FF Boulevard #10

Nou, gelukkig voor jullie gaat hij heel snel dood.

7 likes

Ja echt laat die man joh, hij gaat bijna dood. Boeie of ie nou wel of niet goed is of arrogant of weetikveel

4 likes

Hoezo mag je over mensen die dood gaan of dood zijn niet zeggen dat je ze niet leuk vindt?

55 likes

Wat een hel als we nu ook allemaal moeten doen alsof Suzan en Freek leuke muziek maken.

59 likes

Het is ook niet zo dat hij die televizierring kreeg om zn prestaties natuurlijk. Zo voelde hij dat volgens mij wel.

7 likes

Zo bedoel ik het niet. Is meer dat ik zoiets heb van laat hem dan lekker in die waan dat ie zo goed is. Ik vind Suzan en Freek ook vreselijke muziek maken maar ik ga dat nu toch ook niet allemaal rondbazuinen en hoe verschrikkelijk ik ze vind. Vind dat gewoon raar om te doen bij mensen die niet lang meer te leven hebben maar zal wel weer een extreme andere mening zijn dan letterlijk iedereen

3 likes

Het is toch niet alsof mensen zeggen dat ze blij zijn dat hij (zowel Martijn als Freek) snel dood gaat? Dat zou inderdaad wel heel erg cru zijn, maar het probleem met kritiek op hun werk leveren zie ik niet zo

5 likes

daarom post ik erover op een relatief klein vrouwenforum en niet onder filmpjes op instagram of ergens anders heel publiekelijk. en ik denk dat dingen als die zusjevanjoost zegt waarbij iemand gewoon gemeen en onaardig is geweest sowieso niet verzwegen moeten worden omdat iemand gaat overlijden. zit nogal een verschil tussen iemand die muziek maakt die niet jouw smaak is en iemand die zich als een eikel gedraagt.

20 likes

Ja ok jullie hebben gelijk @kika, ik ben gewoon te gevoelig denk ik

8 likes

Dick van Dyke is 100! :partying_face:
Ben zooo blij dat hij het gehaald heeft. Hopelijk zijn er een producenten, schrijvers en een regisseur nu hard aan het werk om hem zijn droomrol te geven.
https://youtube.com/shorts/zP24R22bsC8?si=GmMU-29KaOu8VWzH

21 likes

Vind dit zo ontzettend verdrietig.

11 likes

Dit is toch walgelijk

https://www.instagram.com/p/DSSod-ODFq8/?igsh=MWp2bWs0eTB6aG1tNQ==

Marco Borsato staat hoger dan ooit in de Top2000

10 likes

Pfff het was te verwachten maar wat fucking treurig weer

12 likes

Rachel Carpani, Jodi uit McCleods Daughters is overleden, 45 jaar jong, aan een chronische ziekte :sob:

8 likes

Gadver :nauseated_face:De reacties zijn gelukkig wel negatief. Niet verwacht

4 likes

Wat een tragisch dieptepunt is dit weer zeg. Niet veroordeeld door onvoldoende bewijs ≠ onschuldig zijn

6 likes

Echt smerig :face_vomiting:

Om maar naar het positieve te kijken “Vrijheid, Gelijkheid, Zusterschap” van Sophie Straat is nieuw in de Top2000 gekomen, op plaats 713. Vanuit de Dolle Mina’s was dit als hĂ©t nummer gekozen om op te stemmen.

38 likes

Echt overal waar het over Marco B gaat en ze hem verdedigen of zeggen “het mag en kan weer, hij is onschuldig” wil ik dat filmpje tonen waarop hij uiterst ranzig een tiener staat te knuffelen/bewrijven.
Niet bewezen wil precies zeggen wat het is; er was niet voldoende bewijs. Maar ik hoopte dat we sowieso wel de conclusie konden trekken dat Marco B een goorlap is, of het nu deze rechtszaak was, de verhalen over die bbq of dat filmpje van Idols. Waarom willen mensen dat zo’n goorlap op de radio blijft? Of zelfs een podium, gadver ik zie het al helemaal voor me dat dat in 2026 weer gaat gebeuren.

28 likes

Ja en grote kans dat hij dan met een of ander kutnummer volledig in slachtoffermodus gaat en het allerergste is dat het dan ook nog een hit gaat worden.

7 likes

Ik zat daar dus laatst aan te denken en ik denk dat veel mensen geneigd zijn om het op te nemen voor Marco omdat ze in hem de zoveelste “je kan ook niks meer zeggen/doen” of “afgepakte traditie” zien, iets in die trant :woman_shrugging:

10 likes