FF Boulevard #10

Ian Watkins van de band Lostprophets is doodgestoken. :partying_face:

26 likes

Mooi!

7 likes

Wat een fantastisch nieuws!

3 likes

me, a petty bitch: heel benieuwd wat de ‘je mag principieel niet juichen om iemand die vermoord wordt’ crowd hiervan vind :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Heel goed nieuws!

3 likes

Ik had blijkbaar onder een steen geleefd want ik kende hem niet en dacht ‘zo dat is heftig statement’ maar na 2 seconde google ben ik het helemaal met je eens!

16 likes

Haha. Nou, op zich ben ik wel voorstander van “geen eigen rechter spelen”, en geen fan van mensen neersteken.

Maar dit was in de gevangenis, dus toch een soort eigen gesloten ecosysteem he?! En dan denk ik good riddance.

2 likes

Nou, dat. Dat het principieel wel verwerpelijk is om te juichen dat iemand is doodgestoken. Lees ook dat het in de gevangenis was en dat is dan wel een verzachtende omstandigheid maar nog steeds. Moord is toch nooit goed?

2 likes

waarom eigenlijk? er zitten zoveel mensen in de gevangenis voor niet schadelijke daden en zoveel mensen niet in de gevangenis die wel veel schade aanrichten

9 likes

Klopt maar we hebben het hier wel over een pedo in de gevangenis, denk dat dat ook wel meehelpt in dat het een verzachtende omstandigheid is.

6 likes

ja daarom snapte ik niet dat je gevangenis als verzachtend zei en niet wat hij had gedaan om daar te komen. maar volgens jou nog steeds niet om juichen dus?

1 like

Moet eerlijk bekennen dat ik niet wist wie het was bij mijn eerste comment. Maakt het wel wat grijzer allemaal. Blijft feit wel nog steeds dat moord nooit goed is als je het mij vraagt. Vanaf de andere kant gezien is hij er dan eigenlijk te makkelijk mee weggekomen ook.

1 like

Maar vaak zijn er verschillende afdelingen (met verschillende vrijheden) en een child molester zit vaak niet op dezelfde afdeling als iemand voor petty theft.

Overigens zijn er ook “rangen” in de gevangenis, en staan pedofielen op de laagste rang. Omdat zelfs zij aan kinderen zitten veroordelen. Dus die hebben vaker te maken met geweld, pestgedrag en risico op moord. etc.

Waarom ik het een verzachtende onstandigheid vind; door bovenstaande. Ik vind moord sowieso heftig, zelfs nu. Het is voelt anders wanneer een veroordeelde crimineel een misdaad pleegt, zeker met het fucked up gevangenissysteem als in de VS met aanzienlijk grotere kans op recidive, dan een first timer.

2 likes

Hij zat niet in de VS in de gevangenis, het was een Welshman en hij zat in de UK in de bak

5 likes

Jezus poging tot verkrachting van een baby. Mn maag draait om. De wereld is beter af zonder

17 likes

Ik vind het storend dat nieuwssites foto’s van hem als artiest gebruiken in plaats van zijn mugshot.

6 likes

Vind je dan ook dat zo iemand de doodstraf had moeten krijgen?

2 likes

Oh, ik weet niet hoe dat systeem zit. Maar dat hij ook in the UK als scum of the earth wordt beschouwd geloof ik wel meteen.

4 likes

Zwarte aesthetics hebben haar groot gemaakt en enorm veel geld opgebracht. Is mijn grootste probleem met blackfishing bij de kardashians en Ariana grande.

10 likes

Wel grappig dat nu dat blackfishing niet meer zo geaccepteerd is als 10 jaar geleden, ze echt heel erg op Michael Jackson lijkt toen hij wit was.

King Kylie of pop

8 likes