FF Boulevard #10

Heb er vandaag een reel over gezien. Ze noemen haar Mary J Boyle :joy::joy:

11 likes

Ja past wel!

8 likes

Ik las sus anal bum party

30 likes

Klassiekertje dit

13 likes

#ad

6 likes

Ja echt zo jammer, maar dat maakt het niet minder slay

@Alpacamybags heb je dit nooit eerder gezien? :joy:

6 likes

Whoah! Beetje kruising tussen Gemma Collins en Jennifer Saunders.

En is die #ad niet omdat het een ad is voor haar nieuwe album?

3 likes

Ik heb hier gegeten toen t net open was en vond het oprecht prima. Wel echt kutstoelen.

3 likes

Sowieso echt hekel aan dat prison chic stalen krukken gedoe wat je ook in veel koffiebarretjes ziet. Zit ik daar op een te lage, te smalle harde kruk met ribbels als een quasimodo gebogen over mโ€™n 6 euro flat white die ook te laag staat, want die staat ook op een kruk ipv een tafel.

35 likes

Of de kruk zonder rugleuning aan de bar. Je kan op geen enkele manier goed zitten om te eten.

10 likes

Ja hou op, zat laatst op deze units te eten. Wogen een halve kilo dus heel wiebelig. Het kussentje zat los, dus ook nog oppassen dat je ging verzitten/ benen bewoog en er dan alsnog af schoof haha.

13 likes

1 star at Yelp

15 likes

Ben ergens geweest waar ze dat type stoel hadden zonder kussen. Voelde me een rollade op die stoel

6 likes

Haha volgens mij weet ik waar dit is. Voorheen waren die krukken ook nog zonder kussentje, ik had gruis in 3 van mn 3 oesters en er was wel meer mis dan alleen die krukken :joy:

1 like

O echt? Ik had gelukkig geen oesters haha. Ik vond vooral de krabcake wel echt heel goed die zou ik wel opnieuw nemen, maar mijn lobster roll vond ik ook niet zo. Hoofdgerechten van mijn tafelgenoten waren wel prima trouwens, maar ja die stoelen moeten echt anders.

4 likes

Die lobster roll was 80% rivierkreeft :cry: krabcake niet geprobeerd helaas! Ik zou er niet meer terug gaan.

2 likes

Omg ze heeft gewoon 2 ads! Heeft ze goed gedaan :joy:

1 like

https://www.nu.nl/entertainment/6398389/sicilianen-protesteren-tegen-bruiloft-dua-lipa-palermo-is-niet-te-huur.html

Waarom kunnen rijke mensen niet gewoon een kasteeltje afhuren.

โ€œHet is niet juist om de stad te blokkeren. Ik zou het nog kunnen begrijpen als het voor de paus was, maar niet voor een zangeres.โ€ :joy:

9 likes

Snap ook niet dat dat midden in Palermo moet, er zijn mega veel kastelen op het eiland doe dat lekker daar.

3 likes

https://www.nu.nl/achterklap/6398396/nederlandse-influencertrip-eindigt-met-bedreigingen-en-onthulling-over-jeugd-tbs.html

Wow ik ken haar verder niet maar dit was echt zoโ€™n bericht waarbij ik zo zat ๐Ÿฅน :

14 likes