FF Boulevard #10

Ik dacht dat dit een vreemd soort AI foto was, maar het is blijkbaar echt Kelly Osbourne… Google Afbeeldingen resultaat voor https://i2-prod.dailyrecord.co.uk/article36800516.ece/ALTERNATES/s1200f/1_The-BRIT-Awards-2026-Arrivals.jpg

5 likes

Tering die herken je gwn niet meer joh

5 likes

Haha ik vind haar hier eigenlijk meer op Sharon lijken dan ooit tevoren

9 likes

Ja, dat plus waarschijnlijk veel afgevallen door rouw om haar vader

3 likes

Zo leuk dit, zo’n netwerkgroep voor iconen in Nederlandse media :heart:

50 likes

eeuwig jammer dat Karin bloemen frequent gezellig mee stond te doen bij de ‘vrouwen voor vrijheid’ wappie kliek

3 likes

Zij zit al veel langer dan dat aan de ozempic hoor.

6 likes

Ik heb dit nu al zovaak gezien maar moet elke keer weer lachen, wat een gast is het ook. “3 minuten = 3 x 60 seconden = echt kk lang hè?” :joy:

Video is trouwens van @zuivel_duivel op insta. Echt een goeie edit :ok_hand:

19 likes

Vind het wel erg ongevoelig hoe mensen zich uitlaten over Kelly Osbourne. Ze gaat duidelijk door een hele zware periode en ik denk niet dat ze er zelf graag zo uit wil zien.

8 likes

Ze zag er al heel slecht uit voordat Ozzy overleed. Neemt niet weg dat dit ook door rouw komt, maar zeker niet helemaal.

8 likes

Alle bei ganu

13 likes

VANDAAG GAAN WIJ MET Z’N VIEREN DOOD.

23 likes

Alsnog zielig toch? Of raar die focus van iedereen dat ieder er wat over moet zeggen en vinden.
Bedenk ook ff hoe bizar het is dat je vanaf kind onder een vergrootglas ligt. Altijd kritiek krijgen dat je te dik bent, en dat gaat verder in tijdelijke bewondering omdat je eindelijk bent afgevallen, applaus, en dan daarna gaat het moeiteloos verder in kritiek omdat je nu wel erg dun wordt, en dan een paar jaar later zijn we op het punt dat de hele wereld zegt je bent nu echt veeeeel te dun.
Laat haar met rust denk ik dan? Wat voor zin heeft het uiten van kritiek wat zij dan moet incasseren terwijl ze wel wat anders aan haar hoofd heeft.

9 likes

Ik bel toch eerst jou schatje hehe 🫦

16 likes

Pak zn watcha

9 likes

Ik hoop zo dat Timothee Chalamet geen Oscar wint. Geniet echt van de Ballet-Gate en dat zijn chef hem heeft exposed, omdat hij 3 ontbijtjes in de ochtend liet maken.

19 likes

Drie minuten is drie keer zestig seconden, is kanker lang in zo’n situatie
Die kleine is niet barkie, die kleine is knettergek

Dit leeft echt rent free in mn hoofd hahaah
Edit Sorry zag het originele bericht niet excuus haha

13 likes

En ik denk we gaan niet naar binnen?!!

6 likes

Jaaa haha ik moet er ook vaak aan denken :joy: Ik denk ook regelmatig aan “Papi gaat heeeel gevaarlijk de deur uit vanavond” hahaha en dan heeft ie een superstrakke skinny jeans aan met een scheur erin en daarbij puntlaarsjes

9 likes

Dus ik ren en ik slide zo prrr

8 likes