FF Boulevard #10

volgens mij komt alle ophef voornamelijk omdat er een palestijnse vlag werd gehesen door demonstranten bij een concert van haar, omdat ze israel support, en zij deed echt alsof er een hamas aanval was. maar ik kan het me niet heel goed herinneren dus misschien zit ik ernaast. de hele pro-palestinabeweging noemt ze antisemitisch

5 likes

Ze steunt het huidige Israƫl, en hun optreden. Dat ze vond dat er teveel gefocust werd op het optreden van Israƫl ipv wat Hamas allemaal deed. De tijd van die uitspraken was de genocide al bezig. Dat is typisch slachtoffergedrag en blindheid waardoor ik haar niet ga missen.

16 likes

Ik vond de half time show van Bad Bunny echt geweldig. Kreeg er af en toe wel een klein brok van in mijn keel en al die references! En Ricky Martin! En de Surinaamse vlag! :suriname: :heartbeat:

59 likes

Ik vond de show geweldig maar ik vond hem echt heel monotoon… en daardoor niet prettig om te luisteren :see_no_evil:

4 likes

Mijn latina hart ging hier heel goed op. Ik heb huilend gedanst. Ik hou ook van de activisme en referenties waar Puerto Ricanen mee te maken hebben, goed en slecht.

12 likes

Het was zo een geweldige show! Ik heb op zoveel momenten staan gillen. Haha even totaal geen besef dat het midden in de nacht was :joy:

En wat een geweldig einde met alle landen & vlaggen :sparkling_heart: zoooo trots om CuraƧao en Suriname te zien :pleading_face:

15 likes

Ohhh ik heb helemaal zin om de show te gaan kijken!

2 likes

Ik vond het ook een leuke show, heb wel niet alle (politieke) verwijzingen door maar benadrukt nogmaals het belang aan representatie tijdens de half time show.
Alleen snap ik niet waarom Lady Gaga haar nummer mocht zingen, vooral in zo’n latino focussed show als dit. En super goed dat hij benadrukte dat Amerika veel meer is dan de VS. Vamonos Benito

MI GENTE LATINO

21 likes

Ik ook niet. Ik vind Lady Gaga heel leuk hoor, maar vond het een beetje jammer om haar te zien nu er eindelijk een focus op Latin America mogelijk was

5 likes

blijkbaar zijn ze goeie vrienden en is ze een belangrijk mentor figuur voor hem geweest! en een van z’n favoriete artiesten. dus lijkt erop dat het vooral op z’n eigen request was.

29 likes

nooit gedacht dat ik zou moeten janken bij een supervrolijk Reggaeton optreden maar here we are :face_holding_back_tears: zo mooi, echt een viering van de Latijns-Amerikaanse cultuur, fuck yeah

Alles in het Spaans doen en gay icons Lady Gaga en Ricky Martin invliegen voelde ook als een dikke middelvinger naar de MAGA beweging. En zagen jullie ook Pedro Pascal in de achtergrond dansen?

29 likes

Ja en CardiB, Karol G en Jessica Alba. :heart:

16 likes

Dit! Echt zo gaaf! BB is niet echt mijn genre en weet niet hoe politiek geƫngageerd hij normaal is, maar echt prachtig om te zien hoe politiek MAGA dit gemaakt heeft en dat hij dit podium zo inzet (en in mag zetten door oa Apple) en het de best bekeken halftime show ooit is.

7 likes

Ga stuk om hoe awkward en slecht Jessica Alba danst. Alsof je naar Doutzen kijkt haha.

2 likes

Honey was grove leugen uit onze jeugd.

35 likes

Bad Bunny is met meer dan 135 miljoen views de best bekeken half time show ooit :raised_hands:t5:

44 likes

Ik heb em nog maar een keer gekeken maar zag ook tot twee maal toe mannelijke dansers met elkaar dansen :heart: echt mooi om te zien tijdens een event als de super bowl

24 likes

Ik heb gewacht tot ik het samen met mijn dochter kon kijken en woooow wat een mooie show. Kippenvel en moest er gewoon van huilen. Zo mooi gedaan 🩷🩷🩷

Edit: we hebben inmiddels 4 keer gekeken :smile:

24 likes

Ik word soms zo gelukkig van hoe jij over je dochter praat 🩷

40 likes

Geen idee waar die man het over heeft maar love deze halftime show :heart:

9 likes