FF Boulevard #10

Hebben jullie het artikel gezien van Vanity Fair over Trump 2.0 met die foto’s erbij :clap:t4:

8 likes

die close-up van Karoline Leavitt waarin je alle gaten van haar lipfillerinjecties ziet zitten, en die van Marco Rubio die een time-out heeft met een lampje zijn mijn favorieten, maar ze zijn écht allemaal goed

KKKaroline jumpscare warning

13 likes

Ik vind die ene met dat Hitlerkapsel ook wel schokkend

6 likes

Dr vent is 32 jaar ouder, knap dat je dat zelfs in haar huid terugziet.

6 likes

33 likes

Nicki Minaj wil de veroordelingen van haar pedo/sex offender laten schrappen met haar promotournee voor de trump clan. Haar Barbz kunnen haar niet meer blijven verdedigen met haar transfobe uitspraken. Sta zo klaar voor haar ondergang!

10 likes

Wat?! Heeft iemand haar aangerand en die wil ze nu vrij? Ze heeft toch ook een veroordeelde broer waar ze steeds zo achter staat. Of bedoel je ook haar broer?

4 likes

Haar man en haar broer zijn beide sex offenders

6 likes

Jeetje. En wil ze beide veroordelingen laten schrappen?

2 likes

Ja, ik snap het niet zo goed maar dit kan toch de enige reden zijn. En ik zeg helemaal niet dat er geen LGBTQ±mensen zijn die voor Trump stemmen, Nicki haar laatste acties schreeuwen echt wanhoop. Hoezo ga je in naam van Trump de VN toespreken om meer aandacht te vragen voor de christenen in Nigeria en nu ga je bij Erika KIrk op het podium roepen dat Trump een goed voorbeeld is voor jonge mannen en dat als je als jongen geboren bent, je ook jongen moet blijven want dat is het enige juiste.

Ze had zo’n grote bek voor Cardi en Megan toen zij zich inzetten tijdens de campagne voor Harris/Walz.

NIcki are you not embarassed??

7 likes

Ah zie nu dit ja

https://www.instagram.com/p/DSiamfgAXHo/?igsh=MXY2Mzk5dnk0MWZpMA==

2 likes

Blink thrice if you need help Nicki

1 like

Nicki is gewoon een verdorven persoon, niemand hoeft haar te redden van zichzelf.

32 likes

“Assassin” :joy: Hoe kan ze dat nou fout zeggen haha

4 likes

Ze zegt het niet fout toch? Ze bedoelt dat hij “slayed” alleen is de woordkeuze totaal misplaatst.

6 likes

Bah wat walgelijk Nicki :face_vomiting:

5 likes

Nou ze had duidelijk een ander woord dan assassin moeten zeggen

2 likes

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik wilde weer schaamteloos mensen hun outfits judgen op het gala van de gouden schoen (beste voetballer) en heb twee conclusies:
Mannen, stop met sneakers dragen onder kostuums, geklede broeken. Je kon evengoed slippers dragen
Vrouwen: kies een geschikte avondtas uit.

Hebben jullie ook zo’n gala?

17 likes

Haha ik weet niet of het komt omdat ik deze mensen niet ken, maar het ziet er nog wel net weer een tikje kneuziger uit dan “bij ons”, heb ik de indruk. :smiling_face_with_tear: Sommigen zijn nog wel echt kinderen trouwens!

6 likes