Ik zag een bericht er over op de insta van zijn broer Frank Dane. Natuurlijk allemaal wappies eronder reageren dat hij zo geweldig was en een van de eersten ‘die het doorhad’ met Corona.
Wel grappig dat als er een niet-wappie zou zijn overleden, ze allemaal gereageerd zouden hebben met: zeker gevaccineerd?
maar nu kan iemand wel gewoon jong overlijden zonder dat er vragen gesteld moeten worden. Cognitieve dissonantie ten top.
Haha ja ik vind het verder ook niet erg hoor! Geniet altijd van de reviews
Ja normaal zie je van die reacties van… Valt het jullie ook zo op dat er meer jonge mensen “plotseling” overlijden?! Of … Waarschijnlijk geprikt
We zien nu de gevolgen van alle leugens!!
Haha nee, ik heb op insta (niet bij mijn vrienden hoor😅) voorbij zien komen dat iemand teleurgesteld in hem was omdat hij zichzelf dus blijkbaar stiekem wél had laten vaccineren…
Oh my loooord
Ik zag op Tiktok al allemaal reacties dat hij vermoord is door de roverheid omdat hij de waarheid vertelde en geen “schaap” was ![]()
![]()
Volgen er nog mensen de hele Brooklyn v David & Victoria Beckham-saga?
Nee? What’s going on.
Hahahahha ja echt mn fave
Ultieme talentloze dombo nepobaby en anorexische talentloze dochter van zionistische miljardair VS constant vreemdgaande oud voetballer en zijn anorexische controledrang vrouw die graag doet of ze het perfecte gezinsleven hebben.
Ben team niemand, puur genot.
Al een paar maanden gaat het over het gebrek aan contact tussen Brooklyn en zijn ouders/siblings. Hij zou volledig geindoctrineerd zijn door zijn vrouw Nicola Peltz haar familie. In die laatste VB docu op netflix kwam hij ook niet in voor. Een paar weken geleden hadden mensen opgemerkt dat BB zijn ouders en siblings niet meer op sociale media volgt. De andere zoon, kan even niet meer op zijn naam komen, postte op IG dat zijn ouders opgemerkt hadden dat zij geblokkeerd waren en dat zij geen of weinig nieuws kregen van BB.
Nu gisteren heeft BB het volgende op IG geplaatst, een officiele verklaring dat zijn ouders aan de bron liggen van de ruzie. VB zou met de aandacht weg gelopen zijn op BB en NP hun huwelijk. Woedend geweest zijn nadat ze de bruidsjurk niet meer mocht ontwerpen, … Enfin blijkbaar redenen genoeg om het te contact te verbreken.
Lang geleden dat de timeline zo goed was. Of neen ik geniet enorm van Don Lemon zijn antwoord op Nicki’s coke rants
Gaat David nog steeds vreemd, is dat een bekend geheim? Ik dacht toen alleen met Rebecca Loos
Volgens geruchten is ie nooit gestopt; z’n dochter is ook van school gewisseld toen er geruchten gingen dat hij iets met haar lerares had gehad.
Sowieso geloof ik de geruchten. Denk dat dit allemaal heel nare mensen zijn.
Ja en dat Victoria hun bruiloft zou hebben verpest. Brooklyn mocht niet met zijn nieuwe vrouw dansen maar moest met Vic dansen. En die dans zou zeer ongepast zijn geweest en vernederend volgens hem.
Ben benieuwd of daar nog filmpjes van opduiken.
Ja ik hoop echt dat daar beeldmateriaal van is ![]()
Heeft ie dit met een iphone 3 genomen?
Nee met een professionele camera wat het echt nog erger om te janken maakt. De captions maken het echt af;
So hard to photograph ![]()
![]()
Ja dat zien we
Dit zou eigenlijk het perfecte koffietafelboek zijn, echt zonde dat hij alleen nog voor 100+ tweedehands te koop is.