FF Boulevard #10

En vergeet niet, het snotjoch van Kees & co
IMG_5819

Nikkie Plessen speelde zijn zus

12 likes

Nikkie zijn zus? :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

2 likes

Hahaha ik heb vorig jaar ofzo kees en co terug gekeken en hij speelde zoooo’n leuke rol. Echt tranen over mn wangen

6 likes

Ze presenteerden ook samen bij TMF toch? Heb Nikkie altijd al stom gevonden, ben blij dat ik haar nooit meer ergens zie.

9 likes

BlĂĄ blĂĄ blĂĄ, chocoladevlĂĄ

9 likes

Ja joh:

15 likes

Hahaha de Wikipedia-pagina van die gast is zo duidelijk zelf geschreven. Veel te uitgebreid over een oninteressant CV en zijn “voetbalverleden” bij de jeugd van Sparta:

Hij had de droom om na Kees & Co te gaan voor een carrière als profvoetballer. Maar deze droom liet hij varen toen hij een gebroken neus opliep, zijn enkelband inscheurde en in zijn tweede wedstrijd een rode kaart kreeg. Dit zag hij als negatief teken en hij besloot te kiezen voor de televisiewereld.

:yawning_face:

30 likes

Haha het is ook altijd een blessure die hun prof carriere gedwarsboomd heeft, want anders waren ze een hele grote geworden hoor!!1!1

55 likes

Iemand de video van Teun Kuilboer gezien? Hij stopt per direct bij Sleepers ivm onveilige situatie.
Dan cancel die serie ook gelijk maar, zonder Teun is er niks aan.

Vind het oprecht heel dapper dat hij dit deelt, want dit zal vast niet de enige productie zijn waarbij het onveilig is. Maryam Hassouni is ook uit de tv wereld gestapt, haar rol in sleepers werd overgenomen door Sinem en zij heeft ook een heel relaas gedeeld net.

11 likes

Ik ben ZO benieuwd wat er echt gaande is. Ik werk in die sector dus heb wel een idee hoe erg het is als een acteur per direct stopt met een productie. Teleurstellend weer allemaal.

5 likes

Nooit die link gelegd, terwijl het echt heel duidelijk is :sweat_smile:

3 likes

Door die voetbal-foto op z’n Wikipedia dacht ik in eerste instantie dat ik toch de verkeerde in mijn hoofd had.

4 likes

Het is hier net Gareth Gates en dat was vroeger ook zwijmelen dus dat snap ik wel

9 likes

Wow memory unlocked

10 likes

Of iemand van de fanclub!

6 likes

Ja, ik zie ook nog wel iemand voor me die nooit haar tina periode is ontgroeid

5 likes

Hee Adelaaa

16 likes

Zo jong nog. ALS is echt vreselijk

12 likes

Zo vreselijk😭 er gaan echt de verkeerde mensen dood dit jaar

Ook echt bizar hoe snel het is gegaan bij hem, ALS is zo’n enge ziekte

5 likes

en ondertussen Trump en al zijn fokking enge vriendjes uit de Epstein files nog alive & kicking :cry:

al zag Andrew er gisteren niet al te best uit, maar daar wil ik juist van dat-ie nog even leeft zodat hij een straf kan krijgen

Samenvatting

18 likes