FF Boulevard #10

Oo wat een gore man!! Mn vriend kijkt graag sport op tv dus zie wel eens wat van hem langskomen. Wist al
die juice niet jeeetje. Zag wel die zwangerschapsaankondiging voorbij komen en dacht gewoon droog: oh leuk voor ze!
Ook dat hij zei dat hij eigenlijk geen kinderen wilde en zo huilie deed dat hij niet bij de bevalling van zn zoon in Kroatie was. Blijkbaar is het daar normaal dat de partner niet mee op de ok kan?! Wss wilde ze hem er gewoon niet bij.

2 likes

Ik heb gehoord dat hij getrouwd is met haar omdat hij bedreigd werd door haar streng katholieke omgeving. Schande om een kind te krijgen en ongetrouwd te zijn, daarmee dat zijn flings/relaties haar niet veel zouden uitmaken.

Weet niet of dit waar is, gewoon koffiemachineroddels hier op werk

6 likes

Ik geef die inhammen nog 6 maanden tot dit kapsel een full on hanekam is.

31 likes

»Nadat we elkaar hadden leren kennen, hebben we even iets gehad. Maar toen ben ik smoorverliefd geworden op een jongen die dicht bij me op kot zat. Die relatie heeft anderhalf jaar geduurd, en op het eind bleek dat hij me twee keer heeft bedrogen. Dat heeft me veel pijn gedaan. Het kwam zo onverwacht en heeft me totaal gevloerd – het was mijn eerste echte relatie.
»Ik ben toen raad gaan vragen aan Ruben, omdat hij zoveel levenswijsheid en mensenkennis heeft. Hoe moet ik hiermee om? Hij heeft me weer op het juiste pad geholpen. Hij heeft me veel geleerd over hoe mannen redeneren. Gaandeweg hebben we ontdekt dat we supergoed overeenkomen en is het geëvolueerd tot… dít.»
Valentine in HUMO :’)
Ruben was gewoon de classic oudere man die het wel wist allemaal, ze konden zo goed praten :+1:t4:

HUMO Geloof je ook in monogamie?
BESARD (lacht) «Ik ben meer voor traditionele relaties. Ik zie Ruben dat ook nog wel doen. Op de radio vertelde hij laatst aan Regi: ‘Die hele mediawereld, op den duur heb ik het ermee gehad.’ Op een bepaald moment wil hij wat rust vinden in zijn leven. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat met mij zal zijn, absoluut niet.»

Die gast deelt / tagt Charlotte trouwens wel in overzichten in dec en jan maar blijkbaar zijn ze al jaren samen.
Helemaal lachwekkend of nee zielig dat Charlotte een boek heeft geschreven over ontrouw.
“We bewandelen het ieder bewust op onze eigen manier”, ja zeker dat het niet vooral Rubens manier is?

Sneu dat de hele wereld weet dat een zwangerschap niet echt de bedoeling was :grimacing:

5 likes

aka mannen zijn van nature geen monogame wezens dus nu kan ik jou ervan overtuigen om mijn derde vriendin te zijn terwijl ik er nog 2 naast heb en waarschijnlijk verder nog rondneuk

17 likes

Dan was ze 16, 17 tijdens haar relatie met Ruben?

3 likes

Gatver ik vind echt alles onaantrekkelijk aan deze man haha :nauseated_face:

12 likes

Ja 17 in ieder geval want ze is net 20, hoe dan ook
Ranzigggg

3 likes

Ken haar niet, maar zie dat ze 34 is en hij is wel een knappe man nog steeds toch? Vind dit niet een heel gek paar qua uiterlijk zeg maar. En ze is midden 30, niet begin 20 zoals die van Ruben.

7 likes

Ja, hij is inderdaad nog knap. Serieus drankprobleem maar toch nog knap.48 is bijna 50, oud

6 likes

Ik las in de dag allemaal (goeie bron) dat zij idd zeer streng katholiek is en zelfs op scholen gaat preken over de gevaren van “vleselijke lusten” voor het huwelijk (terwijl ze idd zelf rap getrouwd is omdat ze zwanger was van ruben). Er stond een foto in het artikel van een videocall van haar met 5 priesters. De conclusie van dag allemaal was dat een scheiding een te groot gezichtsverlies zou zijn voor haar, maar dat ruben niet wil meegaan in dat hyperkatholieke, maar zij een scheiding weigert. Daarom die “open” relatie

6 likes

Dit inderdaad!

Ik snap die verhouding met Charlotte niet zo en vind het inderdaad een beetje zielig voor haar. Ze lijken al jaren samen te zijn maar hij post letterlijk niks over haar, praat nooit over haar, maar praat wel vaker over Blanka en gaat overal met die Valentine naartoe? Hij doet ook niks met die zwangerschapsaankondiging, het is alsof hij haar bestaan niet erkent. Ik ben zelf ook zwanger, ongeveer even ver als zij is, en ik kan me niet voorstellen dat ik dit met een man zou moeten doen die ik moet delen met nog andere vrouwen.

An sich denk ik: doe wat je wil en n**k met wie je wil, maar zodra er kinderen in het spel zijn vind ik het toch anders. Misschien kijk ik hier te zwart naar omdat een stel in mijn omgeving een open relatie heeft en die kinderen enorm afzien van het gedrag van hun ouders.

Ik moet wel zeggen, in his defense, dat ik ooit eens (kort) heb samengewerkt met RVG en hij wel heel professioneel en respectvol en vriendelijk was, helemaal niet zelfingenomen zoals hij overkomt.

4 likes

https://www.hln.be/bv/model-valentine-besard-20-over-haar-relatie-met-ruben-van-gucht-we-zoeken-nog-uit-hoe-het-tussen-ons-zit~a5a07797/ Echt enkel seks dus. Oh en hij heeft haar een modellencarrière beloofd, what in the epstein is dit

7 likes

Ze is 1.65, zelfs met de echte Epstein zou ze nooit een succesvol model geworden zijn. Model in deze is meer Instagram ‘model’ denk ik.

6 likes

Ik lees steeds sportkanker

18 likes

Zo dit is kut voor de reputatie zeg. Bizar ook om ook gewoon door te gaan. https://www.telegraaf.nl/entertainment/sterren/k3-zangeres-julia-beschuldigd-van-vluchtmisdrijf-na-aanrijding-meisje-14/137588647.html?utm_medium=Social&utm_campaign=seeding-telegraaf-echobox&utm_source=Facebook&fbclid=IwdGRjcAQNWVJjbGNrBA1ZM2V4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHivyvw3n8y1uwqMdcHllJc1K91Lt01L3BTHN15UNDUfDqCqBaDdz2K00oLmU_aem_PrIds5VUj35EfVFdDFrLzg

2 likes

maar dat is toch ook niet helemaal waar? ze is wel gestopt en heeft haar nummer doorgegeven. zou me ook niet verbazen dat een letseladvocaat :money_mouth_face::money_mouth_face: dacht en het daardoor nu een zaak is.

8 likes

Daar ga je in België niet zoveel geld voor krijgen dan in Nederland :upside_down_face:. Als je een ongeluk moet krijgen kun je echt het beste hopen dat het in NL gebeurd en niet in onze omliggende landen :smiling_face_with_tear:

8 likes

Je hebt iemand aangereden, dus je hoort gewoon te wachten op hulpdiensten

2 likes

Niet als er niks aan de hand is of als diegene zegt dat het goed gaat toch? Waarom moet er dan iemand bij komen? In NL hoeft dat in elk geval niet

5 likes