Ik moest even slikken bij het lezen van de verklaring van hun zoon. Zo jong je beide ouders verliezen.
arme jongen, zo kort achter elkaar, de een plots en de ander er meteen achteraan een heel ziektebed. wat een afschuwelijk afschuwelijk jaar voor hem.
Nou ja, dat zij niet wil optreden als hij nog speelt is haar keuze toch? Niets mis mee en is niet te vergelijken met even op het podium tijdens haar concert staan.
Denk dat die culty Swifties die gesigneerde platen door hem weer als limited edition zien
Ik vind de hele downfall van Maan echt fascinerend. Ik krijg er best veel tiktoks over. Ik vind het fascinerend om te zien dat iemand die zĂł populair was opeens zĂł uit de gratie is, zonder dat er echt iets zwaarwegends is voorgevallen. Volgens mij is dat anti-Maan geluid begonnen toen ze iets met die gast van goldband kreeg en ook veranderde qua stijl. Nu gaat mijn interesse niet zo zeer naar Maan uit, maar ik vind dit hele fenomeen heel interessant
Boos heeft hier over gesproken in een podcast maar ik weet de essentie niet meer.
Maar is ze ooit echt heel erg populair geweest?
Ik ben verder geen fan van Maan haar oude of nieuwe muziek, maar ik heb wel echt bewondering voor het feit dat ze haar succes en daardoor ook enigzins haar gemak en comfort heeft opgezegd en die omzwaai heeft gemaakt naar een muziekstijl waar ze zelf veel meer achterstaat. En ook dat ze wel gewoon daarmee doorgaat ondanks dat haar fanbase en ik neem aan ook haar inkomsten daarbij vast fors zijn gedaald. Overigens was haar show op lowlands afgelopen jaar volgens mij wel heel druk bezocht en ik vind het ook wel heel cool dat ze die droom heeft gerealiseerd door die switch te maken. Maar goed naar mijn mening zitten er in het gente waar ze graag in wil vallen momenteel wel ook een stuk betere Nederlandstalige artiesten dus ergens ook niet heel gek dat het net niet helemaal lekker aanslaat.
Wel onder het suzan en freek publiek geloof ik
Heb de podcast niet gehoord, maaar heeft dit niet te maken met dat vrouwelijke popsterren eerst helemaal worden opgehemeld en daarna worden afgebrand want vrouwenhaat.
Ja dit wilde ik ook zeggen. âGewoonâ misogynie. Hier op het forum werd ze altijd al afgebrand.
Ik denk dat ze eerder precies deed wat de muziekbazen haar vroegen en ze was ook zo jong toen. Dus ik vind het ook heel stoer dat ze voor iets kiest wat gewoon minder populair is maar beter bij haar past.
Ik vind vooral het idee dat er een downfall is interessant. Ze stond deze zomer nog op Lowlands in een overvolle tent. In Nederland denken bepaalde groepen met matige smaak echt dat hun mening voor iedereen geldt. Ik gun behoorlijk veel nl artiesten een downfall, stop met stommige zoutelande streamers muziek maken en doe eens creatief.
Ik zie het ook echt als een straf van de gegoede burgerij omdat je waagt iets interessanters dan Blijven Slapen te willen proberen. De negatieve artikelen (maan is verslaafd en heeft een mental breakdown) verschenen ook al ruim voor de nieuwe muziek.
Tijdens Hullabaloo in Groningen liep de tent wel helemaal leeg. Ze stond geprogrammeerd tegenover Roxy Dekker en uiteindelijk stond er nog maar enkele tientallen mensen bij haar optreden. In die zin kun je dan inderdaad denken âoh wauw, Maan haar populariteit is echt afgenomenâ.
Ze benoemde tijdens het optreden echter wel dat het heel goed met haar ging en dat dit is wat ze wil maken. Dan denk ik inderdaad ook, hoe is dat een downfall? Logisch dat een ander pad kiezen niet zonder horten of stoten gaat, naar mijn idee maakt het haar juist veel interessanter als artiest.
Denk dat het nu ook weer âleeftâ omdat er veel tiktoks verschijnen over haar recentelijke optreden bij het zoveeljarig bestaan van de bijenkorf.
Dit. Zij won The Voice toch ooit, Maan? Dan ben je van wat ik ervan weet echt een marionet van John de Mol!
Hmm ja maar hullaballoo is juist een festival waar nauwelijks alternatieve mensen rondlopen en vooral veel bloemenjurkjes en bankzitters publiek opaf komt. Dus opzich wel logisch dat haar nieuwe muziek daar niet echt mensen aanspreekt. Ik vind inderdaad die volle tent bij lowlands wel getuigen van dat ze nu in elk geval meer het type publiek trekt wat ze zelf (waarschijnlijk) wil bereiken.
Oh ja absoluut mee eens hoor, dat is ook waarom ik Hulla noemde itt Lowlands. Mân punt is dat mensen een âdownfallâ zien omdat ze dan dus voor een véél kleinere groep op een festival als Hullabaloo staat te zingen.
Dat sloot precies aan bij Shaaar haar punt dat als je geen nummers als Blijven Slapen zingt, âhet grote publiekâ niet meer geĂŻnteresseerd is. Bizar hoe snel je dan al de (te) alternatieve hoek in wordt gedrukt. ![]()
Inmiddels een echte foto: zo goed is die facelift helemaal niet
Dit was ze gisteren op de rode loper dus ook met een vol gezicht make-up. Duidelijk een vrouw van 70.
Oké het is niet zoals die eerdere foto maar dit is toch echhhhhtttt geen gemiddelde vrouw van 70 ![]()
Je kunt wel duidelijk zien dat ze die leeftijd is en het ziet er zo weird uit dat sommige delen van haar hoofd niet matchen met andere delen