FF Boulevard #10

Ik vind de muziek van Chappell Roan echt fantastisch maar alles wat ik over haar te weten kom schreeuwt dat ze zichzelf veeeel te serieus neemt. Schat je hebt één succesvol album, chill the fuck out (en als je niet “playt” over je ontbijt, eet je eggs benedict dan lekker op in je ongetwijfeld ruime hotelsuite met je entourage)

22 likes

Ik kom er net achter dat Jude Law 7 kinderen heeft met vier verschillende vrouwen. Kan mij nog vaag die affaire tijdens zijn verloving met Sienna miller herinneren. Hij had excuses gepost voor een affaire met de nanny

15 likes

Ik snap dat ze grenzen wil stellen, maar een kind dat een extra keertje langs loopt om zeker te zijn dat het Chappel is, come on…

7 likes

Was zij ook niet degene die stopte met poseren op een rode loper want de paps schreeuwden te luid.
Grenzen stellen oké, maar wees niet onbeleefd. Als mensen naar je lopen kan je toch gewoon neen zeggen.

2 likes

Jep, that’s her

4 likes

Maar wie zou er onbeleefder zijn geweest: een paparazzi of Chapell in dit geval? Het klinkt alsof ze hele harde en overdreven grenzen stelt maar aan de andere kant kreeg ze ook veel bijval op deze specifieke actie van andere beroemdheden die er zelf ook wel klaar mee waren.

Die andere situatie klinkt vreemd hoor daar ben ik het mee eens, maar dat ze een discussie begint over grenzen en privacy is niet per se verkeerd vind ik. De opmerkingen die ze krijgt (niet per se op dit forum maar in het algemeen) worden ook heel snel heel misogyn vind ik

10 likes

Hoe gaat ze die discussie aan door onbeleefd te zijn. Niemand zegt, zeker nu niet, dat celebrities op elk moment van de dag beschikbaar moeten zijn om foto’s te nemen of interactie aan te gaan.
Je staat op de rode loper en dat is chaotisch, spreek ik zeker niet tegen. De paps daar doen ook hun werk: een zo goed mogelijke foto nemen van jou voor media coverage. Wil je dat niet of op een andere manier dan laat je dat toch weten? Dat paps zich in de bosjes verscharen aan je huis of je bijna de gracht inrijden voor de perfecte pap is harassment. Ze is arrogant and that’s okay, kom niet met domme excuses in naam grenzen en privacy

5 likes

Nou ja ik weet niet of we het over hetzelfde moment hebben dan, maar wat ik weet is dat ze op de rode loper toen een keer shut the fuck up geroepen heeft naar een paparazzi omdat hij degene was die onbeleefd was (volgens mij was hij boos op haar omdat ze niet goed genoeg poseerde, ging toen ook nog in gevecht met een andere fotograaf en toen schreeuwde/schold hij naar haar).

Ik hoef haar ook niet tot in den treure te verdedigen, ik ken haar niet en ze zal vast vervelend zijn. Maar het lijkt erop dat iedereen er ook weer als de kippen bij is om haar compleet af te fakkelen.

14 likes

Ik vind het ook wel een interessante, want dat laatste herken ik wel een beetje. Maar dit is ook echt niet de eerste keer dat ze iets doet waarvan mensen zeggen dat het een ‘bad look’ is (de paparazzi, last minute optredens cancellen, super onhandige dingen zeggen over politiek, etc)

Is dat allemaal echt een big deal? Nee, en er zijn mannelijke sterren die met een stuk meer toxisch gedrag weg komen, MAAR ik blijf toch ook met het gevoel achter van: girl was dit nou echt nodig??? De eerste keer dat dit gebeurde had je al een goed PR team kunnen inhuren, en in plaats daarvan blijf je jezelf dieper ingraven met je eigen emotionele filmpjes die gewoon niet zorgvuldig genoeg zijn geformuleerd voor de backlash die er is.

Ik denk dat ze al zo lang bekend staat als ‘lastig’, dat mensen op zoek zijn gegaan naar ‘bewijs’ dat ze dit soort drama bewust opzoekt. Want waarom komt ze anders steeds opnieuw in het nieuws met iets wat ze ook tactisch had kunnen oplossen? Waarom heeft ze niet gewoon room service besteld? Zeker in zo’n duur hotel kan je er echt wel van uit gaan dat de andere gasten misschien OOK wel invloed hebben en er wat van gaan zeggen als ze zo behandeld worden. Haar houding komt heel entitled over en ik denk dat mensen daar echt over vallen
Als fan zou ik inmiddels ook wel iets hebben van: oh echt fijn dat je zo reageert als er een kind naar je kijkt, als je geen aandacht wil dan stop ik toch gewoon met luisteren?

5 likes

There ought to be a law against hiring a nanny who looks like that. Yeah, the Jude Law. - Sex and the City 2 | Clip.Cafe the Jude Law!

3 likes

Ik vind dat wel een beetje glad ijs als je kijkt naar social media/roddelpers, want genoeg mensen die steeds in het nieuws komen tot er niks meer van ze over is. Er zijn hele smear campagnes opgetuigd voor mensen.

Maar goed ik denk meer haat haar of haat haar niet, het is ieders goed recht maar het zet mij in ieder geval wel aan het denken wat nou echt het probleem is.

9 likes

Nee precies! Ik vind het daarom ook goed dat je dit aankaart. Uiteindelijk is het enige wat je hieruit zou kunnen afleiden dat ze niet aardig is. Who cares???

Het blijft gewoon een beetje een ingewikkelde kwestie in bepaalde opzichten want aan de ene kant is ze een vrouw in een industrie die heel veel groter en grimmiger is dan zij, en mensen inderdaad op deze manier kapot heeft gemaakt. Maar aan de andere kant is ze ook iemand met geld en macht en ontzettend veel privilege. En als artiest hangt haar carrière juist af van de goodwill van haar fans, die dit privilege niet hebben. Dan kan dit verhaal wel iets zijn waar zij in is meegetrokken, maar dan heeft zij alsnog de keuze gehad om dit op een andere manier te adresseren dan met een video vanuit haar bed.
Maar inderdaad: is dat echt het probleem? Ik denk ook niet dat ze het opeens wel goed had kunnen doen als ze rechtop was gaan zitten en wat meer moeite had gedaan

3 likes

Ik moet denken aan Colleen met haar ukelele. Dat hielp ook niet echt nee.

3 likes

Wat een droeftoeter is hij toch ook. Het ligt aan alles en iedereen behalve aan zn eigen gedrag en keuzes

13 likes

Wie luistert de podcast van Michelle en Iris? Ik luister, maar wauw, die Michelle betrekt Alles op zichzelf. Wil Iris een verhaal vertellen, komt M er tussen ‘bij mij….’ ‘En ik…’
Bijna niet om aan te horen :joy:

Echt mijn irritainment wel

2 likes
3 likes

Die vrouwen willen beide alleen maar over zichzelf praten. Behalve als Iris denkt dat ze wat juice uit Michelle kan trekken, dan is ze ineens wel geïnteresseerd.

6 likes

Ik probeer me voor te stellen in welke omstandigheden je over een medewerker heen rijdt, wat een bizar verhaal:

https://www.nu.nl/cultuur-overig/6391069/sterrenchef-nick-bril-krijgt-voorwaardelijke-celstraf-voor-vluchten-na-overrijden-stagiair.html

3 likes

een symbolische euro aan schadevergoeding betalen aan de betrokken partijen

Hoe is dit symbolisch?

3 likes

Ah to be a privileged white man. :pray:

32 likes