FF Boulevard #10

(Subtiele) schilderij references. Madam X was populair.

Wat was het laatste thema waar de meeste zich aan hielden? Heavenly Bodies? Camp?

11 likes

Kendall had nog een element bij haar jurk waarbij ze hele grote vleugels had. Daarmee zag haar jurk er zoooo veel beter uit.

2 likes

ja heel jammer dat ze dat niet op de rode loper al deed! misschien was er niet genoeg ruimte ofzo

3 likes

Luke Evans :heart_eyes:

En die Klimt is ook mooi! Heb verder nog niks gezien, ga vanavond maar eens wat rondjes foto’s kijken

4 likes

Iris van Herpen is een van mijn favoriete ontwerpers maar ik denk dat er andere ontwerpen van haar zijn die beter in het thema passen. Of misschien snap ik de referentie gewoon niet hoor

4 likes

Het is natuurlijk meer Halloween dan Fashion, maar vooral in deze context is dit toch ook wel echt heel vet gedaan. Ze kon er ook gewoon in bewegen, zitten, alles

12 likes

Haha ja dit is meer idd halloween, dit is toch niet een gala outfit. Maar ze heeft schijt eraan dat waardeer ik wel.

Mijn favo is de bellenblaas jurk. Ik zag er dat er soort gaatjes in de jurk zaten waardoor er telkens belletjes uit kwamen. Love it. En hoe kan kim k het elk jaar weer voor elkaar krijgen de plank volledig mis te slaan smh. Alllltijd met hetzelfde model/lijf jurk pff

12 likes

Die verschoven contactlens maakt het wel erg creepy

Oke misschien is dit niche maar ik vind de hele saga rondom Dieuwke Wynia zó fascinerend. Zelden iemand gezien die zo’n ontzettend bord voor haar kop heeft. Dat ze de kritiek op haar functioneren afdoet als seksisme en zegt dat ze genoeg zelfreflectie heeft want ‘ze heeft haar boek door chatgpt gehaald en ‘’chat’ vond dat ze dat zeer zeker had’. Echt een feverdream die vrouw.

21 likes

Omg ja - de podcast van Mischa Blok? Echt fascinerend hoe ze de héle trukendoos opentrekt :clown_face:

8 likes

Haha dan moet je even die nieuwe podcast van Fanny van Mediameiden luisteren

9 likes

Hahah ja ze laten weinig van haar heel.

6 likes

Ja maar waar kan ik deze vinden? Zag em niet op Spotify…

4 likes

Hoe heet die podcast?

1 like

Jongens beetje googelen is zo gedaan hè, houdt je scherp!!!

Ik ken ze niet maar Fanny heeft een podcast met ene Armando die Fanny en Armando’s showbizz revue heet. Dieuwke staat in de omschrijving.

12 likes

Mischa probeerde het echt, maar ze kwam er niet doorheen. Fascinerend.

1 like

Haha ik zocht op “Fanny Mediameiden nieuwe podcast” en kon het niet vinden, ook niet op Spotify of haar Insta want die is privé!

Maar dank voor jouw exquise Googleskills <3

6 likes

Ik heb Fanny ingetypt bij Spotify en toen kreeg ik hem al gewoon

5 likes

Haha ja maar dat. Ook de verontwaardiging dat eerdere uitgevers zich hadden teruggetrokken en dat ze ‘de mond werd gesnoerd’. Nee meid, zodra ze door hadden dat jij de villain was vonden ze het gewoon geen goed idee meer. Ik vind het vooral echt zo fascinerend dat er niemand in haar directe omgeving lijkt te zijn die haar terugfluit. Ik hoorde ook dat ze journalisten laat overkomen naar haar haar huis in Italië en haar vriend dan bepaalde dagschema’s schrijft, en dan echt tot in de absurde details als ‘10.15: tijd om op te frissen’. Echt heel bijzonder allemaal

4 likes

Benieuwd of ze hier ook op ingaan, of dat Vera meer van zich laat horen

11 likes