De Grill era ![]()
Hahahaha yuppp, ik keek toevallig een filmpje terug van toen ik naar zn show was geweest lang geleden en ik herkende hem gewoon niet meer ![]()
Holyyyyy hahaha
Ik herkende hem bijna niet bij de grammys!! Echt een glow up.
Haha ja en hij heeft al een keer de half time show meegemaakt! Hij was gast act bij Shakira maar toen zag hij er ook nog niet zo uit als nu
Ik kwam er ook deze week pas achter dat hij in Happy Gilmore 2 speelt haha
Oh grappig, ik vind dat nummer van haar en Bruno Mars zo zeikerig dat de salsa versie voor mij echt een verfrissing was.
Hallo hallo hebben jullie al gehoord dat Selma Omari aan het daten is met lil Kleine? Het schijnt dat de foto waarin ze haar bos bloemen laat zien die ze voor Valentijn kreeg in zijn garage gemaakt is.
Ja bizar!! Echt heerlijke juice
Jaa idd juicy! Maar zo typisch, ze was vroeger al geobsedeerd door Monica, vervolgens date ze eerst met Lars Veldwijk en nu weer met een andere ex van haar ![]()
Wat zou dit zijn? De baard? Fillers? Ik kan niet plaatsen hoe dit dezelfde man is
Hoezo was ze obsessed dan? Volgde haar toen niet dus niet meegekregen
En weten we al wie haar babydaddy is? Is dat echt boef?
Nee iemand sowieso uit Engeland dacht ik
Iemand ook al de hele ferry doedens docu gekeken op prime? Heb een praatgroep en therapie nodig nu. Wat een trainwreck.
Ik wil heel graag kijken maar voelt zo vies om documentaire makers daarmee indirect aan te moedigen om meer van dit soort documentaires te maken. Waardoor mensen die hulp nodig hebben (zoals Ferry in dit geval) betaald krijgen om hun problemen in stand te houden, want hij zal een flink bedrag hebben gehad en ik heb wel een vermoeden wat hij daarmee gaat doen…
Dat heb ik trouwens ook bij Dames in de Dop. Dat het voelde alsof ik, door te kijken, bijdraag aan een maatschappij waarin we elkaar bijna motiveren om zo asosciaal en bizar mogelijk te doen, zodat je influencer kan worden.
Lang verhaal en kom niet uit mijn woorden maar.
Zal waarschijnlijk alsnog docu van Ferry kijken.
Ik snap precies wat je bedoelt hoor. Ik zat ook te kijken van: waaaarom komt dit op tv? Waarom mogen wij dit allemaal zien? En het antwoord is natuurlijk: omdat het scoort en omdat mensen kijken.
Edit: het voelt ook nog niet af aan het einde. Ik weet hoe een filmmaakproces werkt en dat het op een gegeven moment echt online moet. Maar dat draagt niet echt bij aan het gevoel van “oh we hebben iets heel vreselijks gezien, maar hij is er nu beter uit gekomen en hij kan op zichzelf reflecteren”
Ik heb de eerste aflevering gekeken en ik vind het als iemand die dichtbij een verslaafd iemand staat heel herkenbaar en confronterend
Ik weet nog niet of ik verder ga kijken en ook niet of ik het wel zo goed vind dat dit gemaakt wordt, maar het geeft naar mijn mening in ieder geval wel een heel goed beeld van hoe dit kan zijn
Het is helemaal offline gehaald lees ik. Ik heb het niet gezien maar n.a.v. de trailer kan ik me voorstellen dat het te heftig is.
Waar lees je dat? Ik keek op Prime en ze staan er nog op, heb even gegoogled en zie aflevering 2 en 3 offline waren gehaald vanwege het geluid