Volgens mij is het wel een echt filmpje. Ik zie onder de comments in die post ook niemand commenten over AI. Als queen Dolly zegt dat ze niet op sterven na dood is, dan zal het wel waar zijn ![]()
![]()
Jaaa gelukkig! En ook wel âgrappigâ dat iedere familie een drama queen heeft zoals die zus
Yuki Kempees zit in andere levensfase dan Lizzy van der Ligt: âMoeilijk dat ik veranderâ Yuki Kempees zit in andere levensfase dan Lizzy van der Ligt: 'Moeilijk dat ik verander'
Ik dacht even dat ik De Speld las
Hahaha dit had ik nodig
Zijn columns zijn altijd onsamenhangende verhalen en uit alles blijkt dat hij enorm vol van zichzelf is. Doet alsof hij de nieuwe Bach is. Nee liefie, je gebruikt samples voor middelmatige dancedeuntjes
Hahah ja hij vindt zichzelf ook altijd een soort intellectueel genie maar is in werkelijkheid blijven hangen in havo 3.
Oef, sterkte aan hen in deze zware tijd ![]()
Doet me denken aan die meme:
When a guy as a âdeep philosophical thoughtâ but itâs a thought I had when I was 11
Sorry kon de meme zo snel niet vinden haha maar moet altijd zo lachen want accurate
Hahahaha âhij is onlangs gestopt met het drinken van havermelkâ
Sterkte aan Yuki en zijn vrouw ![]()
Ik dacht ook dat dat het begin van een zin was en dat er nog vele heftige veranderingen zouden volgen maar nee, dit was het ![]()
Nou, hij eet ook geen oesters meer
Ik wens ze sterkte in deze zware tijd
Het stomme is ook dat het derde ding (niet meer drinken) nou bij uitstek wel interessant was geweest om wat meer over uit te weiden gezien het wereldje waar hij zich in bevind.
Waarom begin je dan ĂŒberhaupt over stoppen met havermelk en oesters (en dan ook nog zonder uitleg behalve dat dat blijkbaar met een levensfase te maken heeft haha).
Hahah ja ik zat ook van: okeee dus havermelk is nu weer ongezond? Of een logischere keus als je ouder bent? En wat drinkt hij dan wel?? WAAROM!?
ongepasteuriseerde koemelk denk ik
Erwtenmelk
Love dat Stephanie van de Shitshow een tijdje stelselmatig delen uit zijn columns voorlas.
âInspirerendâ
HĂš?! Ik heb het echt 3x moeten lezen in de hoop dat hij er een diepere betekenis aangaf (als in, ik ben klaar met die hele influencer shit en trends oid) maar dat haal ik er niet uit ![]()
Ik had ook echt gehoopt dat ik de satirische ondertoon gewoon gemist had en jullie mij even massaal gingen vertellen hoe het zit, maar helaas: hij is serieus
Ja wat hila ![]()