Ik vind hem altijd wat smoezeligs hebben. Alsof ie maar twee keer per week doucht.
Ik vind hem corpsbal vibes geven. Dat klopt dan ook wel met twee keer douchen.
Verder wel knap hoor.
Jezus die liveblogs over de rechtzaak van Marco Borsato. Gaat wel ver hoor, alles wat er gedeeld wordr
Ja kwam hier net om hetzelfde te typen. Gadver wat een walgelijke details. Kan me ook niet voorstellen dat hij hier mee wegkomt.
Ik wou er net over posten! Tot nu toe klinkt het (af en toe) dubbel maar vooral walgelijk
Die moeder / voorzitter van de fanclub verdient minstens net zoân straf als Marco; wat heeft die haar kind ontiegelijk gefaald zeg, gewoon dochter uitgepimpt en voor broertje laten zorgen omdat zij te druk was met de fanclub.
echt crazy als je als fan naar de rechtbank gaat om iemand die verdacht wordt van een zedenmisdrijf te supporten
Zo de kneiters. Wat bizar
Nou dit ja. Hij zit fout, maar als het klopt wat hij zegt dat dit normaal was binnen dit gezin zit deze moeder ook absoluut fout. Arm kind.
âNee, ik heb niet aan haar borsten gezetenâ, zegt Borsato. âJa, ze had grote borsten en daar liep ze mee te koop.â
GATVERDAMME sorry maar als je dit zegt ![]()
![]()
![]()
dat je niet eens doorhebt dat dat zeggen jou de viespeuk maakt en niet het tienermeisje
Waar volgen jullie dit
Nou dit dus. Ik ben er 100% van overtuigd dat hij dat meisje heeft betast/misbruikt, maar dat die moeder dit gewoon liet gebeuren vind ik eigenlijk net zo triest voor dat meisje.
Saskia Belleman op Twitter
Vooral WAAROM vinden jullie dit? Sorry maar er zijn zo ontzettend veel mooie en nuttige dingen die je als mens kan doen en dan kies je ervoor om dit te volgen
Nu.nl heeft ook een liveblog. Schrik ook van het appje waarin hij zegt dat ze zich kan gaan bevredigen om te ontspannen, pffff
Jij hebt duidelijk niet de tweets gelezen waarin Marco zegt dat hij in Afghanistan heeft gestreden tegen het misbruik van meisjes.
Echt een koortsdroom dit en ik hou van koorts ![]()
âMoeder etaleerde graag de wulpsheid van haar dochterâ gADVERDAMME
Mijn tijd mijn lefuhh!!@#@!!
nou je kunt ook helemaal geen nieuws meer volgen en op de hoogte zijn van alle nare dingen in de wereld maar als je het niet weet kan je er ook niets positiefs mee doen? of er een gesprek over voeren met iemand die bijvoorbeeld twijfelt aan slachtofferschap van meisjes en vrouwen en machtsmisbruik van mannen.
marco is zich heel typisch aan het verdedigen voor een misbruiker en ik denk dat dat patroon kennen best belangrijk is eigenlijk
dit kan je dan toch zeggen over al het negatieve nieuwsâŠ? moeten we massaal zoân persoon worden die lekker met zân kop in het zand zit over alles