FF Boulevard #10

Ach. Weer eentje minder

4 likes

Laatst wilden ze hem toch nog aandacht geven met een nieuw programma? Kan dat nu niet meer vinden maar was heel vreemd

7 likes

https://www.nu.nl/media/6351874/omstreden-verslavingsdeskundige-keith-bakker-64-overleden.html

Eerder dit jaar kwam Bakker weer in het nieuws, omdat hij in een online documentaire aankondigde opnieuw mensen met een verslaving te willen helpen. Daar kwam veel kritiek op

Bedoel je dit?

2 likes

Ja! De journaliste die jaren geleden onderzoek naar hem had gedaan en undercover was geweest heeft daar zich toen ook over uitgelaten. Dat zocht ik eigenlijk

6 likes

Wat een mooie foto van Prinses Ariane

99 likes

Vind haar sowieso een mooie meid.

5 likes

Ze begint meer op Alexia te lijken in haar gezicht

4 likes

Alledrie de prinsessen zien er toch anders uit, verschillende uitstralingen, wel leuk

14 likes

Ze heeft wel wat van Abbey Hoes op deze foto

17 likes

Ja dat dacht ik ook direct!

7 likes

Heerlijk dit :joy:

43 likes

@Vaiana hier TikTok - Make Your Day

6 likes

Oh joh, ik dacht dat ze dat pas maakte nadat ze haar vriend had, want die twee maken echt vage TikToks. Maar dit is al best oud? Nooit gezien

3 likes

ja hahaha die tiktoks van die twee samen zijn ook zo gaar. zij is altijd de clown

5 likes

Zin om iets in brand te steken

7 likes

Hebben jullie dat filmpje van usher gezien? Die weigert door de deur te lopen totdat iemand het voor hem open houdt?

1 like

Vond dit wel breaking News

8 likes

Wel alles vertellen, Usher loopt uit een hotel en houdt de deur open voor een vrouw en kijkt met die open deur open naar de portier die erop staat te kijken. Portier lijkt ineens te beseffen van ja dit is mijn werk en komt van wat verder de deur ineens open houden.

Maar alsnog is het toch vrij belachelijk om een deur open te houden, zo’n 20 seconden lang, voor de deurman komt en hem overneemt waardoor Usher er alsnog doorheen gaat.

Hij had m toch al geopend, had ie er net zo goed zelf door kunnen lopen. Nu oogt ie dom en arrogant.

22 likes

Ja dat is waar!

6 likes