FF Boulevard #10

“Het is voor hem een heel kwetsbaar onderwerp. Het is voor hem ook een kwetsbaar moment, want het zijn voor hem de eerste stappen terug op het toneel en in de openbaarheid”, zegt Paul.

Echt hoe krijg je het je strot uit🤢

14 likes

Echt walgelijk!

3 likes

Dat domme woord “kwetsbaar” heeft toch ook alle betekenis verloren he

10 likes

Dit is toch niet te geloven. Wat bizar. Gaat hij nou geld verdienen aan een zedendelict?! Wtffffffff. Dat is toch echt… ik heb er geen woorden voor. Die gast denkt echt alleen maar aan zichzelf, ik, ik, ik en dan vervolgens er nog een slaatje uit slaan ook :exploding_head:

38 likes

Mag hopen dat theaters het gaan boycotten

9 likes

Wat ik ook zo’n domme opmerking vind im dat radiointerview is dat hij een theatermaker is en opgeleid om te maken etc. Prima, snap dat hij moet/wil werken maar ga dan gewoon in de luwte werken ipv dit doen en idd geld verdienen aan joue zedendelict

3 likes

Pff ja. Je kunt dat “maken” in deze situatie ook op een heeeele andere manier inzetten. Waarbij je laat zien dat je zelfinzicht hebt. Dit onderstreept nog maar weer eens dat deze man er precies niks van heeft geleerd en het wrs zo weer zou doen. Echt walgelijk.

3 likes

Noor zal waarschijnlijk de relatie bevestigen op premiere van die theatervoorstelling.

4 likes

Kinderen om naaktfoto’s vragen en seksuele gesprekken met ze hebben en dan ben jij het eigenlijke slachtoffer

Hij moet oppassen dat iemand hem niet in elkaar slaat als hij van het podium komt zeg

44 likes

Het is dat ik er geen geld aan wil uitgeven en hoop dat theaters sowieso gaan cancelen, maar anders zou ik voorstellen om met het hele forum eerste rij te boeken en tomaten en rotte eieren mee te nemen en hem te bekogelen zodra hij opkomt

13 likes

Hij heeft goed naar België gekeken waar Bart de Pauw na stalking hetzelfde heeft gedaan in het theater met de fantastische naam:

DE STOUTE BART DE PAUW SHOW

Na 22 uitverkochte shows en meer dan 33.000 bezoekers heeft Bart De Pauw zijn succesvolle theatertour ‘Het Uur van De Olifant’ afgesloten. Een duidelijk signaal dat Vlaanderen zijn terugkeer op de planken warm heeft onthaald. En goed nieuws voor zijn vele fans: in het najaar van 2026 zal hij terugkeren naar Gent, Antwerpen en Hasselt met een gloednieuwe show die nog verrassender, grappiger én gedurfder zal zijn dan de huidige!

3 likes

Of er gewoon helemaal niets mee doen. Theater kan over een miljoen andere dingen gaan dan het door jou gepleegde zedendelict

3 likes

en hij is er één hele maand de cel voor in geweest, arme hij

4 likes

Hier moest ik inderdaad direct aan denken, walgelijk! Als ik een BV zie die een promo daarvoor geliked heeft ontvolg ik diegene direct.

2 likes

Ik vraag me af hoe dit werkt. Want Noor heeft een dochter, toch? Die nog niet zo heel oud is.

Dus mag dan zo’n Thijs gewoon bij haar dochter in de buurt komen, ook al is hij een zelendeliquent? Moet je daar als moeder (en ook haar ex als vader) voor aftekenen?

Sander (ex van Noor) heeft iig een cryptische story geplaatst waarvan ik in ieder geval meteen moest denken dat het over Thijs ging.

Ik snap Noor echt niet :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Ok dus je strafbare acties blijven niet geheim en je wordt uiteindelijk veroordeeld en je denkt waarschijnlijk “fuck nu is mijn hele carrière om zeep” en dan kun je er gewoon nog een slaatje uit slaan ongeacht dat het om een zedendelict gaat? Wtf waar is die cancel cultuur als je hem wilt hebben.
Ik maak me al kwaad als ik muziek hoor van Marco B of Ali B: ik kan mensen die dat afspelen echt wel slaan, maar geld verdienen(Thijs en theaters) of geld eraan uitgeven is echt next level? Aan een fucking pedofiel.

“Volgens Monster is de carrière van haar cliënt verwoest en is hij in zijn werk, de filmindustrie, een paria en zal dat nog lang zo blijven. Ze zei dat een trial by media altijd verloren gaat, zelfs als de rechtbank hem vrijspreekt.” Nou merken we niks van, was dat maar zo.

15 likes

Het slachtoffer van hem heeft ook een reactie gegeven op tiktok en die is uiteraard ook not amused, echt vreselijk

1 like

Nou zo cryptisch was ie niet. Hij zei dat TR als babs en vriend zijn hele familie kapot heeft gemaakt, maar zelf ook vast t slachtoffer daar van zou zijn. Daarna weer verwijdert overigens.

8 likes

Al zijn shows zijn ook uitverkocht :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

5 likes