FF Boulevard #10

Ik vind Rijk stiekem ook leuk en ben een beetje jaloers dat hij nu een vriendin heeft, terwijl de kans dat ik hem ooit zou kunnen scoren kleiner dan 0,01% is :joy:

5 likes

Vond haar echt heel leuk overkomen! Beetje te leuk voor hem eigenlijk, maar de dynamiek was wel cute ook.

Maar eewwwwwwww Ruben Nicolai dat kán toch met met Monica?

4 likes

echt?! ik vond hun echt heeel ongemakkelijk met elkaar en haar ook een beetje persoonlijkheidsloos. Ik heb alleen het eerste kwartier ofzo gekeken omdat ik het niet aan kon zien

8 likes

Ik denk dan gewoon even een korte periode gebruik van maken en weer doorgeven aan de volgende

2 likes

Oh ik dacht steeds waarom settelt zij voor Rijk haha? Zeker gezien zijn verleden en zij heeft totaal niet zo’n verleden.

Vond haar wel leuk dus, alleen wel heel onzeker over zichzelf maar dat zijn knappe vrouwen wel vaker. Vond haar voor een influ heel normaal.

3 likes

Nouja ze heeft al heel vaak benoemd dat ze niet op knappe mannen valt toch?

2 likes

Wow intens knap? Hij ziet er voor mij echt uit als heel veel Nederlandse jongens haha

24 likes

Hij is typisch zo iemand die knap wordt omdat hij grappig is

2 likes

Ewww hij is nietttt grappig

18 likes

Ik vind hem altijd wat smoezeligs hebben. Alsof ie maar twee keer per week doucht.

28 likes

Ik vind hem corpsbal vibes geven. Dat klopt dan ook wel met twee keer douchen.

Verder wel knap hoor.

9 likes

Jezus die liveblogs over de rechtzaak van Marco Borsato. Gaat wel ver hoor, alles wat er gedeeld wordr

16 likes

Ja kwam hier net om hetzelfde te typen. Gadver wat een walgelijke details. Kan me ook niet voorstellen dat hij hier mee wegkomt.

6 likes

Ik wou er net over posten! Tot nu toe klinkt het (af en toe) dubbel maar vooral walgelijk

3 likes

Die moeder / voorzitter van de fanclub verdient minstens net zo’n straf als Marco; wat heeft die haar kind ontiegelijk gefaald zeg, gewoon dochter uitgepimpt en voor broertje laten zorgen omdat zij te druk was met de fanclub.

100 likes

echt crazy als je als fan naar de rechtbank gaat om iemand die verdacht wordt van een zedenmisdrijf te supporten

15 likes

Zo de kneiters. Wat bizar

2 likes

Nou dit ja. Hij zit fout, maar als het klopt wat hij zegt dat dit normaal was binnen dit gezin zit deze moeder ook absoluut fout. Arm kind.

4 likes

“Nee, ik heb niet aan haar borsten gezeten”, zegt Borsato. “Ja, ze had grote borsten en daar liep ze mee te koop.”

GATVERDAMME sorry maar als je dit zegt :joy::joy::joy::joy: dat je niet eens doorhebt dat dat zeggen jou de viespeuk maakt en niet het tienermeisje

62 likes

Waar volgen jullie dit

1 like