ja daarom snapte ik niet dat je gevangenis als verzachtend zei en niet wat hij had gedaan om daar te komen. maar volgens jou nog steeds niet om juichen dus?
Moet eerlijk bekennen dat ik niet wist wie het was bij mijn eerste comment. Maakt het wel wat grijzer allemaal. Blijft feit wel nog steeds dat moord nooit goed is als je het mij vraagt. Vanaf de andere kant gezien is hij er dan eigenlijk te makkelijk mee weggekomen ook.
Maar vaak zijn er verschillende afdelingen (met verschillende vrijheden) en een child molester zit vaak niet op dezelfde afdeling als iemand voor petty theft.
Overigens zijn er ook “rangen” in de gevangenis, en staan pedofielen op de laagste rang. Omdat zelfs zij aan kinderen zitten veroordelen. Dus die hebben vaker te maken met geweld, pestgedrag en risico op moord. etc.
Waarom ik het een verzachtende onstandigheid vind; door bovenstaande. Ik vind moord sowieso heftig, zelfs nu. Het is voelt anders wanneer een veroordeelde crimineel een misdaad pleegt, zeker met het fucked up gevangenissysteem als in de VS met aanzienlijk grotere kans op recidive, dan een first timer.
Hij zat niet in de VS in de gevangenis, het was een Welshman en hij zat in de UK in de bak
Jezus poging tot verkrachting van een baby. Mn maag draait om. De wereld is beter af zonder
Ik vind het storend dat nieuwssites foto’s van hem als artiest gebruiken in plaats van zijn mugshot.
Vind je dan ook dat zo iemand de doodstraf had moeten krijgen?
Oh, ik weet niet hoe dat systeem zit. Maar dat hij ook in the UK als scum of the earth wordt beschouwd geloof ik wel meteen.
Zwarte aesthetics hebben haar groot gemaakt en enorm veel geld opgebracht. Is mijn grootste probleem met blackfishing bij de kardashians en Ariana grande.
Wel grappig dat nu dat blackfishing niet meer zo geaccepteerd is als 10 jaar geleden, ze echt heel erg op Michael Jackson lijkt toen hij wit was.
King Kylie of pop

ga altijd stuk als ze haar op de snarksub standaard kyliehee noemen
Lijkt Rihanna wel
Wowww! Zitten hier nog filters overheen?
Ja natuurlijk.
Ik krijg hier een error van in mijn hoofd.
Plus hij ging vanuit de gevangenis gewoon door met het groomen van vrouwelijke fans met een jonge baby/jonge kinderen. Echt een psychopaat (zacht uitgedrukt).
Mijn maag draait zich er nog steeds van om wat hij allemaal gedaan heeft. Helemaal omdat deze band een groot gedeelte van mijn jeugd is geweest en hij letterlijk mijn idool was. Mijn kamer hing vol met posters van deze creep. Word er nog steeds misselijk van gewoon. Good riddance idd. The trash took out the trash!
Taylor Swift heeft haar albums ook laten signeren door Travis.
https://x.com/dollylorrr/status/1977156711359111533
Zij heeft echt alle feminisme van haar afgeslagen volgens mij, laatst zei ze ook dat ze niet wil optreden in de superbowl, omdat het zo’n belangrijk event is in Travis’ industrie. Maar Travis mocht wel op het podium staan bij the Eras tour.
Laatste is wat kort door de bocht, ze zei namelijk ook dat ze gewoon wil kijken bij de Superbowl.
Nouja wat ze zei was dat american football players hun leven riskeren door op het veld te staan, maar dat ze ook niet wil optreden als Travis niet in de superbowl speelt.