FF Boulevard #10

Heb jij toevallig een nummer aangevraagd op de dobbelsteen vanmorgen? :smile:

3 likes

Hahaha ja dat was ik!

6 likes

Haha leuk, dacht je verhaal al te herkennen. Jammer dat het niet gelukt is

2 likes

Dit zijn de kinderen van Britney :open_mouth:

21 likes

Waarom de :open_mouth: ?

2 likes

Voor mijn gevoel zijn dat nog kleine kinderen haha

18 likes

Oh! Voor mij is die meltdown heel erg 2007 en toen had ze al kinderen dus ze moeten wel rond de 20 zijn.

2 likes

Ik voel me oud :older_woman:t2:

6 likes

Maar 2007 is toch 9 jaar geleden? :joy:

13 likes

Denken jullie echt dat Taylor Swift in Madison Square Garden gaat trouwen? Dan ben je zo rijk, dan wil je toch iets persoonlijks en mooi. Waarom in MSG? Of ze doet het om de paparazzi slim af te zijn.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ik denk dat het wel klopt en het met privacy en beveiliging te maken heeft dus vind het wel iets treurigs hebben.

4 likes
  • Boeit me echt geen ene kut

0 stemmers

6 likes

Dan zou ik in de Public Library trouwen net als Carrie, dat is zo een mooie locatie. Ik denk dus dat ze een gratis concert gaat geven want de spullen die worden binnengebracht lijken te maken te hebben met haar albums. Zij verandert trouwens echt mee met elke vriend die ze heeft, een stadium bruiloft lijkt mij namelijk heel erg bij Travis passen

3 likes

Kan me niet voorstellen dat het iets anders is dan een bruiloft zoals sommigen beweren in de krochten van het internet (albumreleaseparty voor debut taylor version) of dat het een afleidingsmanouvre is en ze tegelijkertijd ergens ander trouwt. Als je veel mensen uit wilt nodigen buiten het zicht van de paparazzi is dat wel handig, want niemand kan naar binnen gluren.
En geld zat om elke bunker helemaal persoonlijk te maken.

Vind het echt heeeeerlijke content om te volgen

5 likes

Is haar weg naar een bruiloft op social media te volgen?

2 likes

Ik vind het bijna knap dat je dit gemist hebt :joy:

3 likes

MSG heeft wel een rijke muziekgeschiedenis hoor, dus ik zou dat best kunnen rijmen met haar persoonlijkheid. Maar ik vind haar allround kut sinds ze met Travis is (ja daarvoor was ze dat ook al, maar nu zo fucking dom met even domme muziek).

Ik mis de tijd van folklore en evermore.

7 likes

Alsof Taylor Swift iets gratis gaat doen, zij melkt al haar albums 100% uit :joy:

9 likes

Ik ook! Evermore en folklore maar ook TTPD zijn mijn lievelingsalbums

2 likes

Ik hoorde op de radio dat je daar auto’s naar binnen kunt rijden, dus dat het vooral prettig is qua anonimiteit. Dan is er geen kans op papparazzi die al eerder foto’s naar buiten brengt etc.

2 likes