Ja ik vind dat hele “in dit gezin was dat normaal” zo raar, omdat het zijn gezin niet is dus wat deed die vent daar de hele tijd? Het klinkt niet als een normale vriendschap
Ze stuurde hem audio-opnamen van haar dochter die seks had met haar vriendje. Stuurde hem op pad om met haar dochter lingerie te gaan kopen en liet de jonge vrouw dat vervolgens aan hem showen. Of ze maakte foto’s waarop te zien was hoe zij en haar dochter de kamer aan het behangen waren. Naakt. „En deze vrouw, die grensoverschrijdend op haar voorhoofd had staan, beticht mij nu van ontucht met haar dochter?”
Maar dit ook
dat die moeder dat doet is toch al erg genoeg. Dat praat het toch niet goed om er dan maar misbruik van te maken? Wat gaat er om in zijn hoofd. Ieder normaal mens zou hebben gezegd HO STOP Marco
Nouja ik denk dat zijn verdedigingslinie niet is van “dus dan kon ik ook wel een beetje aan haar zitten”
Maar meer “deze mensen zijn knettergek en grenzeloos en niet betrouwbaar”
Edit: maar wat er zo weird aan is, als dit al je lijn is, wtf deed je al die tijd zo intens bij dit gezin dan ja
Ook heel vreemd dat hij zo veel tijd met dat gezin doorbracht inderdaad. En heel raar dat die moeder dat toeliet en haar dochter blijkbaar gebruikte om aandacht te krijgen van hem. Echt alle volwassenen hebben keihard gefaald in dit verhaal.
Ja ben benieuwd hoeveel tijd hij hiernaast met zijn eigen gezin doorbracht
Ook dat hij zich afvraagt of hij ooit nog een noot zal zingen, nou als ik de comments lees onder alle nieuwsberichten verkoopt hij denk ik makkelijk een paar x de Arena uit.
Wat een mafklappers allemaal zeg.
Ik ga er altijd maar uit dat dit van die bot-legers zijn die worden ingekocht door de artiest zelf of door het management ofzo
Vreselijk he, bij Saskia Belleman ook. Gelukkig herken je ze grotendeels al door de Israël vlag achter hun naam.
ja echt craaaaazy mensen in de comments
ook mensen die het raar vinden dat de mening van de officier van justitie meetelt in de zaak en dat het niet eerlijk is als zij het meisje gelooft
het is letterlijk diegenes werk wat bedoel je ![]()
![]()
het is geen random mening
Hahahaa deze comment ook. Hij heeft jarenlang gewerkt voor Warchild dus WAAROM is er dan maar één slachtoffer???
Wow. Hij heeft meerdere malen indirect aangegeven dat hij haar heeft gestreeld/aangeraakt, het slachtoffer wil niet dat hij in de gevangenis komt en wil ook geen geld maar erkenning. Er is genoeg bewijs hoor Gerda, jij stinkt zelf.
(Niet naar jou @Lueur , maar word echt boos van zulke domme reacties)
Hopelijk zijn deze Marco fans zo druk met Facebooken dat ze vergeten om morgen op Wilders te stemmen.
Verder echt een hele naar zaak. Marco en moeder die beiden echt volledig de grens overgaan waarbij Marco de rol van de “weerloze man” speelt.
Heel sneu dat de twee belangrijkste personen haar niet hebben beschermd, maar het juist hebben mogelijk gemaakt.
Collega van mij zei vandaag kan me niet voorstellen dat hij dit allemaal heeft gedaan. Zo ziet hij er niet uit. Ze kon ook niet zeggen hoe iemand eruit ziet die wel misbruik pleegt. Zo achterlijk
Ik vraag me af of hij thuis dit soort dingen ook deelde (zoals dat moeder en dochter hun borsten lieten zien van achter het raam als hij wegging). Hij vond het blijkbaar maar al te leuk die viezerik, want elk normaal denkend mens blijft hier anders toch bij weg?! Walg echt van hem, en haar moeder ![]()
Het slechtste argument dat ik tot nu toe heb gehoord is, hij is onschuldig want het is zo’n goede zanger
Echt activeer die ene hersencel en doe normaal
Zodat ze haar het leven zuur kunnen maken zeker.
Toch 5 maanden cel geist tegen Borsato, ben benieuwd of dit het vonnis wordt.
Mijn mannelijke collega (41 jaar) stuurde me op Slack:
‘ik ben nu vooral heel nieuwsgierig hoe die dochter er uit ziet hahaha
of ze echt zo sexy is
Hahahaa’
Wtf echt?
![]()
ja beter ga je dit melden ergens??? wtf
Ja screenshot dit en stuur naar HR