Heeft iemand de berichten van Taylor Swift en Blake Lively gelezen? Ik denk dat de populariteit van Taylor heel veel minder wordt door hoe gemeen ze in die berichten doet
Huh? Gemeen tegen wie? Ik heb niet alle berichten gelezen, maar bij wat ik heb gelezen was ik juist positief verrast door TS, ze lijkt een heel betrokken vriendin die zich zorgen maakt
(en ik ben absoluut geen Swiftie, vind haar 90% van de tijd afschuwelijk, maar hier juist een keer niet)
ja kwam langs maar vond het heel onboeiend, gewoon een normaal ‘moeilijk’ gesprek onder vriendinnen, en ook naar omdat blake lively letterlijk zegt dat ze voelt dat ze niet vrijuit kan praten omdat ze bang is dat het gelekt wordt.
zie verder niet echt in waar/ taylor swift gemeen zou zijn in de berichten?
Die vrouw kan volgens mij op een livestream levende puppy’s villen zonder dat haar populariteit vermindert dus ik verwacht geen enorme ophef rond een paar gelekte privé berichtjes met een vriendin.
Nee en daarbij, het zijn priveberichten, lekker belangrijk.
Ik dacht; oh yes drama, maar dit is toch juist een heel normaal en gezond gesprek tussen twee vriendinnen? Ik vind ze juist hartstikke lief en eerlijk voor elkaar.
Op mijn feed kwam er wel kritiek voorbij op het gesprek maar dat ging erover dat Taylor blijkbaar had gezegd dat ze niks te maken had met de film en dat nu naar buiten kwam via die berichten dat ze er voor had gezorgd dat Blake’s versie van het script gebruikt werd voor de film. Niet netjes per se om het dan openbaar te onkennen maar ook niet cancelwaardig. Ik denk als mensen Taylor Swift niet mogen dat ze dit aangrijpen als nog een reden en de mensen die fan zijn zullen weer zeggen dat het iets wat je als vrienden voor elkaar doet. En over een paar dagen is iedereen dit weer allemaal vergeten totdat er weer iets gebeurt en het allemaal opgerakeld wordt.
Ik blijf het soms zo bizar vinden dat volwassen mensen met zo’n bril op de acties van anderen beoordelen en niet gewoon objectief ![]()
Nu ja, ik snap wat je bedoelt, maar kan je ooit acties objectief beoordelen als je de volledige context niet kent? Is beoordelen an sich niet subjectief? (wat niet negatief per se is.)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je er precies gemeen aan vond? Ik vond het zelf eerlijk maar niet gemeen gebracht, benieuwd of ik iets over het hoofd zie
En dat filmpje onderin ![]()
![]()
![]()
Love dat Marc Anthony eigenlijk de schuldige partij is ![]()
Haha wilde dat bericht al komen posten idd. Smullen!!
Oke Victoria komt nu echt helemaal over als een toxische bitch, casual stories delen over Cruz en Romeo met dan erbij “Proud of you Cruz”, “Proud of you Romeo”. Not so proud of you, mevrouw Beckham.
Ik vind vooral de berichten van Blake en Ryan aan Ben Affleck en andere grote acteurs echt zo cringe. Zij zijn echt de Hollywood versie van collega’s die alle manager in cc meenemen als ze hun gelijk willen halen.
Een interview met Jada Borsato over de comeback van haar vader op Linda meiden whyyhhh
Tja Jada heeft ook ambities om de muziekwereld in te gaan dus die hoopt op een comeback. En ze hoopt vooral dat ze dan zelf ook doorbreekt. Niets effectiever dan een goede kruiwagen😅
Al is het maar een kruiwagen met stront…
https://youtube.com/shorts/m-R9Uvt3n2w?si=-TNgmQqJUqlEwSsE
this bitch
ze praat echt als een mongie ook
Ik dacht echt dat het eerst AI was ![]()