FF Boulevard #10

10 likes

Haha kut 1 van jullie bitches is me voor

8 likes

Meh, dit is toch allemaal al een paar jaar bekend?

9 likes

De memes hierover :sob:

2 likes

een olifant is toch ook weer niet ZO moeilijk om herkenbaar op een foto te krijgen lijkt mij, ik kan wel moeilijkere (bijvoorbeeld kleinere, schuwere of snellere…) dieren bedenken

3 likes

Oh god, ik heb nu pas door dat dit een olifant is. Ik dacht een verminkte worm ofzo, foto gemaakt van op de grond.
Toegegeven, ik zou het zelf ook kut vinden als mijn schoonmoeder mijn openingsdans probeert te kapen maar om daarover een jarenlange wrok te ontwikkelen, is wel intens

3 likes

Nou ja, als wat hij schrijft waar is (wat ik wel geneigd ben te geloven) gaat het wel wat dieper dan alleen die openingsdans.
Nou is dit wel een gevalletje onsympathieke mensen onder elkaar, dus interesseert het me echt geen hol wat de waarheid nou precies is, maar geniet ik wel van het moddergooien. Hoop dat David en Victoria zich ook nog gaan uitspreken, maar dat betwijfel ik (helaas)

5 likes

David heeft al semi (want het gaat niet letterlijk over Brooklyn maar het was een dag na de instapost) gereageerd:
https://www.reddit.com/r/Fauxmoi/comments/1qi0cae/david_beckham_says_you_have_to_let_your_children/

6 likes

Ah ja, steken onder water ipv openlijk moddergooien is ook leuk :smile:

1 like

Hahahahhaha w dat ie UNICEF erin gooit hahaha al deze mensen zijn The Worst I love it

5 likes

Ja het is waar, zag al fotos op fb

32 likes

ai

8 likes

Hahaha ja hè he sorry love jouw reactie

22 likes

Dit was een van de eerste ai fotos waar ik voor ben gevallen. Maar dat komt ook door dit soort foto’s die ze zelf post.

8 likes

Ik zie een TikTok voorbij komen waar Eva van de Wijdeven wordt besproken op Juicekanalen en dat ze momenteel verslaafd is en rond zou zwerven rondom Apeldoorn zonder vaste verblijfplaats. Zou het zo verdrietig vinden als dit klopt.

Zijn hier Apeldoorn bewoners die haar ooit hebben gezien?

3 likes

bro

60 likes

Dit is misplaatst inderdaad. Excuus

2 likes

Ik zag die tiktok ook en kan me er echt niks bij voorstellen. Zou super sneu zijn als het echt waar is

4 likes

Hoe kun je dat weten :joy: de foto’s waar je wel in getrapt bent heb je niet opgemerkt toch?

3 likes

Oh nee, ik hoop echt zo dat dit niet waar is :frowning:

3 likes