FF Boulevard #10

Ik dacht ook dat dat het begin van een zin was en dat er nog vele heftige veranderingen zouden volgen maar nee, dit was het :joy:

20 likes

Nou, hij eet ook geen oesters meer

Ik wens ze sterkte in deze zware tijd

3 likes

Het stomme is ook dat het derde ding (niet meer drinken) nou bij uitstek wel interessant was geweest om wat meer over uit te weiden gezien het wereldje waar hij zich in bevind.

Waarom begin je dan Ăźberhaupt over stoppen met havermelk en oesters (en dan ook nog zonder uitleg behalve dat dat blijkbaar met een levensfase te maken heeft haha).

14 likes

Hahah ja ik zat ook van: okeee dus havermelk is nu weer ongezond? Of een logischere keus als je ouder bent? En wat drinkt hij dan wel?? WAAROM!?

6 likes

ongepasteuriseerde koemelk denk ik

4 likes

Erwtenmelk

4 likes

Love dat Stephanie van de Shitshow een tijdje stelselmatig delen uit zijn columns voorlas.

16 likes

‘Inspirerend’

15 likes

Hè?! Ik heb het echt 3x moeten lezen in de hoop dat hij er een diepere betekenis aangaf (als in, ik ben klaar met die hele influencer shit en trends oid) maar dat haal ik er niet uit :sob:

Ik had ook echt gehoopt dat ik de satirische ondertoon gewoon gemist had en jullie mij even massaal gingen vertellen hoe het zit, maar helaas: hij is serieus

4 likes

Ja wat hila :rofl:

4 likes

Mooi!

7 likes

Wat een fantastisch nieuws!

3 likes

me, a petty bitch: heel benieuwd wat de ‘je mag principieel niet juichen om iemand die vermoord wordt’ crowd hiervan vind :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Heel goed nieuws!

3 likes

Ik had blijkbaar onder een steen geleefd want ik kende hem niet en dacht ‘zo dat is heftig statement’ maar na 2 seconde google ben ik het helemaal met je eens!

16 likes

Haha. Nou, op zich ben ik wel voorstander van “geen eigen rechter spelen”, en geen fan van mensen neersteken.

Maar dit was in de gevangenis, dus toch een soort eigen gesloten ecosysteem he?! En dan denk ik good riddance.

3 likes

Nou, dat. Dat het principieel wel verwerpelijk is om te juichen dat iemand is doodgestoken. Lees ook dat het in de gevangenis was en dat is dan wel een verzachtende omstandigheid maar nog steeds. Moord is toch nooit goed?

2 likes

waarom eigenlijk? er zitten zoveel mensen in de gevangenis voor niet schadelijke daden en zoveel mensen niet in de gevangenis die wel veel schade aanrichten

10 likes

Klopt maar we hebben het hier wel over een pedo in de gevangenis, denk dat dat ook wel meehelpt in dat het een verzachtende omstandigheid is.

6 likes