Omg ik dacht even dat het Jesse Klaver was, ik snapte het al niet
Ik bedoelde dan Valerie en Charlotte
Hij is dus 54, op die Coachella foto lijken ze echt begin dertig ![]()
hahaha ja het is wel een beetje âmama mag ik jesse klaver?â ânee we hebben thuis jesse klaverâ
nee echt andersom
mama mag ik justin trudeau nee we hebben thuis justin trudeau cue de wijsneuzerige kop van klaver
ja ik weet eigenlijk ook niet goed wie de ripoff nou is hahahahah
ik vind dat daar niet over te twisten valt maar ik maak wel ff een poll aan
Nou inderdaad!
lale gĂŒl is boos op dennis schouten en noemt hem een racist nadat hij zei dat jan smit ook gewoon een knappe nederlandse vrouw kan krijgen ipv een turkse. ze post ook screenshots dat hij haar eerder dmt en oa een âintellectueel sekssymboolâ (
) noemt. ik vind dat zooo ergerlijk, we weten al jaren dat hij een racist, vrouwenhater, homofoob, transfoob en alles wat in het rijtje past is. maar zij vindt het pas een probleem als het over haar gaat want eerder zat ze vrolijk met hem te dmâen. ze heeft op instagram nu ook een highlight geplaatst met âracismeâ met alleen dat erin.
Grappig dat de Linda hoogdravend doet over âvrouwensolidariteitâ terwijl zij weer met Jeroen Rietbergen samen isâŠ
Echt een enge vrouw
Edit: omg dit is blijkbaar heel oud. Geen idee waarom dit vanochtend op mijn tijdlijn kwam
Ik heb geen idee wie dit zijn behalve Linda maar iemand in je podcast een hoer noemen vind ik wel redelijk onacceptabel.
Ik het hele artikel gelezen, tot ik 2023 zag staan.
Heel actueel haha
Ik heb die podcast net teruggeluisterd en ik weet dat ik hem destijds ook heb gehoord, maar dat Stephanie haar hoer noemt komt niet terug en kan ik me ook niet herinneren. Ze hebben het erover dat ze altijd zo âpick meâ is naar de VI-mannen toe en het ging meer specifiek over de situatie van grensoverschrijdend gedrag bij de NOS toen. HĂ©lĂšne zou toen bij VI gezegd hebben dat zij dat gedrag van die mannen allemaal niet zo erg had gevonden als vrouw zijnde. Het ging er onder andere over dat Jack van Gelder iemand hoer genoemd zou hebben. Stephanie zegt op een bepaald punt âvrijdag was ze weer op tvâ en toen zei Janneke iets wat ik niet kon verstaan, maar wat een beetje klonk als âde hoerâ en Stephanie zei toen âJa zij vindt dat niet ergâ (om hoer genoemd te worden dus). Mediacourant heeft het dus wel weer lekker (as usual) uit context getrokken
Ik moet echt iets nuttigs gaan doen met mijn leven.
Edit; en Linda de Mol is natuurlijk heel selectief in wanneer ze voorstander is van solidariteit naar vrouwen toe. Grensoverschrijdend gedrag is voor haar duidelijk een thema waarin ze dat absoluut niet is, maar denk wel dat je met Linda lekker kan klagen over kraaienpootjes en cellulitis en de angst dat je man je niet meer aantrekkelijk vindt hoor!! Linda en HélÚne hebben allebei een golden membership van de pick-me-club
Heeft die Stephanie haar wel een blonde del genoemd?
We hebben toevallig het boek van Stephanie voor de boekenclub gelezen, dus ik moet toegeven dat ik ook wel Gekleurd ben
Ohhh ok ik las het ergens, iemand een del noemen vind ik dan best wel prima haha
Haha ja del wel, ook dat ze blond is, maar de combinatie blond+del herinner ik me niet helemaal meer.
@Kauai ja zo staat het in dat artikel van de mediacourant! Heel verwarrend, ben het daarom ook even terug gaan luisteren
Hahahha omg ik kreeg dit vandaag op mijn tijdlijn. Lekker dan
@Kauai
Het is ook niet mijn humor maar Linda viel destijds onder Talpa media net als bijv VI dus ik vind het weer typisch dat een vrouw blijkbaar minder ver kon gaan dan een man⊠in 2023⊠haha
Oh zie dat @Falula het ook heeft genuanceerd n.a.v. de podcast
Mijn conclusie is nog steeds dat ik Linda een enge vrouw vind die echt niets moet zeggen over solidariteit met andere vrouwen
Helemaal eens met dit
Die over vriendschappen? Wat vonden jullie ervan?