FF Boulevard #10

Ik maakte de fout Facebookreacties over het incident met de cabaretier te lezen (en daar kiezen ze partij voor de cabaretier omdat hij zo’n dierenvriend zou zijn). Had het ook niet anders verwacht op die site

2 likes

Hahaha ik zie dat Sywert van Lienden op tinder is gespot @grace pak je kans!!

10 likes

Wat heb ik jou misdaan!!!

2 likes

OMG mo heeft echt de allerslechtste smaak in mannen
(Behalve Rijk)

18 likes

Dit kan toch niet waar zijn🤣 En Rijk is toch ook geen goede smaak, haha. Volgens mij gingen die verhalen in de laatste podcast over hem, die seksverslaafd is (of was).

9 likes

Rijk heeft toch ook het messias complex

10 likes

Ja, hij heeft het in zijn eigen podcast ook benoemd dat hij seksverslaafd was.

3 likes

Gaat dat over Rijk? (seksverslaafd)
Wow, vind het heel dapper dat hij dat deelt.

Enne… Ruben Nicolai is toch hartstikke leuk jongens :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja in zijn podcast met zijn vriendin. Vond wel dat hij er lacherig over deed, ook over de hoeveelheid bedpartners, maar goed. Dat is iets tussen hun verder.

4 likes

Hij heeft het hier in broers ook wel eens over gehad. Toen vond ik dat hij het dapper openlijk besprak, uitlegde hoe het voor hem werkte, ook dat hij naar de seksuoloog ging en zij hem de diagnose gaf. Vind ik heel knap

4 likes

Ik vind Rijk echt intens knap en met een seksverslaving kan ik ook wel leven

8 likes

Ik vind Rijk stiekem ook leuk en ben een beetje jaloers dat hij nu een vriendin heeft, terwijl de kans dat ik hem ooit zou kunnen scoren kleiner dan 0,01% is :joy:

5 likes

Vond haar echt heel leuk overkomen! Beetje te leuk voor hem eigenlijk, maar de dynamiek was wel cute ook.

Maar eewwwwwwww Ruben Nicolai dat kán toch met met Monica?

4 likes

echt?! ik vond hun echt heeel ongemakkelijk met elkaar en haar ook een beetje persoonlijkheidsloos. Ik heb alleen het eerste kwartier ofzo gekeken omdat ik het niet aan kon zien

8 likes

Ik denk dan gewoon even een korte periode gebruik van maken en weer doorgeven aan de volgende

2 likes

Oh ik dacht steeds waarom settelt zij voor Rijk haha? Zeker gezien zijn verleden en zij heeft totaal niet zo’n verleden.

Vond haar wel leuk dus, alleen wel heel onzeker over zichzelf maar dat zijn knappe vrouwen wel vaker. Vond haar voor een influ heel normaal.

3 likes

Nouja ze heeft al heel vaak benoemd dat ze niet op knappe mannen valt toch?

2 likes

Wow intens knap? Hij ziet er voor mij echt uit als heel veel Nederlandse jongens haha

24 likes

Hij is typisch zo iemand die knap wordt omdat hij grappig is

2 likes

Ewww hij is nietttt grappig

18 likes