FF Boulevard #10

Hahahah ja dat zeggen we in onze vriendengroep zoooo vaak
We gaan weer heeeel gevaarlijk de deur uit vanavond

6 likes

Jongens waar gaaaaaat dit over? Waar halen jullie al deze teksten vandaan? :sob::sob::joy:

19 likes

De documentaire van lil kleine pure kwaliteit

12 likes

Pappie heeft een slippertje gemaakt
Zeg je eerlijk voelde me wel een kanker sukkel hoor

15 likes

Ik kijk normaal geen BN’er docu’s, maar dit klinkt echt als kwaliteitstv.

27 likes

Ja bijna elke zin die hij in die docu zegt is meme-waardig haha

12 likes

Ze was wel te gretig.

6 likes

kut ik wil geen views geven aan hem maar dit klinkt als iets wat ik niet kan missen

21 likes

Hij komt er in aflevering 2 zelf een beetje achter dat hij bijzondere uitspraken doet maar vervalt gelukkig daarna weer helemaal in zijn patroon.

18 likes

HAHAHAHAHAH

8 likes

Ga iemand vinden dan die doet wat ik doe bij je, snap je

11 likes

Pappie heeft een slippertje gemaakt is nu hier in huis vaste vocabulaire als we weer wat verkeerds/fouts doen.

17 likes

nou jongens ben bij afl 2

die kankerhoeren willen jou niet neuken omdat je zo leuk bent he

11 likes

Steen, papier, schaar! Vanavond

6 likes

Trek ik je helemaal uit elkaar!

Ik ga echt al een paar dagen stuk om alle tiktoks die pak zijn watcha pak zijn watcha na doen.

6 likes

Nee dat denk ik ook niet maar voor haar vader overleed zag ze er al ongeveer zo uit. En waarom ga je als je er zo letterlijk doodziek uit ziet naar zo’n evenement. Vind het super eng en naar en verdrietig om te zien.

3 likes

https://www.telegraaf.nl/entertainment/sterren/fajah-lourens-verrast-met-nieuwe-ogen-lijkt-wel-alsof-je-een-facelift-hebt-gehad/140752946.html

“Toen ik wakker werd na de ingreep, was mijn gezicht echt helemaal volgelopen met vocht. Ik leek serieus even op een Chinees door de zwelling. Dat hoort er helaas bij in de eerste fase van het herstel.”

wtf?

5 likes

Ugh verbaast me niks van haar. Ben zo erg op haar afgeknapt, jaaaaaren terug probeerde ze mij te bashen in een Snap/vlog- maar ze kwam zo teringdom over. Ze had een Snap geplaatst waarin ze een verkeerde tekst had gezet, dus ik wilde haar daar mee helpen en gaf dat aan (in privĂ© chat, wat niemand kon lezen). Reageert ze daar in het openbaar op met, jaaaaa en ik ben dyslectisch en ECHTE fans weten dat :joy::joy: ik was al geen fan maar daarna heb k haar ontvolgd. Wat een tokkie (het had overigens niks met dyslexie te maken want het was iets wat letterlijk van het NL naar ENG was vertaald wat niet klopte en verkeerd overkwam). Ik had er zelfs nog een superschattig berichtje van gemaakt hahahah, ik had echt niet zo’n gemene reactie verwacht :smiling_face_with_tear: en nee het was niet op een irritante “ik wijs je ff op een type/spelfout” manier :sob:
Edit: ze schold me ook nog uit; iets met f*ck you en nog iets, kan het me niet meer herinneren

10 likes

Ik had zelf Fajah al gecanceld toen ze ruzie ging maken (incl schreeuwen) met een tienermoeder van Vier Handen :skull: Wat een vertoning was dat

28 likes

Ik kan bij Fajah altijd alleen maar denken aan die scene waarbij ze a la Tyra Banks een tienermoeder de huid vol scheld in vier handen op een buik. Daarna de van je hongergevoel moet je gaan houden gate, nee geen sympathiek mens.

15 likes