FF Boulevard #10

Dat aantal stijgt zelfs nog toch? Het zijn nog niet de definitieve cijfers.

9 likes

Ja klopt! Maar hij heeft heeft het record sowieso te pakken!

6 likes

Ondanks de 6 miljoen Kid rock kijkers :joy::joy::joy:

2 likes

Ik heb nog nooit een halftime show gekeken, dus kan het niet vergelijken, maar wow, wat een krachtig optreden! Heb het laatste stuk nu al een paar keer gezien, maar krijg nog steeds kippenvel.
Heb m alleen op YouTube gekeken en kreeg de hele tijd reclame :unamused:

6 likes

Dit is waars heel erg maar ik had nog nooit van bad bunny gehoord :smiling_face_with_tear:; anyway ik kijk nu de half time show.

7 likes

Nooit gezien wie al jaren de pf is van @Soy.peor haha?

13 likes

Haha omg nee :joy:

6 likes

Het marketingteam van hema is echt ons fire. Die eyeliner met Jutta Leerdam en toen zag ik ook dit opeens.

30 likes

Oh wat lief van jou 🥹

5 likes

ja same @ZusjevanJoost ik heb gwn fomo naar jullie gezin en ik wil niet eens kinderen hahaha

9 likes

Sorry maar heb je Lady Gaga haar spastische bewegingen niet gezien hahahah, die vielen mij in elk geval meer op :joy::joy: Maar idd echt een amazing show 🥹 :heart_eyes:

@ninna over dat monotome; hij doet een beetje aan mumble rap waardoor ook Spaans sprekende mensen soms moeite hebben met hem verstaan. Boeit mij verder niet want zn beats laten me in elk geval nooit stilzetten hahah

5 likes

Omg ja, ik voelde deze versie van haar nummer echt niet (voor de rest topshow)

2 likes

Ja maar dat is gewoon een Amerikaanse witte vrouw dus geen verrassing

1 like

Valt wel mee; hij heeft gewoon een PR accent en daarbij korten ze veel in, spreken ze snel en de R klinkt vaak als een L, net als bij Dominicanen.

Hij heeft ook veel rustige nummers en die versta je ook niet goed als je niet vaak Caribisch Spaans hoort.

6 likes

Jaaaa de show van bad bunny!!! Mooie show en boodschap (vooral een prachtig einde), heerlijke muziek en poah ik vond hem in dat witte pak toch ook zeer aangenaam

Echt in alle opzichten een feestje om naar te kijken :heartbeat:

11 likes
6 likes

Ik heb net de show van Bad Bunny terug gekeken. Ik ken heel die gast niet maar zag van de week zijn virale filmpje bij de Grammy’s en toen was ik al gecharmeerd van hem

Maar holy shit die half time show van hem. Echt amazing het zit zó goed in elkaar. De transities, de staging, de mensen, echt alles klopt naar mijn idee. Ik kan nog wel snel verveeld raken maar dit was van begin tot eind mega boeiend, echt een onderdompeling in zijn cultuur

Aan het einde zelfs tranen in mijn ogen toen hij alle landen opnoemde, wow :star_struck: 10/10 van mij. Die van voorgaande artiesten ben ik alweer vergeten zo wat maar dit was een mini film die me nog lang gaat bijblijven denk ik

15 likes

Jullie weten echt niet hoe lelijk en awkward hij nog was toen ik voor het eerst naar m luisterde

Dáár moet ik nou om huilen :sob:

14 likes

image

8 likes

Die baardloze tijd met groen gemillimeterd haar. God geef mij een bad bunny glow up

9 likes