Sneakers met pak dragen vind ik hetzelfde als een overhemd + colbert dragen maar dan wel met een spijkerbroek. Want ‘lekker casual’.
Nee stop.
Dit is zo waar. Een Chanel flap is niet geschikt als tas bij een galajurk. Een mini Kelly ook niet. Niet omdat het je duurste tas is past het overal bij.
Ik vind dat nog het leukste, open schoenen met leuke panty/kousen.
Ja dat wel, maar is deze schoen niet te groot aan de voorkant? Of hoort dat zo?
Heb je de outfits van de Golden Globes trouwens ook al bekeken?
Bij sommige schoenen, zeker die met een vierkante neus, moet je juist dat detail kunnen zien. Dat hoort zo!
Ik heb een paar looks gezien, zal straks een round up doen.
Oh man die foto van Sneijder, Heitinga en Stekelenburg, en dat jochie met zn 3/4 jeans is echt genieten
Echt een topper die dit account bijhoudt.
Deze manier van schrijven maakt mij echt woest. Het is ook gewoon niet grappig?
dacht dat het aan mij lag. ik snap niet wat hier grappig aan moet zijn?
Het is echt een mooie vrouw, maar ik vind dit echt in z’n geheel een misser. Die make-up ook, bijna knap hoe je dat zo lelijk kan doen bij haar.
Maar bij de Golden Globes waren wel echt een hoop vrouwen die er echt geweldig uitzagen, wil ook gewoon weten wat voor bodylotion ze gebruiken voor die glans haha.
Ze is echt prachtig, maar ze heeft echt een extreem tacky smaak
Wat een figuur!
Vrouwen die veel ingrepen hebben ondergaan becomplimenteren over hun uiterlijk in verhouding tot hun leeftijd blijft iets vreemds. Je beledigt eigenlijk iedereen hiermee.
De Patrick Ta body glow, Fenty Skin heeft ook een goede body oil en goede budgetolie is de good old vaseline. Ik heb ze hier nog niet bij kruidvat gezien maar die zou naar het schijnt zeer goed zijn.
Ik zit ziek thuis, dus heb tijd, en heb de (meeste) outfits van de Golden Globes eens bekeken. Veel mooie, maar saaie dingen, weinig wat eruit springt. De enige naast Teyana Taylor (hierboven al besproken) die echt (positief) is blijven hangen is Renate Reinsve: