Ik vond het boek erg vermakelijk om te lezen en ook herkenbaar (hoe vriendinnen soms tegen je kunnen doen of praten).
Nieuwe boek is ook top! Ik ga niet zeggen waar het over gaat (de mensen die de laatste Shitshow hebben beluisterd weten weten waarom).
Ik heb de nieuwe shitshow geluisterd maar ben vergeten waarom dit ook alweer was hahaha
@Twijfelaar ik vond het een leuk boek maar niet super herkenbaar, vooral erg sneu hoe het liep met sommige vriendschappen, en hoe naar sommige mensen tegen haar deden .
Ja het gaat toch over haar overleden moeder? Ik ben ook wel benieuwd naar dat boek en ik ga het zeker lezen. Ze schrijft erg vermakelijk. Het is een zwaar en verdrietig onderwerp maar ik begreep dat er ook humor in zit.
Oh wacht je bedoelt dat ze voortaan gaat zeggen van âja dat ga ik niet meer vertellen je moet het maar lezenâ ![]()
Ik vond haar op sommige momenten ook wel echt raar of onaardig. Maar dat maakte het boek juist goed en menselijk, vond ik. Ze heeft zichzelf volgens mij ook niet mooier opgeschreven dan dat ze is
De looks op het MET Gala waren allemaal lelijk, ik vond het enorm moeilijk om het thema eruit te kunnen halen en Beyoncé leek op conan the barbarian.
Ja, zij had ik ook als favoriet maar als maar twee van de tig gasten het thema volledig respecteren dan is het voor mij een flop.
Klopt. Het thema was te breed. In plaats van creatief worden de ontwerpen heel saai daardoor.
Plus iedereen de MET gala heeft nu geen beste reputatie met de inmenging van Bezos en het etaleren van welvaart, terwijl het financieel in Amerika het niet goed gaat
Bezos mag van mij ter plekke sterven, ik vind het alleen bizar dat er nu na zoân drie jaar echt tegengeluid komt. Want Bezos was al die tijd een geldschieter, las ook op diet prada dat instituten zoals het MET niet kunnen bestaan zonder financiĂ«le toegiften en het geld van Bezos en consoorten beter naar zulke initiatieven kan gaan dan geschrapt te worden.
Wacht ik heb er nog een gevonden. Creatie van Iris van Herpen. De jurk blaast ook belletjes. Voldoet het aan het thema? ![]()
Ik las op TikTok weer dat zeepbellen vlekken achterlaten op kleding, dus het eigenlijk niet zo handig is om zoiets te dragen.
Het is wel een beetje on thema icm pop art? Moderne kunst?
Ik miste ook echt kleur bij iedereen? Kunst is kleurrijk jongens, waarom is iedereen alsnog in beige gekleed???
Ik heb net gekeken en vind het ook tegenvallen⊠bij heel veel jurken zie ik het thema niet terug en idd weinig kleur. Ik denk idd ook dat het thema te breed is, want wanneer is iets art en is fashion niet altijd al art?
Maar de rol van Bezos is aanzienlijk verandert én de situatie in US en de wereld ook.
Vind het ook wel makkelijk om te zeggen dat het een funding event is: Bezos is wel echt the pinnacle of all evil als het komt op mensen uitbuiten, ICE steunen en de genocide.
Het MET heeft geld nodig ja, maar er zijn echt wel minder controversiele manieren of donoren te benaderen dan fckn Bezos
Ik denk niet dat het zo eenvoudig is als Bezos benaderen, zou te makkelijk zijn. Heeft Jeff zich een stoel gekocht en zijn aanwezigheid geforceerd op de organisatie zoals bij de washington post? Komt zoân positie gewoon vrij en moet je solliciteren/word je gevet door andere leden? Ik las die aanname op diet prada en vind hen genoeg tegengeluid geven bij gebeurtenissen in mode maar ook daarbuiten op politiek en socio-economisch vlak.
again: ben gewoon een sterveling die looks judget haha
Ik zou zo graag willen dat zij andere schoenen droeg dan die lelijke platform hakken. Ze is klein en vind dat haar looks zeer lomp en log maken.
Ik heb het idee dat ze vrijwel altijd dezelfde silhouet draagt. Misschien dat ik het daarom het een beetje meh vind
Showgirl Sabrina Carpenter, ze lijkt altijd wel gekleed voor een gastrol in Moulin Rouge