Mwah diezelfde mensen zaten al tijdens de rechtszaak hem op te wachten als fans en die vrouwen online zwart te maken. Al was hij wel veroordeeld, dan nog had hij volle zalen verkocht als hij vrij kwam.
Idd, ook Lil Kleine is daar een armetierig voorbeeld van.
Het feit dat Rob Oudkerk nog in de openbaarheid treedt laat gewoon zien dat deze mannen gewoon geen schaamte kennen en pure narcisten zijn.
Hm okee niet helemaal gecanceld dan. Maar wel een stuk minder dan zijn jonge jaren. Toen speelde hij ook mee in films, was regelmatig op tv enz.
Ik vraag me ook af hoe mensen dan van het bestaan van die show af wisten? In welke fanbase heeft hij dit stiekem gedeeld?
Dat theaterstuk werd gisteren besproken in de Podcast Hagelslag met o.a. Bas Louissen en Chris Bergström en Puck. Bas vond het zo te horen ok dat die show er was. Vond ik ook bijzonder. Al maakten ze gister en vandaag sowieso rare ongepaste grappen over kinderen, de mannen dan (uiteraard) niet Puck.
Oh ew wat valt me dat tegen
Ik kwam op instagram een parodie tegen op zijn show, door @devinhellenius en Katja was hem ook daar aan her verdedigen dat je de show maar eerst moest kijken.
Snap echt niet hoe je zon vieze vent kan verdedigenâŠ
Hij is de vader van haar dochter ik denk dat ze vooral voor haar wil dat hij weer ânormaalâ gezien wordt (alsnog walgelijk) maar dat je dan ook nog denkt dat zoân theatershow een goed idee - zei iemand hierboven nou dat het al is uitverkocht ?
Sowieso ook echt mega sneu voor die dochter. Die moet er al mee dealen dat haar vader veroordeeld is voor sexting van meiden van haar leeftijd en in plaats van daarna zijn leven weer een beetje in de luwte op te pakken in de hoop dat het een beetje in de vergetelheid raakt bij de algemene bevolking gaat ie er een fucking theatershow over maken? Thijs denkt echt alleen maar aan Thijs.
Hij zal de centen vast wel hard nodig hebben. Alsof zo iemand nog ooit bij een baas gaat werken ergens.
Is dit ook niet een beetje omdat toen bleek dat die jaimie daarover gelogen had? Dat het dr hoofd was ipv dr arm ofzo? Nog steeds vreselijk, maar toen gingen mensen toch ook twijfelen aan haar en werd hij weer wat toegelaten.
Nee ze heeft zelf nooit gezegd dat het haar hoofd was, dat werd ervan gemaakt. Dat heeft ze zelf wel aangegeven. Op die video lijkt het ook alsof het haar hoofd was.
Nee Jiamie voldoet gewoon niet aan het beeld van een âgoed, weerloos slachtofferâ omdat ze wel eens een lijntje snuift en een jetset (sorry weet even niet hoe ik het moet noemen?) leven lijdt. En ze is natuurlijk uit op zijn geld he
Nou Yvonne heeft het telefoongesprek gedeeld en toen vroeg Yvonne âje zat er met je hoofd tussen?!â en toen zei Jaimie âjaâ. Daar ging toen die heisa over dat mensen gingen twijfelen aan Jaimies verhaal.
Edit: of die ja daadwerkelijk was bedoeld als antwoord op die vraag is onbekend, dat kan natuurlijk gewoon een miscommunicatie zijn geweest. Ze heeft het in ieder geval niet ontkend op dat moment.
ja volgens mij heeft yvonne dat de wereld in geslingerd, jaimie zelf heeft dat altijd ontkend.
Dat is standaard, de staat betaalt het slachtoffer en probeert het bedrag vervolgens te verhalen op de verdachte. Het slachtoffer heeft daarom helemaal geen zicht op de vraag of de verdachte uiteindelijk daadwerkelijk aan de staat betaald heeft of niet. Zie: Schadevergoedingsmaatregel | CJIB.nl.
Aha, op die manier! Ik had het begrepen als: zij weet zeker dat hij niet heeft betaald. Maar dit klinkt veel logischer
Gaan we al
Dat filmpje erbij, hij geeft iemand aan het begin een kus, maar dat is niet Noor toch?