FF Boulevard #10

Ik wil over die manager wel zeggen dat hij op een gegeven moment oprecht geëmotioneerd raakt dat als hij zijn handen er vanaf zou trekken (het contact tussen hen) dat Ferry dan helemaal niemand meer heeft.

En die dikke wang dat is ‘gewoon’ een gezwel/ontsteking waar hij mee wakker wordt. Hij heeft dat eerder in zijn arm gehad en hij gaat in de docu er ook voor naar de huisartsenpost.

8 likes

Vond het wel echt zo vaag dat ze naar Georgië gingen om only fans dingen te doen, echt whyyyy? En dat hij toen gewoon teruggevlogen was voor de drugs en dat documentaire team toen voor helemaal niks daar was haha. Echt een koortsdroom.

Vind hem overigens helemaal niet zo bijzonder getalenteerd, dat zeiden ze steeds maar hij is een matige acteur en zanger, niet een superster ofzo.

10 likes

maar deed die manager dan verder wel iets om hem te helpen? of was het ‘handen aftrekken’ meer ‘ik stop met je managen en als ik geen geld meer op je kan verdienen hoef ik geen contact meer te hebbben’

3 likes

Maar wacht er zijn 2 managers in het spel he! 1 sympathieke die overall manager is en 1 in Georgie die zijn only fans manager is

5 likes

Oh ja Manis ik bedoel idd die ene uit Nederland. Die heeft ook een interventie gehouden met een verslavingsdeskundige.

4 likes

ohhh oke dat stukje dat ik las en aanhaalde was dan een andere manager denk ik

8 likes

Ja die wang wordt duidelijk maar in een aantal fragmenten heeft hij ook een dikke/gescheurde lip. Had hij niet mee gedaan aan boxing influencers? Zo leek zijn lip.

4 likes

Heb het net uitgekeken. Vind het wel intens verdrietig voor hem. Zo eenzaam ziet hij eruit. Ik hoop dat het ooit goed komt met hem en dat hij hulp zoekt en aanneemt.

15 likes

Dit had hij vroeger in gtst ook altijd al, geen idee waardoor hij zo’n gescheurde lip heeft.

3 likes

De producer is Sacha Visser, die ook die ‘met zorg en liefde gemaakte’ (zijn woorden) docu heeft gemaakt over Lil Kleine…

Mijn algoritme is nu natuurlijk ook alleen nog maar dit en ik begin me echt af te vragen hoe je dit met droge ogen kan filmen zonder een helpende hand te bieden of te stoppen. Je ziet iemand voor je neus struggelen, in actieve verslaving en zelfs onder invloed, struggelen met dagelijkse taken (zoals de dokter bellen), liegen dat alles prima gaat… en je denkt ‘even een goede hoek pakken nu voor amazon prime.’

17 likes

Haha wow je lost na jaren een mysterie voor me op.
Ik weet niet hoe lang geleden stond ik op het vliegveld en hij stond voor me met een cameraman erbij. Ik herkende hem wel maar wist niet waarvan (een of andere jeugdserie stond me bij). Maar nu zie ik zijn naam en moet ik meteen denken aan dat moment. Ergens in mijn hoofd zat zijn naam dus toch wel geprent. :sweat_smile:

12 likes

Hahaha ja de Hitkrant- en Tinahunk!!

5 likes

kijk de docu gewoon voor je hier onjuiste dingen komt zeggen.

5 likes

Of post er niks over en kijk het vooral niet. Ik snap echt niet dat zoveel mensen zeggen dat dit echt niet kan, niet ok om hem zo te filmen, hoe kun je dat zomaar doen blabla, maar het wel gewoon kijken??

13 likes

Ik hoef echt niet meer dan 1 afl te zien om te concluderen wat ik hierboven concludeerde. En ik denk juist dat het belangrijk is om dat soort dingen te benoemen/het daarover te hebben. Ik denk juist dat het goed is dat er veel ophef over is, want dan wordt het de volgende keer misschien niet meer gemaakt @Masterchef

Ik ben in ieder geval blij te lezen dat veel mensen het niet ok vinden. Ik had veel meer veroordelende, stomme reacties verwacht

7 likes

Oh is hij nu ‘documentaire’ maker?

Ik vond hem toen al stom en snapte het gezwijmel niet, komop hij is 1.35?!

Even inhoudelijk; ik vind het onderwerp lastig. Ergens denk ik laten we hier niet teveel ophef over maken, want ik vind het echt walgelijk hoe iemand in zijn kwetsbaarheid geëxploiteerd wordt voor zoveel mogelijk kijkers. Anderzijds is het ook goed een tegengeluid te geven en aan te geven dat voor veel mensen hiermee een grens wordt overschreden. Maar kijken ga ik dit sowieso niet.

3 likes

Dat er ophef over is kan idd ook juist iets goeds teweeg brengen (al betwijfel ik of dat gebeurt), ik bedoelde ook niet dat er helemaal niet over gepost mag worden. Ik zie dat ik het zo verwoordde, maar ik doelde daarmee op de onjuiste dingen.
Los daarvan snap ik echt niet dat mensen dit gewoon gaan kijken en dán zeggen dat het allemaal niet ok is. Daar draag je dan echt zelf aan bij.

5 likes

Ja dat vind ik ook echt dubbel. Dat besluiten na 1 aflevering oké, maar alles kijken en dan zeggen ‘oh wat erg zeg’. :clown_face:

5 likes

Moest gelijk aan hier denken haha

13 likes

Van soapster en Tina-hunk naar sensatie-documentairemaker :smiling_face_with_tear:.

5 likes