FF Boulevard #10

:sweat_smile:

2 likes

Wthhhh! Hoezo raak je deze zwangere vrouw aan en dan lopen schreeuwen tegen haar omdat je een wieg en een pretecho hebt gegevenđŸ„Č

Ik ken haar en dit programma verder niet, maar echt niet ok dit. Is dit niet een programma om jonge moeders te helpen??

3 likes

Ik dacht dat het een grap was en ze een filter gebruikte maar t is dus echt?

2 likes

Ja dit is vier handen op een buik. Een zwangere jonge vrouw krijgt daarbij hulp van een bekende moeder. Fajah vond de dame waar ze aan gekoppeld was ondankbaar en zodoende dit fragment. Dit is wel oud hoor.

2 likes

Fajah is compleet wappie geworden tijdens corona dus dat zij nog ĂŒberhaupt fans heeft is mij een raadsel :joy:

14 likes

Ik vrees dat ‘wappie worden’ inmiddels vaak juist een reden is waarom mensen fans hebben.

10 likes

Faya is gewoon een enorme tokkievrouw die toevallig haar looks mee heeft. Verder zit er niks bij.

26 likes

Amije heeft een video gemaakt over wat de haat comments na Robinson met haar hebben gedaan, maar meine gute het gaat gewoon door in de reacties. Deze mensen doen alsof ze persoonlijk door haar zijn gepest. Kon ze sympathieker zijn tijdens het programma? Absoluut, maar dit is toch niet oké gewoon?

3 likes

Hebben jullie al ergens Rogier Kahlman voorbij zien komen? Echt sneuste figuur ever met enorm haatdragende en superslechte grappen. Schijnt theaters/zaaltjes te betalen om daar op te mogen treden en daar komt weer veel protest op, terecht. Het is stiekem wel extreem vermakelijk om zijn threads door te bladeren. Vaak 0 likes en sommige reacties zijn echt goud

Edit: zie nu dat hij ook insta heeft en meer traffic daar
 weet niet of ik dat aandurf, zitten vast ook supporters tussen

5 likes

Ik zag een actie van de dolle mina’s die kotszakken uitdeelden op straat voor het theater van een van z’n shows. Had van die hele vent nog nooit gehoord? Maar mis er dus niks aan

8 likes

Dat zag ik ook voorbij komen inderdaad! Andere theaterzalen hebben zijn boeking geannuleerd, maar die locatie waar de Dolle Mina’s waren helaas niet.

2 likes

https://www.ad.nl/show/noorse-bonusprins-marius-heel-noorwegen-haat-mij-ik-ben-een-monster~acdb4410/

Well, well, well, if it isn’t the consequences of my own actions

23 likes

Niet alleen Noorwegen!
Ik ben heel benieuwd naar zijn straf.

2 likes

23 likes

Ik vind dat de positiviteit over Jutta Leerdam nu ze goud heeft gewonnen echt zo hypocriet. Zij was bij een Trump rally en steunt haar vriend die de meest verschrikkelijke dingen heeft gezegd.

President Donald Trump richt zich tijdens speech plots tot aanwezige Jutta Leerdam: ‘Waar is ze? Ze is prachtig’ | Sportnieuws.nl

5 likes

hypocriet van wie? de mensen die van vrouwenbashen houden als ze mooi, succesvol, onbeschaamd trots zijn op hun uiterlijk en prestaties, en persoonlijke grenzen stellen met schijt aan de sociale norm, zijn precies de mensen die het geen zak kunnen schelen dat Donald Trump een verkrachter is die van immigranten zonder proces opsluiten en vermoorden een verdienmodel heeft gemaakt

7 likes

Huh ik snap deze redenering niet. Het ging toch juist om Jutta tof vinden ondanks de trump dingen? In jouw stuk zet je mensen die Jutta stom vinden gelijk met trump leuk vinden.

1 like

Nou volgens mij bedoelt ze meer dat veel mensen die nu heel veel commentaar daarover op Jutta hebben het gewoon als de zoveelste kans aangrijpen om haar kut te vinden, waar ze eerst vooral haar uiterlijk en aanwezigheid op social media gebruikten. Maar dat dat nou niet bepaald de mensen zijn die daadwerkelijk een zak geven om de acties/standpunten van Trump.

En dan heb je nog de groep met mensen zoals ik zelf die haar eerst juist heel tof vonden omdat ze een succesvolle vrouw is die haar eigen pad kiest, maar voor wie ze afgedaan heeft door Trump te supporten (en het is inmiddels vrij duidelijk dat ze dat zelf ook doet dus we hoeven niet Jake Clown Paul daar alleen maar op aan te kijken).

19 likes

Oh ik vatte het eerst ook op zoals @Hippe_kikker het schreef maar nu snap ik het!

4 likes

@Calypso nee zo bedoelde ik het niet.

ik dacht dat Maurice het over de mensen had die eerst Jutta haatten om het influencer en persgedoe, maar haar na haar Olympisch goud opeens wel supportten, ondanks haar affiliatie met Trump. maar ik vind dat juist heel erg dezelfde waarden. een vrouw haten op misogyne gronden en het geen dealbreaker vinden om een vrouw te supporten die zich affilieert met een pedofiele verkrachter en het ineens toch wel cool te vinden van dat goud als die pedofiele verkrachter haar lof zingt

maar misschien heb ik verkeerd ingevuld welke mensen Maurice bedoelde met hypocriet

7 likes