Bij een 14-jarige ja! Bij een volwassene zou ik zeggen nee als diegene zegt dat het niet nodig is.
Maar het meisje was lichtgewond volgens het artikel en het is toch helemaal niet duidelijk of ze zelf zei dat het goed ging? Het meisje is 14, je hoort er gewoon bij te blijven.
In België en veel andere landen dus wel (wat @mikselke dus zegt). Ik denk dat Julia waarschijnlijk ook geredeneerd heeft vanuit de Nederlandse regels, wat vrij dom is want ik geloof dat ze al een poosje in België woont inmiddels.
Edit; en zoals anderen ook al zeggen, een minderjarige zou ik ook nooit alleen achterlaten, zelfs als ze zegt geen pijn te hebben.
Nog een laatste ding over de docu van Ferry. De producent wast zijn handen in onschuld en zegt: ‘We hebben hem gevraagd of hij nog gebruikt en hij zei nee’
Sorry maar ben je blind? Letterlijk onder invloed op camera. Maar Sascha heeft natuurlijk nog noooit mensen onder invloed gezien dus wist dat niet…
Zou hij denken dat mensen dit geloven?
Ze wordt niet vervolgd, storm in een glas water.
Hahah ja mijn insta gaf ineens allemaal Jim is een kloon algoritme
Mickey Rourke 2.0
Dit zag ik ook voorbij komen. En dat Jim Carrey bruine ogen heeft en deze ‘kloon’ blauw.
Naja net als Bradley Cooper…
Ik zie op de Instagram van Alexis Stone nu dat hij dit is. Maar ben nog steeds in de war of dat wel klopt haha
Gisteren was Ruben te gast in de tafel van gert. Gert vraagt hem of hij blij is om tweede kind te krijgen.
Hij antwoordt iets in de trant van ja eigenlijk niet, maar we doen het ermee.
the embarassement ![]()
Leuk voor het kind, dat dit nu ook altijd op het internet staat.
Ja, hij zegt dat hij de aandacht voor zijn persoon, manier van leven en relaties bizar vindt. Hou er dan je mond over en ziet dat uw partners hetzelfde doen. Er zullen meerdere mensen hetzelfde denken over een ongeplande gezinsuibreiding maar dat zeg je toch niet op nationale tv.
Kun je beter Douwe Bob als vader hebben ![]()
Schijnt dus dat je tegenwoordig anti-conceptiemiddelen hebt…
Hij kan em sowieso misschien beter in de broek houden
Risico van gemeenschap zonder voorbehoedsmiddelen: baby’s of soa’s.
Hahaha jeeezus zij heeft echt zo’n intens slechte smaak in mannen
Precies wat ik dacht toen ik dat bericht las.
Ik denk dat we allemaal hetzelfde denken haha.
Wat een combinatie ook.