Oh ja je hebt gelijk idd! Ik vraag me wel af of het geluid niet misschien gewoon een excuus is om afl. 2 en 3 (nog) niet online te zetten vanwege alle reacties.
Ah ja naar mijn weten staan ze er alle 3 sinds gister op, ik ga vanavond de laatste aflevering kijken.
Het is inderdaad wel pittig om te zien en het komt vooral zo eenzaam over, hij helemaal alleen in zijn appartement zonder contact met familie en vrienden
Ik ga dit niet kijken maar damn als die Ferry er zo slecht aan toe is kan hij toch ethisch gezien helemaal geen toestemming geven voor het uitzenden van deze docu? Dit klinkt echt als foute boel allemaal zeg.
Ik vond het eerlijk gezegd niet zo intens heftig, wel triest maar ik was niet in shock oid.
Had nav de berichten hier echt gedacht dat je m buiten westen of met spuit in de arm zou zien.
Totaal niet relevant maar ik vond Lieke van Lexmond ZO vervelend, ik weet dat ze het goed bedoelde maar dat toontje echt niet te doen.
Nee kan ook helemaal niet. Het is daarbij ook echt slecht voor je herstel. Hoe groter het stigma is dat om je heen hangt, hoe makkelijker je terugvalt. Doorgaans worden dit soort dingen soms wel gefilmd maar dan pas uitgezonden nadat iemand in herstel is en toestemming geeft, zoals bij Koen toen. Ik dacht daarom gisteren nog dat de docu misschien goed zou aflopen maar heb al gelezen dat dat niet zo is
Het geeft een goed beeld van wat verslaving kan inhouden, maar wel ten koste van hem ben ik bang
Ik heb het niet gezien, maar vroeg me af waarom hij steeds zon dikke wang en gespleten lip heeft?
Wordt niet duidelijk in de docu.
Oh huh
Ik denk dat hij niet meer te redden is, helaas.
Vraag mij wel af of hij niet ADHD heeft en dat gecombineerd met zijn verslavingen resulteert in dit gedrag. Lijkt alsof hij echt nooit een moment rust heeft.
Post je deze dingen serieus? Lees je eigen post eens terug?
Nee hij zal idd niet te redden zijn als hij gediagnosticeerd wordt door sensatiebeluste rando’s die een documentaire hebben gezien.
Allejezus zeg.
Ik hoop voor hem dat hij nog wat mensen in zijn omgeving heeft waar hij bij terecht kan. Ik ga iig die docu zeer zeker niet kijken, vind het echt walgelijk.
En dit is dus precies waarom over een persoon die zo diep in een verslaving zit geen docu online moet worden gegooid.
Dit zég je toch niet over iemand? Daarnaast, waar haal je de (verslavingsdeskundige) kennis vandaan, obv 4 docu afleveringen?
Jullie hebben gelijk, mijn excuus.
ik googlede op de docu en ik kwam op een stukje over zijn onlyfans manager die aan het klagen was over dat ferry zo onbetrouwbaar was en dat dat kwam door de drugs. dat hij ferry zijn auto heeft laten verkopen om hem en anderen verschuldigd geld te kunnen laten betalen
ik weet first hand hoe onmogelijk moeilijk het kan zijn iemand te helpen met verslavingsproblemen en iemand vooral zelf moet kiezen maar het was echt zo duidelijk dat die man alleen maar bezig was met geld verdienen aan ferry en verongelijkt zijn als dat niet ging door de problemen die komen met verslaafd zijn. niet heel gek voor een onlyfans manager maar wat een naar mens ben je dan.
ik hoop idd ook dat er mensen om hem heen zijn die in ieder geval om hem geven.
Dat is toch al bekend van voor de hele verslavingsproblematiek?
Vind het wel typisch dat ik meerdere bn’ers afkeurend zie posten over deze docu, terwijl ze er waarschijnlijk alleen maar voor zorgen dat het nog meer bekeken wordt.
@issa van de nieuwsberichten die ik de afgelopen dagen voorbij heb zie komen (wel allemaal sensatiepers), is dat zijn familie niet meer in beeld is.
Z’n zus komt wel nog voor in de docu
Aub ‘s werelds meest luie pooier
‘Hij is weer te laat om voor de camera te komen rukken zodat ik van het geld dat mensen ervoor betalen een percentage kan innen
’
Oja? Geen idee dan hoe dat zit, ik baseerde me hierop:
Ja maar ze (en zijn moeder) hebben al jaren geen contact meer met hem toch
wat verdrietig, voor beide kanten.