Sorry ik ken deze mensen niet maar deze berichten onder elkaar vond ik heel grappig
Dat is het vast niet!!
Echt van hot naar her, van gekidnapt zijn naar stiekem 2 vrouwen volgen naar de gevangenis ![]()
Sorry ik ken deze mensen niet maar deze berichten onder elkaar vond ik heel grappig
Dat is het vast niet!!
Echt van hot naar her, van gekidnapt zijn naar stiekem 2 vrouwen volgen naar de gevangenis ![]()
Ik heb hier nul medelijden mee. Influencers en andere rijke mensen moeten stoppen met denken dat ze even een horeca gelegenheid kunnen opzetten.
De marges zijn toch heel beroerd in de horeca? Plus het is hard werken. Dan kan je toch beter een ander soort vanity project in leven blazen. Breng bijvoorbeeld een slecht geschreven motivatie boek uit.
Ik ga die review over zijn restaurant nooit vergeten, er kon geen aglio e olio gemaakt worden want de look was op.
Ik was het nog even weer aan het lezen. Jezus wat een blamage dat restaurant
Bij een bestelling van lenzen wordt het wel gewaardeerd heb ik hier geleerd ![]()
Omg ik ben best hangry en had een ongeopende lenzenbestelling letterlijk naast me liggen en ER ZIT IDD HARIBO IN weg hangryness thank uuu
Hahaha you’re welcome ![]()
Haha ik heb dus weleens als opmerking toegevoegd dat ik die Haribo niet wil maar het mocht niet baten
O, dus jij hebt daar weleens gegeten. Wat vond je ervan? Afgezien van je haribo aversie
Neeneenee dit ging over lenzen
Valt me echt tegen dat geen enkele fashionforummer het over Susan Boyles nieuwe look heeft ![]()
#susanalbumparty2026
Heb er vandaag een reel over gezien. Ze noemen haar Mary J Boyle ![]()
![]()
Ja past wel!
Ik las sus anal bum party
Klassiekertje dit
#ad
Ja echt zo jammer, maar dat maakt het niet minder slay
@Alpacamybags heb je dit nooit eerder gezien? ![]()