FF Boulevard #10

ja hahaha die tiktoks van die twee samen zijn ook zo gaar. zij is altijd de clown

5 likes

Zin om iets in brand te steken

7 likes

Hebben jullie dat filmpje van usher gezien? Die weigert door de deur te lopen totdat iemand het voor hem open houdt?

1 like

Vond dit wel breaking News

8 likes

Wel alles vertellen, Usher loopt uit een hotel en houdt de deur open voor een vrouw en kijkt met die open deur open naar de portier die erop staat te kijken. Portier lijkt ineens te beseffen van ja dit is mijn werk en komt van wat verder de deur ineens open houden.

Maar alsnog is het toch vrij belachelijk om een deur open te houden, zo’n 20 seconden lang, voor de deurman komt en hem overneemt waardoor Usher er alsnog doorheen gaat.

Hij had m toch al geopend, had ie er net zo goed zelf door kunnen lopen. Nu oogt ie dom en arrogant.

22 likes

Ja dat is waar!

6 likes

Joe

1 like

Dit is meer geschikt voor nieuws dan voor boulevard toch?

2 likes

Oh dat topic ken ik nog niet.

6 likes

Ik snap niet hoe het zo algemeen geweten kan zijn dat Jared Leto een creep is, maar hij toch niet ten val komt? Weer een artikel met allemaal aantijgingen

5 likes

Heeft hij überhaupt nog iets gedaan sinds die cringy machine gun kelley lookalike Joker in 2016? Valt er iets te cancellen?

1 like

Ahem… hij speelde in de beste film ooit: Morbius?! It’s Morbin time!
En hij gaat in Tron spelen

2 likes

En dan nog. Al die gecancelde Hollywood mannen, enkele uitzonderingen daargelaten, zijn allemaal nog lekker aan het werk.

1 like

Maar echt hoor, ook bijvoorbeeld Jonathan Majors en zelfs Kevin Spacey zijn aan een comeback bezig/weer aan het werk :cry:

3 likes

Jonathan Majors heeft hoe dan ook zijn carrière verkloot. Goede acteur met een geweldige, uitdagende rol in een franchise waarmee hij enorm veel geld kon gaan verdienen.
Ik zie hem echt geen grote rollen meer krijgen. Er is 1 ding in pre productie

4 likes

Ja, hij heeft Marvel verkloot. Maar Michael B. Jordan heeft hem recent nog verdedigd ( :cry:). En een film die geshelved was nadat bekend was geworden dat hij zijn ex in elkaar had gerost komt waarschijnlijk alsnog uit, en dat werd destijds als Oscar-kanshebber gezien… Ik hoop natuurlijk dat het niet gebeurt, maar ik zie hem wel terugkomen

4 likes

https://www.ad.nl/show/andre-hazes-en-monique-westenberg-uit-elkaar~ac51da84/
Sterkte allemaal :broken_heart:
Hopelijk zijn jullie niet erg van slag door dit bericht

18 likes

Ze waren weer bij elkaar???

28 likes

Anders kan je niet uit elkaar gaan hè :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Maar ik wist het ook niet hahaha. Volgde het al niet meer sinds 2020

2 likes