Ik vind het ook wel een interessante, want dat laatste herken ik wel een beetje. Maar dit is ook echt niet de eerste keer dat ze iets doet waarvan mensen zeggen dat het een ābad lookā is (de paparazzi, last minute optredens cancellen, super onhandige dingen zeggen over politiek, etc)
Is dat allemaal echt een big deal? Nee, en er zijn mannelijke sterren die met een stuk meer toxisch gedrag weg komen, MAAR ik blijf toch ook met het gevoel achter van: girl was dit nou echt nodig??? De eerste keer dat dit gebeurde had je al een goed PR team kunnen inhuren, en in plaats daarvan blijf je jezelf dieper ingraven met je eigen emotionele filmpjes die gewoon niet zorgvuldig genoeg zijn geformuleerd voor de backlash die er is.
Ik denk dat ze al zo lang bekend staat als ālastigā, dat mensen op zoek zijn gegaan naar ābewijsā dat ze dit soort drama bewust opzoekt. Want waarom komt ze anders steeds opnieuw in het nieuws met iets wat ze ook tactisch had kunnen oplossen? Waarom heeft ze niet gewoon room service besteld? Zeker in zoān duur hotel kan je er echt wel van uit gaan dat de andere gasten misschien OOK wel invloed hebben en er wat van gaan zeggen als ze zo behandeld worden. Haar houding komt heel entitled over en ik denk dat mensen daar echt over vallen
Als fan zou ik inmiddels ook wel iets hebben van: oh echt fijn dat je zo reageert als er een kind naar je kijkt, als je geen aandacht wil dan stop ik toch gewoon met luisteren?