»Nadat we elkaar hadden leren kennen, hebben we even iets gehad. Maar toen ben ik smoorverliefd geworden op een jongen die dicht bij me op kot zat. Die relatie heeft anderhalf jaar geduurd, en op het eind bleek dat hij me twee keer heeft bedrogen. Dat heeft me veel pijn gedaan. Het kwam zo onverwacht en heeft me totaal gevloerd – het was mijn eerste echte relatie.
»Ik ben toen raad gaan vragen aan Ruben, omdat hij zoveel levenswijsheid en mensenkennis heeft. Hoe moet ik hiermee om? Hij heeft me weer op het juiste pad geholpen. Hij heeft me veel geleerd over hoe mannen redeneren. Gaandeweg hebben we ontdekt dat we supergoed overeenkomen en is het geëvolueerd tot… dít.»
Valentine in HUMO :’)
Ruben was gewoon de classic oudere man die het wel wist allemaal, ze konden zo goed praten ![]()
HUMO Geloof je ook in monogamie?
BESARD (lacht) «Ik ben meer voor traditionele relaties. Ik zie Ruben dat ook nog wel doen. Op de radio vertelde hij laatst aan Regi: ‘Die hele mediawereld, op den duur heb ik het ermee gehad.’ Op een bepaald moment wil hij wat rust vinden in zijn leven. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat met mij zal zijn, absoluut niet.»
Die gast deelt / tagt Charlotte trouwens wel in overzichten in dec en jan maar blijkbaar zijn ze al jaren samen.
Helemaal lachwekkend of nee zielig dat Charlotte een boek heeft geschreven over ontrouw.
“We bewandelen het ieder bewust op onze eigen manier”, ja zeker dat het niet vooral Rubens manier is?
Sneu dat de hele wereld weet dat een zwangerschap niet echt de bedoeling was ![]()