We streven naar een monogame relatie, maar ondertussen maakt hij wel een andere vrouw zwanger. Run meid, run!
Wollah schande
Heb dat interview volledig gelezen en het is zo bizar wat ze allemaal zegt. Eerst dat Charlotte zwanger is van een ongewenst kind, dan dat ze Charlotte graag wil ontmoeten, haar maturiteit, Ruben en Bianca wilden enkel een kind samen en geen huwelijk, maar het ergste dat ze niet graag zou worden uitgedaagd door zijn exen.
![]()
![]()
Oh ik wilde net zeggen die 20 jarige meid klinkt van al deze mensen als de normaalste haha, maar niet dus?
Vooral zo erg is dat hij zo veel vrouwen gek heeft gekregen gek op hem te zijn. Want het is toch een totale whimp? Ik zie hem wel eens op insta van die VRT-dingen presenteren en hij schreeuwt echt āgeef me aandacht zie mijā.
Ik geloof ook echt niet dat zij de twee enigen zijn.
Nee helemaal niet vind ik. Zij blijft maar suggereren dat hij ooit wel voor haar zal kiezen in een monogame relatie met huisje, boompje, beestje. Tegelijkertijd krijgt hij een kind met een ander en verklaart hij in Vlaamse media dat hij nooit monogaam zal zijn. Zij heeft echt een reality check nodig. Haar interviews gaan ook steeds over dat zij āzo volwassen is voor haar leeftijdā en dat āRuben talent in haar ziet en haar groot zal makenā enzv
Haha heb inmiddels het hele artikel mogen lezen en ze is idd niet volwassenen lol.
Maar toch die Charlotte die zwanger van hem is zit echt aan hem vast straks en die is een heel stuk ouder, haar vind ik nog steeds dommer. Eigenlijk geen winnaars hier. Behalve hij op mysterieuze wijze dus haha.
Ze was ook maar net 18 (ik heb ook gelezen dat ze zelfs pas 17 was) toen ze elkaar leerde kennen aka hij haar gegroomd heeft.
Volgens mij heb ik wat gemist maar Katy Perry en Justin trudeau?? Hoe kennen ze elkaar
Maar die Charlotte zit ook niet aan m vast hoor, hoewel je dat ivm kind wel zou denken.
Maar Ruben had eerst ook al een vrouw, Blanka die een kind van hem heeft. Zij was een stuk ouder (40 ofzo) en haar heeft hij toen ingeruild voor Charlotte en daarna dus haar weer een soort van voor voor Valerie (die toen 17 was).
Ik vind dit allemaal heel intrigerend. Ik luister ook de podcast āik ken iemand dieā (over ouderschap en kinderen en vooral ook heel veel meer) met o.a. Nynke de Jong. En daar hebben ze af en toe de rubriek met de laatste roddels over Ruben. Ook heeft een van die makers van die podcast (Alex) voor de gein pas een jasje van Ruben gekocht via Vinted, die had Charlotte daar allemaal op gezet, echt veel kleding.
Ook zag ik net deze tekst van AI toen ik aan het googlen was, vond ik ook vrij grappig.
Ze is drie jaar ouder dan hem, niet een een stuk ouder.
Hahahah weet ik niet maar het is echt mijn favoriete random koppel. Helemaal dolverliefd en dan zit zij ineens in het publiek van een of andere officiƫle politieke persconferentie waar hij spreekt oid
Ik zag gisteren fotoās van ze op Coachella HAHA prime minister toch
Omg ik dacht even dat het Jesse Klaver was, ik snapte het al niet
Ik bedoelde dan Valerie en Charlotte
Hij is dus 54, op die Coachella foto lijken ze echt begin dertig ![]()
hahaha ja het is wel een beetje āmama mag ik jesse klaver?ā ānee we hebben thuis jesse klaverā
ja ik weet eigenlijk ook niet goed wie de ripoff nou is hahahahah
Nou inderdaad!