Ik ben nu helemaal gefascineerd door deze vent, wat is dit voor man joh. Wat een trieste gast
Niets aan toe te voegen aan je lijst met favorieten: alleen wil ik Demi Moore zien met haar haar vast. Ze heeft lang haar maar het is gewoon zwart en hangt daar. Ze moet er meer mee doen en met de pluimen hangt daar redelijk veel.
Teyana, geen fails dit awards seizoen ![]()
![]()
![]()
De viscountess, kan niet op haar naam komen Ashley was haar voornaam, ze draagt niet het correcte ondergoed.
Andere favorieten vanop de VF afterparty en
Colman is de best geklede man in Hollywood, hij heeft het helemaal begrepen. Snit, kleur, print, grooming
Timothé Chalamet lijkt door zijn haar en baardsnit op een straathond
Niet echt lelijk maar de kleur staat haar niet en veel leuker zonder foulard.
Ik vind de jurk niet mooi maar ik vind vooral deze tint roze echt een no go voor witte mensen, zeker als ze ook nog eens blond haar hebben
Gahahahahahaha
Ik vind dit net zo’n expectation vs. reality van een jurk gekocht op Aliexpress/Temu/Shein etc.
Huh wat zit de voorkant raar.
Ik vond het 10(?) jaar geleden leuk om te kijken maar deze familie is zoooooo fucked up. 2e Zoon die verdacht word van kindermisbruik ![]()
https://people.com/joseph-duggar-charged-with-allegedly-molesting-9-year-old-girl-in-2020-11929539
Woow gatver alweer. Die insta van hun en dr familie (Kendra caldwell) worden helemaal gespamd met comments op hele oude foto’s (ze zijn niet meer actief op social media). Allemaal van ga bij hem weg etc. Maar dit kan natuurlijk al veel langer aan de gang zijn. Nachtmerrie.
Las net op Reddit dat Kendra ook is opgepakt ![]()
Echt stom wel dat het meteen weer gaat over dat de vrouw weg moet gaan. Laten we het vooral even over degene hebben die het nodig vond een kind te misbruiken.
(Los van waar zij voor opgepakt is, wat geen misbruik is)
Ja en ook weer vrijgelaten.
een of andere voetballer postte een verhaal over dat chappel roan haar beveiliger op een 11-jarige dochter af had gestuurd en zij heeft nu gereageerd. zij is echt zo’n grote karen omg als iemand je lastig valt oke maar een kind dat ff langs komt lopen. kies een andere baan
Bij parasociale fans en paparazzi snap ik het. Maar dit gaat om een 11-jarig kind kom op nou.
Ik zit vooral zo van ze liep alleen een extra keer langs om te kijken of het echt haar was en voor de rest deed ze niks geen handtekening of foto vragen of iets. Als je daarover zegt alleen tijdens officiële momenten want dan ben ik aan het werk oké. Maar of het nou een volwassene was of een kind ze deed niks anders dan een keertje extra kijken.
Haha als je als celebrity elke interactie met wat voor persoon dan ook wil voorkomen moet je misschien een prive-woning huren of in je suite blijven. ![]()
Edit: haha huh het schijnt nu ook nog de dochter van Jude Law te zijn en die voetballer is de stiefvader.
Lol ze heeft deze story nu verwijderd en een uitlegfilmpje geplaatst waarin ze alles ontkend? Sure
Hé dat is toch ontzettend dom want zij weet toch ook we dat mensen screenshots hebben
Dat filmpje is ook zo lame en ongeinteresseerd, met ja het was niet mijn body guard???
Ik vind haar zo doorgeslagen in “protecting my boundries”. Op zich vind ik het héél goed dat celebrities dit doen want sommige mensen gaan echt te ver. Maar een kind dat even wat langer naar je kijkt hoort er ook bij.
Ja inderdaad. Ze ligt op bed en haar lichaamstaal schreeuwt I don’t care. Al zegt ze wel wat anders.