Bezos mag van mij ter plekke sterven, ik vind het alleen bizar dat er nu na zo’n drie jaar echt tegengeluid komt. Want Bezos was al die tijd een geldschieter, las ook op diet prada dat instituten zoals het MET niet kunnen bestaan zonder financiële toegiften en het geld van Bezos en consoorten beter naar zulke initiatieven kan gaan dan geschrapt te worden.
Wacht ik heb er nog een gevonden. Creatie van Iris van Herpen. De jurk blaast ook belletjes. Voldoet het aan het thema? ![]()
Ik las op TikTok weer dat zeepbellen vlekken achterlaten op kleding, dus het eigenlijk niet zo handig is om zoiets te dragen.
Het is wel een beetje on thema icm pop art? Moderne kunst?
Ik miste ook echt kleur bij iedereen? Kunst is kleurrijk jongens, waarom is iedereen alsnog in beige gekleed???
Ik heb net gekeken en vind het ook tegenvallen… bij heel veel jurken zie ik het thema niet terug en idd weinig kleur. Ik denk idd ook dat het thema te breed is, want wanneer is iets art en is fashion niet altijd al art?
Maar de rol van Bezos is aanzienlijk verandert én de situatie in US en de wereld ook.
Vind het ook wel makkelijk om te zeggen dat het een funding event is: Bezos is wel echt the pinnacle of all evil als het komt op mensen uitbuiten, ICE steunen en de genocide.
Het MET heeft geld nodig ja, maar er zijn echt wel minder controversiele manieren of donoren te benaderen dan fckn Bezos
Ik denk niet dat het zo eenvoudig is als Bezos benaderen, zou te makkelijk zijn. Heeft Jeff zich een stoel gekocht en zijn aanwezigheid geforceerd op de organisatie zoals bij de washington post? Komt zo’n positie gewoon vrij en moet je solliciteren/word je gevet door andere leden? Ik las die aanname op diet prada en vind hen genoeg tegengeluid geven bij gebeurtenissen in mode maar ook daarbuiten op politiek en socio-economisch vlak.
again: ben gewoon een sterveling die looks judget haha
Ik zou zo graag willen dat zij andere schoenen droeg dan die lelijke platform hakken. Ze is klein en vind dat haar looks zeer lomp en log maken.
Ik heb het idee dat ze vrijwel altijd dezelfde silhouet draagt. Misschien dat ik het daarom het een beetje meh vind
Showgirl Sabrina Carpenter, ze lijkt altijd wel gekleed voor een gastrol in Moulin Rouge
(Subtiele) schilderij references. Madam X was populair.
Wat was het laatste thema waar de meeste zich aan hielden? Heavenly Bodies? Camp?
Kendall had nog een element bij haar jurk waarbij ze hele grote vleugels had. Daarmee zag haar jurk er zoooo veel beter uit.
ja heel jammer dat ze dat niet op de rode loper al deed! misschien was er niet genoeg ruimte ofzo
Luke Evans ![]()
En die Klimt is ook mooi! Heb verder nog niks gezien, ga vanavond maar eens wat rondjes foto’s kijken
Iris van Herpen is een van mijn favoriete ontwerpers maar ik denk dat er andere ontwerpen van haar zijn die beter in het thema passen. Of misschien snap ik de referentie gewoon niet hoor
Het is natuurlijk meer Halloween dan Fashion, maar vooral in deze context is dit toch ook wel echt heel vet gedaan. Ze kon er ook gewoon in bewegen, zitten, alles
Haha ja dit is meer idd halloween, dit is toch niet een gala outfit. Maar ze heeft schijt eraan dat waardeer ik wel.
Mijn favo is de bellenblaas jurk. Ik zag er dat er soort gaatjes in de jurk zaten waardoor er telkens belletjes uit kwamen. Love it. En hoe kan kim k het elk jaar weer voor elkaar krijgen de plank volledig mis te slaan smh. Alllltijd met hetzelfde model/lijf jurk pff
Die verschoven contactlens maakt het wel erg creepy
Oke misschien is dit niche maar ik vind de hele saga rondom Dieuwke Wynia zó fascinerend. Zelden iemand gezien die zo’n ontzettend bord voor haar kop heeft. Dat ze de kritiek op haar functioneren afdoet als seksisme en zegt dat ze genoeg zelfreflectie heeft want ‘ze heeft haar boek door chatgpt gehaald en ‘’chat’ vond dat ze dat zeer zeker had’. Echt een feverdream die vrouw.