Nog een keer over Ruben van Gucht… Maar ik begin dit echt zielig te vinden, van beide vrouwen. Allebei zo overtuigd van hun relatie met hem.
Vandaag zegt Valentine (20) in een interview met HLN: “Ik heb me tot nu toe, als het over Ruben ging, in de media op de achtergrond gehouden, maar om eerlijk te zijn: ik ben daar klaar mee. Niemand is vandaag méér zijn vriendin dan ik. We streven naar een monogame relatie, maar toen was er ineens die zwangerschap van Charlotte (Van Looy, red.) , ongepland en onverwacht. Laat me duidelijk zijn: niets daarvan was de bedoeling, en ook al gun ik het Charlotte van harte, het is moeilijk. Zowel voor mij als voor Ruben."
Ondertussen blijft die Charlotte wekelijks happy couple foto’s met hem posten, met teksten zoals “2019 ~ 2026. Hate to break it to them haterz - AMOR VINCIT OMNIA, jongens.
xoxo”
Tegelijkertijd verklaart Ruben zelf continu in de Vlaamse media dat hij niet gemaakt is voor monogame relaties en dat iedereen bewust voor een open relatie kiest… Ik denk dat hij de waarheid spreekt dus dat kan je hem niet verwijten. Alleen naïef van die vrouw(en) dat ze toch denkt dat ze de enige is. Charlotte lijkt de open relatie
te erkennen, maar tegelijkertijd voel je de competitie bij haar zo hard doordat ze precies bewijsdrang heeft over hun relatie.