FF Boulevard #10

Ja en ik weet niet welke nda zij getekend heeft want je hoort daar niets van. Charlotte is een beetje zielig met al die amoureuse posts en hij haar kruimels lijkt toe te stoppen. Girl, stand up!

6 likes

Ik heb hier wel iets over meegekregen maar niet zo uitgebreid, dank voor alle uitleg!

edit: ik lees nu ook in een comment op insta dat hij al iets met die Valentine zou zijn begonnen toen ze nog geen 18 was :nauseated_face:

3 likes

Ken deze man eerlijk gezegd niet, dus heb hem even gegoogeld. Maar wat een creepy zelfvoldane blik heeft hij op alle foto’s, ik snap deze vrouwen ook niet. Misschien heeft hij een gouden pik?

5 likes

Ik keek de BE slimste mens en daar deed hij aan mee en ik kon echt niet waccchhhhten tot ie eruit lag, vond zijn hoofd niet om aan te zien :angry: om precies wat jij zegt

7 likes

Die heeft hij zelf ooit per ongeluk op instagram gezet (en ook doorgestuurd in dat hele bv-gate verhaal) en ik kan je zeggen: klein! :joy:

5 likes

Kan haast niet anders, ze is nu nog altijd maar 20 en hij 39.

2 likes

Ik heb hier vnvd ook een kleine deep dive in gedaan omdat ik die zwangerschapsaankondiging zag van Charlotte. Maar het lijkt inderdaad enorm alsof zij vooral veel geeft aan hem. Al die foto’s met hem.
En zij wordt niet vermeld op zijn insta. Hij deelt de geboorte aankondiging ook niet.
Ook vandaag pas ontdekt dat die Valentina pas 20 is. Vind dit echt een groot leeftijdsverschil en zeker omdat zij nog zo jong is.

Hiervoor ving ik af en toe iets op over zijn liefdesleven en ik dacht vooral you do you. Als iedereen tevreden is met die situatie goed voor jullie.
Maar begin nu toch te twijfelen aan zijn oprechtheid en hoe het verhaal in elkaar zit

4 likes

Ik moest dit googlen hahaha

Edit: en hem ook. Wat een engnek joh.

3 likes

Die vrouwen denken volgens mij gewoon dat zij hem wel in een monogame relatie kunnen krijgen, best sneu.

1 like

Ja waarschijnlijk wel. Dat zij degene zijn die hem zullen kunnen bekeren.
En sowieso dat meisje van 20 is nog zo jong en naïef ( niets tegen meisjes van 20 maar hij is 39 ) of mss is zij super slim en gebruikt ze hem om haar carrière een goeie push te geven

2 likes

Bestaat dat woord niet in Nederland?

4 likes

En in zijn aflevering van De Columbus van 2 weken geleden vertelt hij over de geboorte van zijn zoon en daarbij zegt hij dat hij niet denkt dat hij nog eens vader zal worden :grimacing: en net dat fragment staat ook op zijn insta van 8 februari

12 likes

We zeggen geen anker maar presentator of verslaggever. Maar snap het wel, want Engelsen gebruiken natuurlijk ook ‘anchor’.

9 likes

Ik snap niet dat je nu nog voor een veel oudere man gaat. Lijkt nu zo normaal te zijn, Ella Leyers scheelt 18 jaar met haar vriend, Els Van doesburg (burrgemeester van Antwerpen) is met een 27-jarige oudere man, Zoey Hasselbank (dj en deelnemer Big Brother) verwacht een kind met Matthias Schoenaerts en daar is ook zo’n 14 jaar tussen.

Wat zit er in het water in Vlaanderen, al die oude mannen?

4 likes

Ik ken hem eigenlijk alleen van Vive le Vélo en vind het zo’n engerd. Vorige week zag ik hem in een aflevering van de Columbus (ik ben fan geworden van dat programma trouwens) en werd dat gevoel alleen maar bevestigd. Wat een nare, zelfingenomen man. En dan dit gebeuren erbij, bah.

Edit: Oh, @Gatta noemt De Columbus ook al, had ik niet gezien.

4 likes

Gatver, ze lijkt toch net zijn dochter?! Snap niet wat zo’n knap jong meisje met zo’n doodenge oudere man moet. Hij zal wel ultra manipulatief zijn (je bent zooo bijzonder, zo volwassen voor je leeftijd…)

10 likes

Kijken op eigen risico: (vanaf 00:15)

4 likes

Oo wat een gore man!! Mn vriend kijkt graag sport op tv dus zie wel eens wat van hem langskomen. Wist al
die juice niet jeeetje. Zag wel die zwangerschapsaankondiging voorbij komen en dacht gewoon droog: oh leuk voor ze!
Ook dat hij zei dat hij eigenlijk geen kinderen wilde en zo huilie deed dat hij niet bij de bevalling van zn zoon in Kroatie was. Blijkbaar is het daar normaal dat de partner niet mee op de ok kan?! Wss wilde ze hem er gewoon niet bij.

2 likes

Ik heb gehoord dat hij getrouwd is met haar omdat hij bedreigd werd door haar streng katholieke omgeving. Schande om een kind te krijgen en ongetrouwd te zijn, daarmee dat zijn flings/relaties haar niet veel zouden uitmaken.

Weet niet of dit waar is, gewoon koffiemachineroddels hier op werk

6 likes

Ik geef die inhammen nog 6 maanden tot dit kapsel een full on hanekam is.

31 likes