FF Boulevard #10

Ik vind het “naaktheid gehalte” ook enorm meevallen maar ik vind die beige mesh vooral verschrikkelijk lelijk.

10 likes

Ik vind het een beetje een misogyne tekst eigenlijk

44 likes

Huh dit is toch net Taylor swift met een niet-bochel postuur?

12 likes

Ze krijgen daar allemaal langzamerhand hetzelfde gezicht ja, beetje Black Mirror-achtig

16 likes

als je als vrouw interessant bent kan je niet óók naakt zijn. Je moet kiezen: interessant óf naakt.

8 likes

Zonder context snap ik dat idd wel. Het komt van de Substack van GoFugYourself, die klagen al zolang ik ze lees (jaaaaren) over hoe er ipv creativiteit en design in (couture) jurken naar naaktheid wordt gegrepen. Wat ik in deze gevallen heel duidelijk vind. JLo’s jurk is uit 2002, zo lang is die ‘trend’ al bezig. En JLaws jurk is misschien niet supernaakt vergeleken met veel andere jurken tegenwoordig, maar gewoon saai en die mesh/naaktheid voegt echt totaal niets toe. Waarom niet een mooie stof als ondergrond voor het borduurwerk?

5 likes

wowowow GoFugYourself, dat was echt mijn blogbijbel rond 2008-2012! Ze hadden zelfs toen inderdaad al een schijthekel aan illusion netting (de beige mesh) dus het is ze vergeven bij deze.

Ik weet ook nog hoe boos ze zich altijd maakten over het fenomeen ‘formal shorts’ oftewel een nette korte broek, oh, 2008 :broken_heart:

Wat leuk dat die nog bestaan, en zij waren gewoon in het algemeen heel snarky en niet per se onfeministisch idd (al vind ik het op zichzelf staand niet zo’n topquote nog steeds).

Ik ga me meteen aanmelden voor hun Substack!

5 likes

misschien ben ik een blinde kip, maar ik kan ze niet vinden op substack. heeft iemand een linkje? @appelflauwte

5 likes

Taylor Swift heeft ook wel eens zo’n bloemetjesjurk gedragen

Ik vind die van Taylor wel leuker, love bloemen en hoe meer hoe beter.

14 likes
2 likes

ik vind deze jurk en styling echt zo’n misser. het had supermooi feeëriek droomvlucht kunnen zijn maar in de jurk zelf zijn de uitsnijdingen te hard, de kleuren vallen weg in jennifer lawrence haar huidskleur (denk dat de jurk veel mooier is op een heel wit of een juist donkerder iemand), haar haar is er te geel bij, en ECHT welke makeup artiest/stylist verzint er om donkere zwarte smokey ogen bij zo’n jurk te doen?!?!

5 likes

Haar haar had vast gemoeten en dan die lelijke shawl erbij. Zeer lelijke styling.

4 likes

At this point in your lives?

3 likes

Altijd als jullie outfits gaan judgen word ik weer zo met mijn neus op de feiten gedrukt: ik heb waarschijnlijk geen smaak.

Ik vind dat mesh en halfnaakt en die bloemen best wel mooi :smiling_face_with_tear:

20 likes

Smaak is zo persoonlijk. Het is niet omdat zij het niet mooi vinden, dat het niet mooi is.

Als jij dat vind, dan is het zo !

22 likes

Presentator Robert Jensen op 52-jarige leeftijd overleden https://www.nu.nl/algemeen/6382706/presentator-robert-jensen-op-52-jarige-leeftijd-overleden.html

Kan niet aan hem denken zonder het fragment: “Hoeveel eieren zitten er in een dozijn? Ligt eraan of je een doosje van 6 of van 12 koopt”

Wist niet dat Frank Dane zijn broer is.

5 likes

59 likes

ik ben wel extra kritisch op de styling omdat het een rode loper event is natuurlijk. als een vriendin dit zou dragen zou ik haar de hele avond aanbidden en met hartjesogen aankijken

edit: en sowieso smaken verschillen, en ik zou helemaal niet blind van dit forum uitgaan als het aankomt op stijl.

11 likes

Clairerose die dan comment ‘wat erg! Ik stond letterlijk 2 minuten geleden op de plek van die foto!’ :skull: howcanimakethisaboutme

4 likes

:100:

5 likes