FF Boulevard #10

Nou dit dus. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij dat meisje heeft betast/misbruikt, maar dat die moeder dit gewoon liet gebeuren vind ik eigenlijk net zo triest voor dat meisje.

18 likes

Saskia Belleman op Twitter

2 likes

Vooral WAAROM vinden jullie dit? Sorry maar er zijn zo ontzettend veel mooie en nuttige dingen die je als mens kan doen en dan kies je ervoor om dit te volgen

Nu.nl heeft ook een liveblog. Schrik ook van het appje waarin hij zegt dat ze zich kan gaan bevredigen om te ontspannen, pffff

2 likes

Jij hebt duidelijk niet de tweets gelezen waarin Marco zegt dat hij in Afghanistan heeft gestreden tegen het misbruik van meisjes.

Echt een koortsdroom dit en ik hou van koorts :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

‘Moeder etaleerde graag de wulpsheid van haar dochter’ gADVERDAMME

4 likes

Mijn tijd mijn lefuhh!!@#@!!

2 likes

nou je kunt ook helemaal geen nieuws meer volgen en op de hoogte zijn van alle nare dingen in de wereld maar als je het niet weet kan je er ook niets positiefs mee doen? of er een gesprek over voeren met iemand die bijvoorbeeld twijfelt aan slachtofferschap van meisjes en vrouwen en machtsmisbruik van mannen.
marco is zich heel typisch aan het verdedigen voor een misbruiker en ik denk dat dat patroon kennen best belangrijk is eigenlijk

30 likes

dit kan je dan toch zeggen over al het negatieve nieuws
? moeten we massaal zo’n persoon worden die lekker met z’n kop in het zand zit over alles

22 likes

Echt een heel bizar verhaal idd. Walgelijk maar daardoor ook weer fascinerend.
Als ik die verklaringen van Marco lees kan ik gewoon niet geloven dat je echt zo dom/naĂŻef/smerig kan zijn. Hoe kan hij dit goedpraten en niet beseffen hoe dit klinkt.

6 likes

Oke hier ben ik het wel mee eens

8 likes

Borsato zegt dat de moeder geluidsopnames maakte van haar dochter die seks had. Die opnames stuurde ze naar de zanger.

Echt heel ziek

3 likes

Ik had echt verwacht dat hij zou gaan ontkennen, maar ze kiezen voor de strategie van willoze man die er allemaal niks aan kan doen als een vrouw (ahum meisje) zich aanbiedt?

Dan weten ze dus zelf ook dat het bewijs dusdanig duidelijk is dat ze met ontkennen niet wegkomen. En je bloedeigen moeder zal er maar aan mee doen :woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

Arme meid.

18 likes

‘ik behandelde haar als mijn eigen dochter’. Oh nee deze dingen zeg ik niet tegen mijn eigen dochter MAAR dat was normaal in dat gezin hoor!!!

6 likes

Het slachtoffer vernoemd haar zoon naar de zoon van Marco? Dat is toch ook apart, staat op reality fbi

1 like

Dan is er dus nog een slachtoffer

9 likes

Juist omdat hier altijd zoveel discussie uit ontstaat met loze argumenten en victim blaming. Door het hele verhaal inclusief verdediging te volgen in plaats van een samenvatting, krijg ik een veel beter beeld en kan ik veel beter uitleggen wat hier zo fout aan is.

Er zullen veel mensen zijn die dit sensatie zoeken vinden, want ja waarom nu ineens bij een BN’er en niet bij andere zaken. De pijnlijke waarheid is dat die zaken minder leven onder de bevolking, minder aandacht krijgen en er geen discussie over gevoerd wordt aan de koffietafel. Ik hoop juist dat door aandacht van zaken als deze er meer bekend wordt over de foutieve patronen, slachtoffers zich gesteund gaan voelen en we hier als maatschappij van kunnen leren.

11 likes

Heb je een linkje naar de thread? Als ik haar twitter kom zie ik als laatste posts alleen iets uit 2024 en 2023
 ik zal wel te boomer zijn om X goed te begrijpen

1 like

https://x.com/SaskiaBelleman?t=6yBby6qmY3FKcBgMPBLkKQ&s=09

5 likes

De naam Luca is nou niet bepaald origineel toch, hoeft niks met vernoemen te maken te hebben.

En als dat wel zo is, kan dat prima te maken hebben met issues die ze opgelopen heeft tijdens het opgroeien in zo’n onveilige omgeving.

Vind het echt een vieze streek van juicekanalen om dit zo te brengen en vooral een poging om een slachtoffer ongeloofwaardiger te maken.

20 likes