Echt een heel bizar verhaal idd. Walgelijk maar daardoor ook weer fascinerend.
Als ik die verklaringen van Marco lees kan ik gewoon niet geloven dat je echt zo dom/naïef/smerig kan zijn. Hoe kan hij dit goedpraten en niet beseffen hoe dit klinkt.
Oke hier ben ik het wel mee eens
Borsato zegt dat de moeder geluidsopnames maakte van haar dochter die seks had. Die opnames stuurde ze naar de zanger.
Echt heel ziek
Ik had echt verwacht dat hij zou gaan ontkennen, maar ze kiezen voor de strategie van willoze man die er allemaal niks aan kan doen als een vrouw (ahum meisje) zich aanbiedt?
Dan weten ze dus zelf ook dat het bewijs dusdanig duidelijk is dat ze met ontkennen niet wegkomen. En je bloedeigen moeder zal er maar aan mee doen ![]()
![]()
![]()
![]()
Arme meid.
‘ik behandelde haar als mijn eigen dochter’. Oh nee deze dingen zeg ik niet tegen mijn eigen dochter MAAR dat was normaal in dat gezin hoor!!!
Het slachtoffer vernoemd haar zoon naar de zoon van Marco? Dat is toch ook apart, staat op reality fbi
Dan is er dus nog een slachtoffer
Juist omdat hier altijd zoveel discussie uit ontstaat met loze argumenten en victim blaming. Door het hele verhaal inclusief verdediging te volgen in plaats van een samenvatting, krijg ik een veel beter beeld en kan ik veel beter uitleggen wat hier zo fout aan is.
Er zullen veel mensen zijn die dit sensatie zoeken vinden, want ja waarom nu ineens bij een BN’er en niet bij andere zaken. De pijnlijke waarheid is dat die zaken minder leven onder de bevolking, minder aandacht krijgen en er geen discussie over gevoerd wordt aan de koffietafel. Ik hoop juist dat door aandacht van zaken als deze er meer bekend wordt over de foutieve patronen, slachtoffers zich gesteund gaan voelen en we hier als maatschappij van kunnen leren.
Heb je een linkje naar de thread? Als ik haar twitter kom zie ik als laatste posts alleen iets uit 2024 en 2023… ik zal wel te boomer zijn om X goed te begrijpen
De naam Luca is nou niet bepaald origineel toch, hoeft niks met vernoemen te maken te hebben.
En als dat wel zo is, kan dat prima te maken hebben met issues die ze opgelopen heeft tijdens het opgroeien in zo’n onveilige omgeving.
Vind het echt een vieze streek van juicekanalen om dit zo te brengen en vooral een poging om een slachtoffer ongeloofwaardiger te maken.
Misselijkmakend ook die verdediging. Hij ondersteunt de moeder financieel EN ze is zijn grootste fan: als hij bij de eerste tekenen van seksualiteit had gezegd: Ho jongens, hier ben ik niet van gediend, was die moeder echt wel gestopt.
Jaa wat een bizar verhaal dit. Dat arme arme meisje. Volledig geruïneerd door haar moeder en door marco.
Ik ook, ook als ik op de link klik ![]()
Via het liveblog van de Telegraaf kun je haar updates volgen.
Ook mijn eigen dochter was van die leeftijd en een mooie sexy vrouw. Maar daar had ik toch geen seksuele gevoelens bij?"
De dag dat mijn vader dit over mij zegt heb ik geen vader meer. Gatverdamme.
Ik snap buiten alles wat er tussen die mensen gebeurd is ook echt niet waarom Marco met zo’n gezin zou willen omgaan???
Echt wtf als die moeder zo doet zou elke normale man toch het contact verbreken?
Ja bij mij eigenlijk ook haha. Jammer want love Saskias verslaggeving. Heb maar besloten mn middag aan andere dingen te besteden. ![]()
volgens mij is dat als je niet ingelogd bent
Voor de mensen die op zoek zijn naar de tweets van Saskia Belleman. Hier staan de tweets onderin en die worden live geüpdatet: https://www.telegraaf.nl/binnenland/rechtszaak-marco-borsato-welke-moeder-maakt-opnames-van-haar-seksende-dochter-en-stuurt-die-naar-mij/100563661.html
edit: oh zoals @Chesirecat al zei dus!