FF Boulevard #10

Zagen jullie die foto van Thomas Dekker met z’n pasgeboren kind? Wat een bizarre foto om online te zetten. En als je de belichting aanpast kan je z’n hele slappe lul zien.

Ik heb veel vraagtekens…
Wie zijn slappe lul? :face_with_spiral_eyes:

7 likes

Heb zelf niks tegen op naakt, maar als vrouwentepels niet mogen en dit wel is het wel erg krom :neutral_face:

9 likes

Leuke woordkeuze

11 likes

En, heb je dat gedaan? :laughing:

9 likes

Ik zie alleen een foto van februari, bedoel je die? Ik vind het vooral bizar eigenlijk dat je de belichting aanpast of dat zou willen…

10 likes

Ik vind het wel mooie foto’s eigenlijk. En geen moment gedacht de belichting aan te passen. Ach joh die man heeft zijn halve leven met zijn lul in een wielrenbroek rondgelopen. Dat laat ook weinig aan de verbeelding over.

17 likes

:joy::joy::joy: hoe kom je er uberhaupt op

14 likes

https://people.com/tyra-banks-files-lawsuit-against-netflix-11997357

Zucht…

7 likes

Welke producers en theaters werken hier ook aan mee… echt ik walg hiervan

19 likes

Gadverdamme. Hopelijk staat hij overal voor een lege zaal. Of beter nog. Komen theaters bij zinnen en schrappen ze deze achterlijke voorstelling.

8 likes

Cancel culture voor witte mannen is een mythe

42 likes

Zijn eigen worsteling na de veroordeling :cry:
The audacity

12 likes

Focking schaamteloos echt, hoe kan je zo zijn.

7 likes

Kwetsbaar en dapper nog wel.
Ik dacht dat Telegraaf niet zoveel had met mensen met een strafblad. Laat staan zedendelinquenten

Edit: ik googelde even. Op zich een goede paragnost

8 likes

Dot artikel ook, waarin zijn oom het voor hem opneemt :nauseated_face:: Slachtoffers Thijs Römer niet ingelicht over comeback: 'Ongekend'

5 likes

Wtf, dit is toch wel echt het aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallerlaatste wat je moet doen in deze situatie?! Vind die hele voorstelling sowieso een slecht idee maar dat je dan óók niet vooraf de slachtoffers informeert is wel echt totaal onverschillig. Toont ook maar weer aan dat deze man er niets van geleerd heeft en nogsteeds totaal geen oog heeft voor de ander.

7 likes

Echt te triest.

4 likes

Ik ben echt blij dat ik dit gesprek niet heb gezien want had denk ik echt m’n tv uit het raam gegooid.

4 likes

Waaaaaat, zo toondoof

5 likes