Denk dat het zn dochter is
Vind dit toch wel echt jammer
Ja same. En benieuwd wie er op dat tijdstip komen
Ah ja dat kan ook nog…
Ja, ik luister al jaren met plezier en ik vind Radio 2 gewoon een fijne zender. Grote kans dat het Daniël en Roelof gaan worden, maar ik vind hen wat minder leuk.
Ja jammer voor de Top 2000 ook ![]()
O neeeee ![]()
Ohhh echt jammer! Ik hoop op andere vervangers dan Daniel en Roelof want die vind ik niet zo leuk ![]()
Roelof heeft echt een nare stem (vind ik)
ariana die een nip slip op insta post en ook niet verwijdert? haha huh
sws bodycheck
deze foto’s echt heftig ook
en die met die lolly vind ik echt heel icky ook icm haar hele voorkomen
ja zij is sowieso de ceo van bodychecken maar waarom je tepel dacht ik?
alles aan haar is zo melancholisch nu, de hele sfeer/energie voelt voor mij als een soort langzaam afscheid ook icm de aesthetic die ze nu aanhoudt. en al die positieve comments van haar omgeving steeds, we weten natuurlijk niet wat er achter de schermen gebeurt maar het lijkt net of er niemand ingrijpt. ook die ene foto die viral ging, lijkt net een soort psychologische thriller filmposter
wow sick die foto
ja denk gwn om te laten zien hoe klein dr tiet is en hoe los haar kleine meisjes jurk zit? zat ff op reddit op ariana grande snark te kijken en daar denken ze dat haar nieuwe lover een oudere soort pedo man is die helemaal lekker gaat op haar anorexia en ageplay ![]()
en las ook dat ze zegt dat dit haar laatste tour is voor de komende jaren ofzo? ik volg haar verder echt totaal niet maar als dat zo is is het wel logisch dat je die vibe krijgt denk ik zeker icm een ziekte waar je ook heel langzaam maar zeker je fysieke en mentale zelf compleet kwijtraakt
Is ze niet meer samen met die man uit de wicked films?
Nee, met Spongebob is het weer uit!
ik volg haar ook niet, vroeger wel wat meer omdat ik haar oudere muziek wel leuk vind maar ik vind deze situatie zo naar en fascinerend dat ik er telkens in wil duiken ofzo. ga straks de snark page lezen en de neutral page ben benieuwd
De arianagrandesnark sub is heeel naar, ik zag net een post waarin ze haar een ‘disgusting woman. Creature. Not even human.’ noemen
ik vind die reddit snark pages sowieso echt heel bizar vaak, een community met een gezamenlijke obsessie met een celebrity die ze dan héél erg haten maar wel blijkbaar de hele dag aan denken en over praten hoe kut ze wel niet zijn
ja soms vind ik het gewoon leuk om te lezen hoe ver die mensen gaan
overal een theorie achter bedenken en alle informatie op een rij zetten omg wat een moeite voor iemand die je haat. ik las die van thewizardliz een keer vanwege alle drama rondom haar (zwanger van haar vriend, uit elkaar omdat hij vreemdging, toen bevallen in de vs en nu het land niet meer in mogen en die guy is ook gestoord) en ik vind het gewoon zo fascinerend en lachwekkend waar mensen op haten haha. en ik snap dat hatewatchen en lekker ff haten soms gewoon leuk zijn maar die mensen gaan veel verder dan dat
Ja en ik lees hier ook vrolijk mee in het influencer topic (wat we net zo goed influencersnark zouden kunnen noemen volgens mij) en vreet regelmatig online drama, zoals laatst die KW Bogan saga, dus ik snap best goed de lol ervan.
Maar dan ga je bijvoorbeeld naar Travis & Taylor snark sub waar wekelijks 15.000 posts verschijnen, zoals “Wow Travis had echt een lelijke broek aan vandaag” en dan denk ik echt waar máák je je druk om jongens. Ga naar buiten.