Oh sorry haha, dat zijn in ieder geval wel de mensen die ik hypocriet vind ![]()
Ja ik bedoel gewoon alle mensen die haar geweldig vinden terwijl ze een relatie heeft met die draak die staat voor alle verschrikkelijk dingen in de wereld.
Moet nog even duiken in alle Oscar-foto’s, maar deze jurk wilde ik jullie alvast niet onthouden.
Wat een slechte pasvorm en raar ontwerp ![]()
Haar styliste haat haar.
Ik denk meer dat Heidi onmogelijk is om elegant te kleden want ze wil altijd zo naakt mogelijk en sorry age shame dat is nu gewoon niet meer zo flatterend op haar lichaam imo.
Zelfde vrouw die samen met haar tienderdochter lingerie campagnes doet yikes
Love dat je op Getty photos precies kan zien hoe Kim/Kylie/Kris er echt uitzien en dat dat heel anders is dan op hun insta. Kris en Kim zien er op niet bewerkte foto’s gewoon uit als hun leeftijd.
Wat is hier eng aan?
Die lenzen ![]()
Gekleurde lenzen zorgen voor zo’n “lege blik”.
Oooh!
Omdat de Academy Awards zijn geweest en @Daelyss nog niet haar fashion review heeft geplaatst (hint, hint). Plaats ik even een aantal outfits van de vrouwen die ik mooi vind:
Het brengt mij terug naar begin 2000 en normaal vind ik het te veel qua accessoires. Maar die stof van de jurk is zo mooi. Alsof het een parelmoer ingelegd doosje is.
Obligatory Zendaya. Die kleur van de jurk staat haar prachtig
Ik bevind vooral het fluweelachtige van de stof een mooi effect geven
Ik vind het vooral knap dat Demi niet overheerst wordt door de jurk
Teyana laat zien dat Chanel niet alleen suffe jurkjes kan maken
De jurk is geïnspireerd op een eerdere look van Grace Kelly, maar met een twist
Dit is bij de Vanity fair party. Ik zou zelf evt een rode lip erbij doen, maar misschien wordt het daardoor wat oudbolliger
Love it
Ik vraag mij af Zendaya ooit een “lelijke” outfit heeft gehad op een evenement. Na haar disney tijd dan
Ik had ingezoomd op haar jurk. Er zitten pareltjes op en volgens mij zijn al die bloemetjes met de hand geborduurd
Vinden jullie deze mooi?
- Nee maar de jurk van Goop toen wel
- Nee en die jurk van Gwyneth waarop die lijkt vind ik ook lelijk
- Ja en die van Gwen toen ook
- Ja maar die van G toen niet
0 stemmers
Ik vind ze allebei lelijk, maar ik heb zelf niet per se smaak.
Ik snap waarom mensen het mooi vinden, maar voor mij is het te prinsesserig. Ze mist alleen nog een plastic zilveren tiara en een toverstokje
Ik vind de halslijn/decollete heel lelijk bij deze jurk, alsof het net niet past
Haha, ik weet dat deze door velen als lelijk wordt bestempeld maar ik vind dit toch een toffe look. En los van de “gekke” hoed, is dit wel een mooie look toch: goede stof en cut, mooie make up en nagels, goeie schoen.