FF Boulevard #10

Ik hoopte dat het AI was :sob:

4 likes

Dat filmpje van Nicki Minaj die zoooooo ongemakkelijk voor Trump staat en daar staat te vertellen dat ze zijn nummer 1 fan is
Alles aan het filmpje is zooooooo OFF wtf did I see

7 likes

Ahh ik lees dat Catherine O’Hara is overleden😭

Vond haar echt geweldig als Moira in Schitts Creek

7 likes

Waarom altijd leuke mensen van 70 terwijl kutte mensen van 88 met gezondheidsklachten altijd nog twee decennia meegaan :rage::angry:

43 likes

Ahhhh RIP Moira, echt mijn spirit animal

10 likes

Gaan vast een nummer samen uitbrengen als cumback song

3 likes

Yfke Sturm (die vroeger HNTM presenteerde) staat in de Epstein files. Als je haar naam hier zoekt kan je alle mails tussen haar en Epstein lezen: https://www.jmail.world/thread/EFTA02353811?view=inbox

Spoiler: Yfke wil vooral heel veel met Epstein skypen :melting_face:

6 likes

Sylvia geersen ook. Volgens mij nog veel meer dan yfke

1 like

die berichten van Sylvia Geersen lezen wel echt alsof ze maar half bij bewustzijn is

13 likes

Ja ik heb ze ook zo gelezen van wtf staaaat hier?

2 likes

Sylvia betaalt niet voor leestekens. Er is ook een mail waarin ze Epstein vraagt 25k dollar huur voor te schieten / te betalen, waarop Epstein haar aanspreekt op dat ze altijd alleen maar om gunsten vraagt aan hem :joy:

6 likes

Ik moet zeggen dat ik het niet helemaal volg hoor dus misschien ligt het aan mij maar het valt me wel op dat ik voornamelijk dingen over vrouwen hoor in relatie tot de Epstein files? Sylvia Beersen, Yfke Sturm, die Noorse kroonprinses, en dan ƩƩn berichtje op NOS over de Clintons. neem aan dat er toch vooral veel mannen in die files staan of zie ik het nou verkeerd?

47 likes

Ja viel me ook al op. Zelfs bij leftlaser. Ik vind het aardig teleurstellend. Weer vangen vrouwen de klappen

27 likes

ā€œIm not crasy im rightā€

Klinkt als high

2 likes

Er zijn vorige week miljoenen documenten vrijgegeven, waaronder van zijn communicatie. Het is maar net wat je leest of meekrijgt. Er ging bijvoorbeeld in internationale media ook een foto rond van Andrew met een vrouw die op de grond ligt. In het VK is sinds de nieuwe release een prominent figuur uit de regeringspartij gezet en in Slowakije is ook iemand opgestapt. Ook andere lui die worden uitgelicht. Sylvia, Yfke en die kroonprinses zijn gewoon bij ons toevallig erg in de spotlights.

9 likes

De lijsten van mannen die naar de eilanden zijn gegaan waren eerder al bekend gemaakt, dus dat was vorig jaar nieuws. Oa Bill Clinton, Andrew, Steven Hawkings…

2 likes

Ik zag ook een getuigenis waarin Trump (TW misbruik kinderen) met zijn vingers in de vulva’s van jonge meisjes voelde om te kijken hoe strak ze waren zodat ze vervolgens voor een ā€˜passende’ prijs verkocht konden worden voor seks maar die heb ik nog niet in de NOS headlines zien staan vreemd genoeg

Maar nee een tuttebel uit Almere is idd waar we ons op moeten focussen

Wat me ook wel/niet verbaast is de documenten over Fergie, de vrouw van prins Andrew. Die deed dus ook lekker mee met haar gore pedo man. (jaja wel weer een vrouw)

25 likes

Hier een lijst met voornamelijk mannen, de meesten zijn geen grote verrassing. Denk dat ā€˜de baas van de New York Giants’ hier gewoon wat minder nieuwswaarde heeft in Nederland.

4 likes

Ik heb afgelopen maanden alleen maar mannennamen gelezen, maar vind de focus op vrouwen in dit geval niet omdat ze vrouw zijn. Als Nederlandse modellen en eigenaren van modellenbureaus gevraagd werden jonge meiden/mensen aan te leveren - in de tijd dat deze man al eens veroordeeld was - is dat gewoon vrij serieus nieuws? Gaan we ze dan ontzien omdat ze vrouw zijn?

49 likes

Vind het vooral opmerkelijk dat Yfke Sturm groot op de NOS app stond maar geen woord over Sylvia Geersen in hun berichtgeving