Ik vind dat dus heel erg meevallen (zie wel verschil natuurlijk)
Nee zeker geen gemiddelde vrouw van 70, maar 70 is ook niet stokoud hè, dan hoef je nog geen enorm gezakt rimpel hoofd te hebben.
Haar voorhoofd, neus, kin en kaak zijn super strak, maar de dunne huid rondom haar ogen en op haar bovenlip zijn duidelijk vol rimpels en qua structuur wat slap, zoals je op die leeftijd ziet. Dat zie je ook duidelijk bij de overgang tussen die strakke hoge wangen en de ogen en bij de overgang tussen voorhoofd en neus, daar zie je alle lijntjes die nodig zijn voor beweging en wat verslapping tussen al dat andere strakke. Mân oog ging direct naar haar ogen en dat zijn de ogen van een vrouw van 70.
Ze ziet er goed uit hoor, maar jonger dan 65 had ik dr niet gegeven op basis van deze foto. En wat ziet die voortand er dun uit?
Ja lijkt wel doorschijnend joh. Zal wel van van het vele bleken komen?
Er staat trouwens een lang interview op youtube (kanaal heet call your daddy) met kim k. Heb maar een paar stukken geluisterd maar ik vind kim daar echt wel leuk en lief overkomen. Ze is ook best openhartig over kanye. Lijkt me zo vermoeiend als je zoân lastige ex man en vader van je kinderen hebt. Niet te doen en volgens mij heeft ze er echt alles aan gedaan om het te laten werken.
Ja heel leuk! Ik vond het ook zoân slimme vraag toen de interviewster aan het vissen was naar Kanye âHow do you think coparenting with Kanye West is like?â
Lily Allenâs nieuwe album is een stap voor stap beschrijving van waar haar relatie met David Harbour misging, vind het echt wel sneu voor dâr.
Vind het wel een supertof album ![]()
Heel sneu dat dat allemaal is gebeurd. Wel weer tof dat ze het allemaal heeft opgeschreven en er een album over heeft gemaakt
Wauw, mega heftig album! Heb net alle nummers geluisterd en vind het wel heel gaaf. Was eerder niet perse fan van haar muziek, maar denk dat ik nu meer van haar ga luisteren.
Wat is dit nou voor slecht verhaal?! Mag hopen dat ie nu flink gezeik heeft met zijn management.
Cabaretier Patrick Laureij stuurt publiek weg vanwege hulphond in de zaal https://www.nu.nl/cultuur-overig/6373658/cabaretier-patrick-laureij-stuurt-publiek-weg-vanwege-hulphond-in-de-zaal.html
Ja ik las dit ook en ik vind het zoân raar verhaal? Wtf is daar gebeurd
Volgens mij mogen hulphonden niet eens geweigerd worden� En als ie nou bang of allergisch was geweest kun je daar ook nog een normaal gesprek over voeren.
En dan uiteindelijk alsnog gaan spelen nadat je je publiek eerst hebt weggestuurd. Klinkt allemaal behoorlijk onsympathiek.
Vind zijn âexcuusâ op insta ook echt lame
Ja ik heb sowieso een hekel aan mensen die vanuit hun dier gaan praten, maar een excuus - of geen excuus - via je hond is wel echt tenenkrommend.
Die zie ik nu pas⌠Dat maakt het er allemaal bepaald niet beter op.
Ik snap niet dat je dan weer terug gaat die zaal in, bedankt voor de excuses nu ga ik naar huis
Mja, ik snap het enigszins. Ik vermoed van die vrouw dat ze vooral niet de avond wil verpesten, want het is âhaar schuldâ (is natuurlijk niet zo, maar zo kan het voelen) dat ze haar hulphond heeft meegenomen. Ook al is dat volkomen legaal
Het is een beetje het idee van donât make waves
Ofwel accepteer dat mensen je kut behandelen zodat er geen conflict ontstaat.
Snap wat je zegt, en ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar als iemand ons ergens uit zet ga ik echt niet weer terug, hoe wil je het ooit nog leuk hebben in zoân situatie
Al met al natuurlijk echt een vreselijk stomme situatie, wat je ook besluit
De comments (van de mensen die erbij waren) zijn ook niet mals.
Die tekst van die hond is ook niet doorheen te komen, wat zegt hij nu eigenlijk? Dat hij bang was dat de hond last had van het geluid?! Want dat is natuurlijk de grootste bs bij een hulphond.
Hij zegt âik ben zielig en iedereen haat mij terwijl ik het goed bedoeldeâ ![]()
Die zin over reet likken vind ik nogal tegenovergesteld aan goede bedoelingen. Natuurlijk is het een cabaretier maar dit is aan alle kanten respectloos