gevaarlijk en dat outsourcen naar iemand voor geld zegt heel veel over hoe je anderen ziet.

Als iemand in je directe omgeving het je echt gunt en het voor je wil doen vind ik dat iets anders, maar voor geld en een onbekende vind ik altijd ziek.

89 likes

Ja, helaas is het wel zo doorgeslagen. Het wordt nog mooi verpakt door het “social surrogacy” te noemen😶

2 likes

Ik ben het niet helemaal met je eens. Ik ken een stel die jaren en jaren bezig is en het is nooit gelukt op allerlei mogelijke manieren en operaties. Niemand die hun draagmoeder wil zijn en hier mag het ook niet voor geld. Maar ik had het hun heel erg gegund als het wel had gekund, als je na alle medische opties geen enkele kans had.

6 likes

Je snapt toch wel dat zeggen oke het mag wel in die situatie gewoon betekent dat je daarmee óók bijzonder ongewenste situaties creëert? Snap dat dit voor de personen in kwestie ongetwijfeld ontzettend verdrietig is, maar betaald draagmoederschap is echt iets wat je op geen enkele manier moet willen.

13 likes

Ik snap niet helemaal hoe zwangerschap zo gevaarlijk is? Zeker als iemand het zou doen die niet te oud is, het al heeft meegemaakt dus weet waar ze aan begint en het wel echt bedoelt is voor zeer medische gevallen waar kind krijgen echt niet lukt. Zo gevaarlijk is een zwangerschap toch ook niet?

5 likes

Ik snap niet waar je nu vandaan haalt dat het zou gaan om dat een zwangerschap potentieel gevaarlijk is en dingen als leeftijd erbij haalt? Dat is echt absoluut niet mijn punt namelijk.

2 likes

@Zemraluani geeft dat aan in haar bericht.

3 likes