Ik denk dat ze eerder precies deed wat de muziekbazen haar vroegen en ze was ook zo jong toen. Dus ik vind het ook heel stoer dat ze voor iets kiest wat gewoon minder populair is maar beter bij haar past.
Ik vind vooral het idee dat er een downfall is interessant. Ze stond deze zomer nog op Lowlands in een overvolle tent. In Nederland denken bepaalde groepen met matige smaak echt dat hun mening voor iedereen geldt. Ik gun behoorlijk veel nl artiesten een downfall, stop met stommige zoutelande streamers muziek maken en doe eens creatief.
Ik zie het ook echt als een straf van de gegoede burgerij omdat je waagt iets interessanters dan Blijven Slapen te willen proberen. De negatieve artikelen (maan is verslaafd en heeft een mental breakdown) verschenen ook al ruim voor de nieuwe muziek.
Tijdens Hullabaloo in Groningen liep de tent wel helemaal leeg. Ze stond geprogrammeerd tegenover Roxy Dekker en uiteindelijk stond er nog maar enkele tientallen mensen bij haar optreden. In die zin kun je dan inderdaad denken âoh wauw, Maan haar populariteit is echt afgenomenâ.
Ze benoemde tijdens het optreden echter wel dat het heel goed met haar ging en dat dit is wat ze wil maken. Dan denk ik inderdaad ook, hoe is dat een downfall? Logisch dat een ander pad kiezen niet zonder horten of stoten gaat, naar mijn idee maakt het haar juist veel interessanter als artiest.
Dit. Zij won The Voice toch ooit, Maan? Dan ben je van wat ik ervan weet echt een marionet van John de Mol!
Hmm ja maar hullaballoo is juist een festival waar nauwelijks alternatieve mensen rondlopen en vooral veel bloemenjurkjes en bankzitters publiek opaf komt. Dus opzich wel logisch dat haar nieuwe muziek daar niet echt mensen aanspreekt. Ik vind inderdaad die volle tent bij lowlands wel getuigen van dat ze nu in elk geval meer het type publiek trekt wat ze zelf (waarschijnlijk) wil bereiken.
Oh ja absoluut mee eens hoor, dat is ook waarom ik Hulla noemde itt Lowlands. Mân punt is dat mensen een âdownfallâ zien omdat ze dan dus voor een véél kleinere groep op een festival als Hullabaloo staat te zingen.
Dat sloot precies aan bij Shaaar haar punt dat als je geen nummers als Blijven Slapen zingt, âhet grote publiekâ niet meer geĂŻnteresseerd is. Bizar hoe snel je dan al de (te) alternatieve hoek in wordt gedrukt. ![]()
Inmiddels een echte foto: zo goed is die facelift helemaal niet
Dit was ze gisteren op de rode loper dus ook met een vol gezicht make-up. Duidelijk een vrouw van 70.
Oké het is niet zoals die eerdere foto maar dit is toch echhhhhtttt geen gemiddelde vrouw van 70 ![]()
Je kunt wel duidelijk zien dat ze die leeftijd is en het ziet er zo weird uit dat sommige delen van haar hoofd niet matchen met andere delen
Ik vind dat dus heel erg meevallen (zie wel verschil natuurlijk)
Nee zeker geen gemiddelde vrouw van 70, maar 70 is ook niet stokoud hĂš, dan hoef je nog geen enorm gezakt rimpel hoofd te hebben.
Haar voorhoofd, neus, kin en kaak zijn super strak, maar de dunne huid rondom haar ogen en op haar bovenlip zijn duidelijk vol rimpels en qua structuur wat slap, zoals je op die leeftijd ziet. Dat zie je ook duidelijk bij de overgang tussen die strakke hoge wangen en de ogen en bij de overgang tussen voorhoofd en neus, daar zie je alle lijntjes die nodig zijn voor beweging en wat verslapping tussen al dat andere strakke. Mân oog ging direct naar haar ogen en dat zijn de ogen van een vrouw van 70.
Ze ziet er goed uit hoor, maar jonger dan 65 had ik dr niet gegeven op basis van deze foto. En wat ziet die voortand er dun uit?
Ja lijkt wel doorschijnend joh. Zal wel van van het vele bleken komen?
Er staat trouwens een lang interview op youtube (kanaal heet call your daddy) met kim k. Heb maar een paar stukken geluisterd maar ik vind kim daar echt wel leuk en lief overkomen. Ze is ook best openhartig over kanye. Lijkt me zo vermoeiend als je zoân lastige ex man en vader van je kinderen hebt. Niet te doen en volgens mij heeft ze er echt alles aan gedaan om het te laten werken.
Ja heel leuk! Ik vond het ook zoân slimme vraag toen de interviewster aan het vissen was naar Kanye âHow do you think coparenting with Kanye West is like?â
Lily Allenâs nieuwe album is een stap voor stap beschrijving van waar haar relatie met David Harbour misging, vind het echt wel sneu voor dâr.
Vind het wel een supertof album ![]()
Heel sneu dat dat allemaal is gebeurd. Wel weer tof dat ze het allemaal heeft opgeschreven en er een album over heeft gemaakt
Wauw, mega heftig album! Heb net alle nummers geluisterd en vind het wel heel gaaf. Was eerder niet perse fan van haar muziek, maar denk dat ik nu meer van haar ga luisteren.
Wat is dit nou voor slecht verhaal?! Mag hopen dat ie nu flink gezeik heeft met zijn management.
Cabaretier Patrick Laureij stuurt publiek weg vanwege hulphond in de zaal https://www.nu.nl/cultuur-overig/6373658/cabaretier-patrick-laureij-stuurt-publiek-weg-vanwege-hulphond-in-de-zaal.html
Ja ik las dit ook en ik vind het zoân raar verhaal? Wtf is daar gebeurd