ga altijd stuk als ze haar op de snarksub standaard kyliehee noemen

ga altijd stuk als ze haar op de snarksub standaard kyliehee noemen
Lijkt Rihanna wel
Wowww! Zitten hier nog filters overheen?
Ja natuurlijk.
Ik krijg hier een error van in mijn hoofd.
Plus hij ging vanuit de gevangenis gewoon door met het groomen van vrouwelijke fans met een jonge baby/jonge kinderen. Echt een psychopaat (zacht uitgedrukt).
Mijn maag draait zich er nog steeds van om wat hij allemaal gedaan heeft. Helemaal omdat deze band een groot gedeelte van mijn jeugd is geweest en hij letterlijk mijn idool was. Mijn kamer hing vol met posters van deze creep. Word er nog steeds misselijk van gewoon. Good riddance idd. The trash took out the trash!
Taylor Swift heeft haar albums ook laten signeren door Travis.
https://x.com/dollylorrr/status/1977156711359111533
Zij heeft echt alle feminisme van haar afgeslagen volgens mij, laatst zei ze ook dat ze niet wil optreden in de superbowl, omdat het zoān belangrijk event is in Travisā industrie. Maar Travis mocht wel op het podium staan bij the Eras tour.
Laatste is wat kort door de bocht, ze zei namelijk ook dat ze gewoon wil kijken bij de Superbowl.
Nouja wat ze zei was dat american football players hun leven riskeren door op het veld te staan, maar dat ze ook niet wil optreden als Travis niet in de superbowl speelt.
Deze handtekeningen zijn nep.
Weet je dat zeker? Zijn meerdere fans die deze vinyls / cds hebben gekregen: Taylor Swift sparks outrage after allowing fiance Travis Kelce to autograph her Life of Showgirl CDs | Daily Mail Online
Er zijn verschillende groepen op oa reddit die goed kunnen beoordelen of handtekeningen echt zijn en die claimen vrijwel allemaal dat ze nep zijn. Er is tegelijkertijd ook geen bewijs dat ze wƩl echt zijn. Geen enkele cd heeft namelijk het plastic er nog omheen. Laten we vooral ook niet doen alsof de Daily Mail goed research doet.
En vinyls zijn trouwens sowieso niet gesigneerd.
Sowieso gebruikt zij feminisme als marketing. Ze heeft gedate met Matty Healy die nare dingen heeft gezegd over vrouwen en ze gebruikt manrage als manier om muziek te verkopen. Ik vind haar echt een professionele chronische slachtoffer, word steeds minder fan van haar. (Al blijf ik een paar albums echt supergoed vinden). Ook het feit dat ze niet wil toegeven dat haar bioscoopfilm van haar nieuwe albums een flop is en dat daar heel weinig mensen naartoe zijn gegaan.
Los van wat je van de rest vindt, dit is gewoon niet waar? De film heeft iets van 45 miljoen in de VS gedraaid in 1 weekend. Dat is ver van een flop? Misschien was het niet zo succesvol in Europa, daar weet ik niet genoeg van, maar uiteindelijk is Europa toch niet echt haar grootste doelgroep.
omg dāangelo is dede
hoopte zo na die docu gezien te hebben dat hij weer muziek zou gaan uitbrengen en touren. rip legend ![]()
omg en chosen few ook vandaag!!
ook al zo jong
Zo erg dit, een paar maanden van Angie Stone. Alle muzikale helden sterven zo vroeg.
Ja chosen few was ziek volgens mij?
En DāAngelo was ook niet veel ouder denk ik. Echt triest van allebei ![]()
ja van angie stone schrok ik ook echt, zo vreselijk gaan ook door een auto ongeluk ![]()
@Luipaard ja, ik las het. dāangelo was ook ziek, beide begin 50. heel verdrietig.