Oh hun relatiebreaks gingen toch altijd samen met lockdowns ofzo, haha het was gekoppeld aan slecht nieuws.
Ja!
Moeten we ons zorgen maken?
André wil natuurlijk de nieuwe paus worden
Hij is maar 31? Ik moet wel kotsen om dit âwe gaan uit elkaar maar zien elkaar nog graag en hebben enorm veel respect voor elkaarâ-bericht.
Dit was mij ook volledig ontgaan.
Ik kan echt gieren om die twee. Wat een circus.
Ze doen een oproep om hun zoon in gedachten te houden bij het plaatsen van een reactie omdat hij nu oud genoeg is om mee te lezen op social media, maar sir jullie relatie wĂĄs al een puinhoop op social media.
(Niet dat dit het goedpraat om lelijke reacties te plaatsen uiteraard)
Hij is AL 31? Hij was echt een fucking baby toen ze iets kregen, dacht dat hij nu nog 26 was ofzo. Maar zie dat dat 11 jaar geleden is en toen was hij dus 19/20 en zij 36/37.
GADVERDAMME wat ranzig en eng van haar eigenlijk zeg. Beetje een emotioneel kwetsbare jongen met een moedercomplex zodra hij nét legaal is groomen. Zou eigenlijk een celstraf op moeten staan, ziek mens.
Ja, ik wist dat ze ouder was maar n17 jaar is super veel wetende dat hij zo jong was bij de start van hun relatie.
Zijn vader deed juist hetzelfde, met een minderjarige.
Blij dat ie dood is.
Deze recensie is echt genieten
Hahaha dit is echt on point. Hij deed ook niet eens moeite om te verbergen dat hij vaak niet echt zong, hij stond meters verder te dansen en het bandje liep gezellig door. Toch was het een geweldige avond
Ik ga morgen! Ben zo benieuwd. Lees overal verder wel positieve dingen. Kende je veel nummers? Las ergens dat hij 40 nummers deed, vind dat zo insane veel haha. Maar misschien dat je onbewust toch meer nummers kent dan je denkt.
Edit: geen idee waarom forum het zoân melodramatische link titel geeft, is gewoon een TikTok link
Oeeh, veel plezier.
Jaa ik kende veel nummers! Voor mijn gevoel deed hij de nieuwe nummers ook verkort en zong hij vooral de bekendere oudere liedjes wat langer door.
@lapzwans ja nou precies dat dus
Ik ben woensdag gegaan en heb er beetje gemengde gevoelens over. Ik vond de show tof, al vond ik sommige dingen overbodig (zoals die filmpjes tussendoor). Had denk ik liever dat hij minder liedjes deed zodat ze wel volledig waren, dan alle remixes die hij nu had. Wanneer hij wel echt zong was het gelijk een stuk beter. Laatste half uur maakte de show meer dan goed.
Hebben jullie al beelden van Katy Perry dâr tour gezien? Denk dat ze die ook in 11 minuten voorbereid heeft.
Vage dansjes, AI beelden op de achtergrond en nog meer slechte choreo
https://youtube.com/shorts/FB5TCInI_Is?si=TJvYXXrP3EUTb-VP
Budget was zeer laag in ieder geval.