omg dit weet ik nog zo goed. Die man was 51 en op de een of andere manier was zíj het schandaal als zestienjarig kindbruidje, en niet hij
Ja echt walgelijk. Ook dat ze bij een bekende talkshow gingen kijken met een of ander apparaat of haar borsten wel echt waren. Want dat was natuurlijk het belangrijkste schandaal om op te helderen. Helemaal knetter.
Volgt er iemand de saga van Katie Price en haar ‘gekidnapte’ man?
Ik heb met haar te doen, maar wat een rollercoaster!
Ja ik volg het half maar wtf
Hij blijkt waarschijnlijk niet gekidnapt te zijn want hij is twee vrouwen gaan volgen op insta? Sneu voor Katie.
Ok. Hij is gearresteerd en hij zit in de gevangenis in Dubai!
Sorry ik ken deze mensen niet maar deze berichten onder elkaar vond ik heel grappig
Dat is het vast niet!!
Echt van hot naar her, van gekidnapt zijn naar stiekem 2 vrouwen volgen naar de gevangenis ![]()
Ik heb hier nul medelijden mee. Influencers en andere rijke mensen moeten stoppen met denken dat ze even een horeca gelegenheid kunnen opzetten.
De marges zijn toch heel beroerd in de horeca? Plus het is hard werken. Dan kan je toch beter een ander soort vanity project in leven blazen. Breng bijvoorbeeld een slecht geschreven motivatie boek uit.
Ik ga die review over zijn restaurant nooit vergeten, er kon geen aglio e olio gemaakt worden want de look was op.
Ik was het nog even weer aan het lezen. Jezus wat een blamage dat restaurant
Bij een bestelling van lenzen wordt het wel gewaardeerd heb ik hier geleerd ![]()
Omg ik ben best hangry en had een ongeopende lenzenbestelling letterlijk naast me liggen en ER ZIT IDD HARIBO IN weg hangryness thank uuu
Hahaha you’re welcome ![]()
Haha ik heb dus weleens als opmerking toegevoegd dat ik die Haribo niet wil maar het mocht niet baten
O, dus jij hebt daar weleens gegeten. Wat vond je ervan? Afgezien van je haribo aversie
Neeneenee dit ging over lenzen
Valt me echt tegen dat geen enkele fashionforummer het over Susan Boyles nieuwe look heeft ![]()
#susanalbumparty2026