Ik zag Matt Bernstein een artikel hierover posten in zijn story.
Ja en uiteindelijk was het hele verhaal niet eens waar, iig niet dat het haar bodyguard was.
Volgens mij denken mensen dat het komt omdat ze bij haar management is weggegaan omdat mensen daarvan in de Epstein files zaten
Maar al was het waar: boeiend?
Waarom zou je een zangeres cancellen omdat ze een beetje gemeen was tegen een rijk kind.
Het is onaardig en onbeschoft maar echt niet cancelwaardig. En mannen die kinderen echt wat aan doen, worden niet gecanceld
Ik vind het vooral bizar dat zoveel fans zoân insane parasociale relatie hebben met artiesten. Doe even normaal, je favoriete zanger of zangeres is jou echt niks verschuldigd. Tuurlijk is echt heel asociaal gedrag nooit netjes maar dat geldt voor elk individu en niet méér voor een artiest dan voor Piet uit Slochteten ofzo.
Ik vind fans die zich opdringen aan een beroemdheid terwijl die in zijn vrije tijd op straat loopt of met vrienden is vele malen asocialer dan de beroemdheid die vervolgens nee zegt en haar grenzen aangeeft.
nee en dat is helemaal goed, alleen in het geval van een 11 jaar kind die een keer extra langsloopt zonder iets te vragen oid, erg overdreven.
Maar dat was dus helemaal niet waar. Of ja, dat kind werd misschien aangesproken, maar Chapell had daar niets mee te maken. En er werden vervolgens ook nog eens meteen bots op losgelaten om de controverse op te stoken (want Chapell is een uitgesproken, Pro-Palestijnse lesbiënne, wat natuurlijk niet zomaar kan, stel je voor). Kan de podcast van de hierboven benoemde Matt Bernstein hierover (A Little Bit Fruity) aanraden.
Nog een keer over Ruben van Gucht⊠Maar ik begin dit echt zielig te vinden, van beide vrouwen. Allebei zo overtuigd van hun relatie met hem.
Vandaag zegt Valentine (20) in een interview met HLN: âIk heb me tot nu toe, als het over Ruben ging, in de media op de achtergrond gehouden, maar om eerlijk te zijn: ik ben daar klaar mee. Niemand is vandaag méér zijn vriendin dan ik. We streven naar een monogame relatie, maar toen was er ineens die zwangerschap van Charlotte (Van Looy, red.) , ongepland en onverwacht. Laat me duidelijk zijn: niets daarvan was de bedoeling, en ook al gun ik het Charlotte van harte, het is moeilijk. Zowel voor mij als voor Ruben."
Ondertussen blijft die Charlotte wekelijks happy couple fotoâs met hem posten, met teksten zoals â2019 ~ 2026. Hate to break it to them haterz - AMOR VINCIT OMNIA, jongens.
xoxoâ
Tegelijkertijd verklaart Ruben zelf continu in de Vlaamse media dat hij niet gemaakt is voor monogame relaties en dat iedereen bewust voor een open relatie kiest⊠Ik denk dat hij de waarheid spreekt dus dat kan je hem niet verwijten. Alleen naïef van die vrouw(en) dat ze toch denkt dat ze de enige is. Charlotte lijkt de open relatie
te erkennen, maar tegelijkertijd voel je de competitie bij haar zo hard doordat ze precies bewijsdrang heeft over hun relatie.
We streven naar een monogame relatie, maar ondertussen maakt hij wel een andere vrouw zwanger. Run meid, run!
Wollah schande
Heb dat interview volledig gelezen en het is zo bizar wat ze allemaal zegt. Eerst dat Charlotte zwanger is van een ongewenst kind, dan dat ze Charlotte graag wil ontmoeten, haar maturiteit, Ruben en Bianca wilden enkel een kind samen en geen huwelijk, maar het ergste dat ze niet graag zou worden uitgedaagd door zijn exen.
![]()
![]()
Oh ik wilde net zeggen die 20 jarige meid klinkt van al deze mensen als de normaalste haha, maar niet dus?
Vooral zo erg is dat hij zo veel vrouwen gek heeft gekregen gek op hem te zijn. Want het is toch een totale whimp? Ik zie hem wel eens op insta van die VRT-dingen presenteren en hij schreeuwt echt âgeef me aandacht zie mijâ.
Ik geloof ook echt niet dat zij de twee enigen zijn.
Nee helemaal niet vind ik. Zij blijft maar suggereren dat hij ooit wel voor haar zal kiezen in een monogame relatie met huisje, boompje, beestje. Tegelijkertijd krijgt hij een kind met een ander en verklaart hij in Vlaamse media dat hij nooit monogaam zal zijn. Zij heeft echt een reality check nodig. Haar interviews gaan ook steeds over dat zij âzo volwassen is voor haar leeftijdâ en dat âRuben talent in haar ziet en haar groot zal makenâ enzv
Haha heb inmiddels het hele artikel mogen lezen en ze is idd niet volwassenen lol.
Maar toch die Charlotte die zwanger van hem is zit echt aan hem vast straks en die is een heel stuk ouder, haar vind ik nog steeds dommer. Eigenlijk geen winnaars hier. Behalve hij op mysterieuze wijze dus haha.
Ze was ook maar net 18 (ik heb ook gelezen dat ze zelfs pas 17 was) toen ze elkaar leerde kennen aka hij haar gegroomd heeft.
Volgens mij heb ik wat gemist maar Katy Perry en Justin trudeau?? Hoe kennen ze elkaar
Maar die Charlotte zit ook niet aan m vast hoor, hoewel je dat ivm kind wel zou denken.
Maar Ruben had eerst ook al een vrouw, Blanka die een kind van hem heeft. Zij was een stuk ouder (40 ofzo) en haar heeft hij toen ingeruild voor Charlotte en daarna dus haar weer een soort van voor voor Valerie (die toen 17 was).
Ik vind dit allemaal heel intrigerend. Ik luister ook de podcast âik ken iemand dieâ (over ouderschap en kinderen en vooral ook heel veel meer) met o.a. Nynke de Jong. En daar hebben ze af en toe de rubriek met de laatste roddels over Ruben. Ook heeft een van die makers van die podcast (Alex) voor de gein pas een jasje van Ruben gekocht via Vinted, die had Charlotte daar allemaal op gezet, echt veel kleding.
Ook zag ik net deze tekst van AI toen ik aan het googlen was, vond ik ook vrij grappig.
Ze is drie jaar ouder dan hem, niet een een stuk ouder.
Hahahah weet ik niet maar het is echt mijn favoriete random koppel. Helemaal dolverliefd en dan zit zij ineens in het publiek van een of andere officiële politieke persconferentie waar hij spreekt oid
Ik zag gisteren fotoâs van ze op Coachella HAHA prime minister toch