Ik ben die Ferry docu aan het kijken maar ik word alleen maar zo zenuwachtig van dat crypto gedoe, echt niet om aan te zien
Zijn jullie in NL mee met de amoureuze escapades van België’s meest bekende sportanker Ruben Van Gucht?
Dus Ruben is getrouwd met een Kroatische ex-atleet en heeft daar een kind mee. Terwijl zij voor hun zoon zorgt in Kroatië, is hij hier aan het werk en kwam hij vaak in de media met roddels over overspel. De man werd “betrapt” met veel andere vrouwen.
Charlotte, een andere vrouw, postte in 2024 foto’s van de reis die ze met Ruben maakte en in de beschrijving verklaarde ze hem haar liefde. Ruben reageerde veel later op nationale tv dat hij een open relatie heeft, niet gemaakt is voor monogame relaties en zijn vrouw daar helemaal mee akkoord is, ze getrouwd blijven en samen voor hun kind zorgen.
In de afgelopen maanden/jaren werd hij gespot met die Charlotte en ging hij begin dit jaar met een andere vrouw, Valentine, naar het gala van de gouden schoen. Valentine verklaarde dat zij en Ruben een relatie hebben. Charlotte blijft op insta kiekjes achter de schermen delen en Valentine mag de publieke honneurs als vriendin van waarnemen.
Vandaag post Charlotte op insta dat zij en Ruben een kind verwachten. Dat wij hun relatie nooit gaan begrijpen en liefde bovenop alles gaat. Foto van drie honden met een echo en tagt Ruben. Ik snap niet waarom Charlotte ons probeert te overtuigen van haar liefde voor hem want Ruben lijkt haar helemaal niet te erkennen. De enige vrouw die op zijn insta staat is Valentine (grid en stories), laatste post van hem zijn foto’s van een trip met Valentine in Griekenland. Op zijn stories deelde hij foto’s vanop de Winterspelen.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik de tijd heb genomen om dit te posten maar waarom lijken mannen (in het openbaar) vaak degenen te zijn met non-monogame relaties. Ik denk bvb aan die gast van de sister wives. Zi vrouwen met ENMR subtieler? Is dat een bewuste keuze van Ruben om alleen met een relatie uit te pakken?
Sorry voor mijn lange hersenspinsels.
Ik heb hier wel eens iets over gelezen op een juice Channel idd, lang geleden want herinnerde me iets over een Kroatische atleet.
Ja en ik weet niet welke nda zij getekend heeft want je hoort daar niets van. Charlotte is een beetje zielig met al die amoureuse posts en hij haar kruimels lijkt toe te stoppen. Girl, stand up!
Ik heb hier wel iets over meegekregen maar niet zo uitgebreid, dank voor alle uitleg!
edit: ik lees nu ook in een comment op insta dat hij al iets met die Valentine zou zijn begonnen toen ze nog geen 18 was ![]()
Ken deze man eerlijk gezegd niet, dus heb hem even gegoogeld. Maar wat een creepy zelfvoldane blik heeft hij op alle foto’s, ik snap deze vrouwen ook niet. Misschien heeft hij een gouden pik?
Ik keek de BE slimste mens en daar deed hij aan mee en ik kon echt niet waccchhhhten tot ie eruit lag, vond zijn hoofd niet om aan te zien
om precies wat jij zegt
Die heeft hij zelf ooit per ongeluk op instagram gezet (en ook doorgestuurd in dat hele bv-gate verhaal) en ik kan je zeggen: klein! ![]()
Kan haast niet anders, ze is nu nog altijd maar 20 en hij 39.
Ik heb hier vnvd ook een kleine deep dive in gedaan omdat ik die zwangerschapsaankondiging zag van Charlotte. Maar het lijkt inderdaad enorm alsof zij vooral veel geeft aan hem. Al die foto’s met hem.
En zij wordt niet vermeld op zijn insta. Hij deelt de geboorte aankondiging ook niet.
Ook vandaag pas ontdekt dat die Valentina pas 20 is. Vind dit echt een groot leeftijdsverschil en zeker omdat zij nog zo jong is.
Hiervoor ving ik af en toe iets op over zijn liefdesleven en ik dacht vooral you do you. Als iedereen tevreden is met die situatie goed voor jullie.
Maar begin nu toch te twijfelen aan zijn oprechtheid en hoe het verhaal in elkaar zit
Ik moest dit googlen hahaha
Edit: en hem ook. Wat een engnek joh.
Die vrouwen denken volgens mij gewoon dat zij hem wel in een monogame relatie kunnen krijgen, best sneu.
Ja waarschijnlijk wel. Dat zij degene zijn die hem zullen kunnen bekeren.
En sowieso dat meisje van 20 is nog zo jong en naïef ( niets tegen meisjes van 20 maar hij is 39 ) of mss is zij super slim en gebruikt ze hem om haar carrière een goeie push te geven
Bestaat dat woord niet in Nederland?
En in zijn aflevering van De Columbus van 2 weken geleden vertelt hij over de geboorte van zijn zoon en daarbij zegt hij dat hij niet denkt dat hij nog eens vader zal worden
en net dat fragment staat ook op zijn insta van 8 februari
We zeggen geen anker maar presentator of verslaggever. Maar snap het wel, want Engelsen gebruiken natuurlijk ook ‘anchor’.
Ik snap niet dat je nu nog voor een veel oudere man gaat. Lijkt nu zo normaal te zijn, Ella Leyers scheelt 18 jaar met haar vriend, Els Van doesburg (burrgemeester van Antwerpen) is met een 27-jarige oudere man, Zoey Hasselbank (dj en deelnemer Big Brother) verwacht een kind met Matthias Schoenaerts en daar is ook zo’n 14 jaar tussen.
Wat zit er in het water in Vlaanderen, al die oude mannen?
Ik ken hem eigenlijk alleen van Vive le Vélo en vind het zo’n engerd. Vorige week zag ik hem in een aflevering van de Columbus (ik ben fan geworden van dat programma trouwens) en werd dat gevoel alleen maar bevestigd. Wat een nare, zelfingenomen man. En dan dit gebeuren erbij, bah.
Edit: Oh, @Gatta noemt De Columbus ook al, had ik niet gezien.
Gatver, ze lijkt toch net zijn dochter?! Snap niet wat zo’n knap jong meisje met zo’n doodenge oudere man moet. Hij zal wel ultra manipulatief zijn (je bent zooo bijzonder, zo volwassen voor je leeftijd…)